heb een heleboel bij moeten lezen, dus hoop dat ik niemand vergeet…
Bloem al vroeg op om naar schaatsen te gaan, maar komt ons eerst gedag zeggen…
Beps ook al vroeg uit de veren… heb een neus voorbij zien komen… heb hem afgewassen en retour afzender gestuurd… ben benieuwd of de zoutoplossing heeft geholpen…
Mierre weer thuis… erg druk geweest zo te lezen…
Linda weer een 7 gehaald… goed hoor!!
Filiz heb ik ook langs zien komen… weet alleen niet meer hoe of wat… Sorry!!
Euhm… jullie hebben het nog gehad over camera’s… chinees maken…
Gisteren dus mijn date gehad… was weer heel gezellig en zoals Viva al zei: ik ging eerder naar hem dan we in eerste instantie hadden afgesproken…
In de stromende regen ben ik naar hem toegereden… Kwam binnen en kreeg gewoon 1 kus van hem… boven op m’n mond… een normale kus… Ik… de verzopen kat… Enfin… terwijl ik met een kop koffie aan het opdrogen was, stond D. even te douchen… We hebben even naar Idols zitten kijken en zijn toen naar Scheveningen gegaan… hebben weer enorm zitten kletsen en het was erg gezellig. Toen we er een paar uur waren, kreeg D. een sms van een vriend… of hij ook naar scheveningen ging… Hij vroeg mij of ik het erg zou vinden of zij ook kwamen… Natuurlijk vind ik dat niet erg… wilde zijn vrienden wel leren kennen… Hij stuurde dus naar die vriend dat hij op scheveningen was en dat wij het erg leuk zouden vinden als zij onze kant op kwamen… Heb erg met ze gelachen… echt een stelletje gekken bij elkaar maar echt een hele leuke groep… zo gek als een deur…
Enfin… om 2:30 uur gingen we weer naar D. zijn huis… mijn auto stond daar nog, dus tja… hij kon mij niet thuis afzetten. Er was nergens parkeerplaats, dus D. wilde op ‘mijn’ plek staan… hij stopte naast mijn auto en ik zei tegen hem dat ik het erg naar m’n zin heb gehad… hij leuke vrienden heeft en ik hun ook beter wilde leren kennen.
Enfin… ik gaf hem een kus… en kreeg deze terug… wilde er nog een… en kreeg deze al iets moeilijker… ik wilde er NOG een… maar moest me toen wel erg uitrekken… hij wilde dus niet… dat was duidelijk… Hij vroeg mij of ik een sms wilde sturen als ik thuis was… Ben naar huis gereden en heb hem dus een sms gestuurd toen ik binnen was… Daarin stond: Bestemming bereikt, vond het erg gezellig vanavond… leuke vrienden. Slaap lekker en sorry… wilde je niet in verlegenheid brengen… kus
Hij stuurde terug: vond het ook erg gezellig en kan wel tegen een stootje hoor… kus
Moraal van het verhaal; hij wil wel vrienden zijn… maar niet meer dan dat… Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben…
Zo weer helemaal bijgelezen…
Kaylo gefeliciteerd met de opening van je eerste deeltje
Bloemmie in het hoge noorden, door de high tea geen schaatsen gezien dus ook Bloemmie niet.
Beps…Damber heeft je neus weer retour gestuurd, beterschap meis
Marion…ook al niet lekker, voor jou ook beterschap, en fijn met de klepdoos aan de gang.
Antonie??? waar zit je, heb je gemist hierzo.
Roanna, vingeren op de plaatje op de laptop is idd onhandig, ik heb een muis.
Toos, weer terug meis? Hopelijk heb je een goed gevoel over gisteren.
Linda, toch een cijfer gekregen, voor je huiswerk, en lekker uitgeslapen…
Kaylo, fazant aan het braden, brrrrrrr laat mij maar struisvogel zijn, ik koop wel een kant en klare uit de supermarkt, als ik er een wil eten, moet er niet aan denken, dat beest uit zijn kleren te helpen en hem dan vervolgens in de pan te mieteren…
en zelf eens chinees koken…moet te vinden zijn in Belgie hoor al die kruiden…
Tlr…de boel weer netjes na de verjaardag gelukkig de hele dag voor gehad…
en toen was ik het kwijt…
Zo ik ga nog ff bankhangen en dan bijtijds naar bedje toe, deze week mijn laatste week…heerlijk…voor iedereen een fijne avond en sweet dreams…tot morgen.
Had meteen weer wat bij te lezen. @Damber: He, wat jammer dan. Nouja, graag of helemaal niet toch? Je hebt in ieder geval gisteravond weer een leuke avond gehad en dan nu maar weer verder kijken. Geen hand vol, maar een land vol, alleen zie ze maar eens te vinden.
@Viva: Oh, dus jij hebt er ook een muisje bij? Ja, gaat lekkerder he? :unibrow:
En toen…eh… wist ik het niet meer. O ja, Miere heel goed!
Viva,fijne avond nog en voor straks alvast weltrusten
Damber,een hele leuke avond gehad,jammer dat D nog niet meer wil dan alleen vriendschap,maar vriendschap is ook top en wat niet is kan nog komen toch.
Kaylo,druk met de fazant,ik heb het nog nooit gegeten,dus geen idee hoe het smaakt.
Miere,drukke tijden nu dus voor je,inpakken en weer uitpakken…
bloem helemaal happy dus…
mar gaat een drukke tijd tegemoet met verhuizen
damber haar date wil gewoon vrienden zijn, maar je hebt gelukkig wel een leuke avond gehad;)
beps de puber op visite gehad…
en trl voor de tv
marion op de bank met een boek…hoest met nance…?
Kom heel even aanwippen. Allereerst gefeliciteerd weer met de vlotte bevalling.
Heb een klein beetje bijgelezen. @Roanna: Bedankt voor je lieve smsje, kon je er geen terug sturen omdat mijn batterij leeg was. Stuur je er morgen een terug:kus: @Miere: Goed dat jullie het toch nog gaan proberen. Wens jullie heel veel succes toe en hoop echt dat het gaat lukken. Sterkte met de drukke tijden:kus: @Bloem: Van het schaatsen genoten @Trl: Alvast verjaardag gevierd @Beps: Alweer een beetje opgeknapt? @Marion: Klepdoos toch aangekomen, bevalt ie goed? @Viva: Weer draadloos @Damber: Date gehad, maar geen :wub: van zijn kant. Jammer hoor. Toch een leuke avond gehad.
Verder ben ik het even kwijt
foto’s spreken voor zich!!
en heb geloof ik ergens beloofd dat ik een website voor iemand ga maken… maar tis nog dik een mnd weg eer ik em weer zie, dus heb nog wel ff de tijd