TTT deeltje 71

@Linda: Bedankt en jij nog veel plezier met de familie bij de wok. Lekker eten en genieten met z’n allen.

@roanna: dank je

Ben nog even terug om verwarring te vermijden : dit is géén foto van mijn bevalling hoor. Heb gewoon even gegoogled voor een fotootje om mijn eerste bevalling HIER te vieren ! :stuck_out_tongue:

En vond het zo’n schattig ding !

roanne : eet ze lekker !
linda : jij ook, lekker wokken !

jaa…deel 71…we gaan langzaam naar de 100…:D:D
gefeliciteerd alweer…

bevalling gemist…
maar ben bij oma geweest en daarna met mamz een stuk getourd…het belsch op…
bij een turks winkeltje langs…vanaaf op het menu: kofte…:smiley:

filiz : mag ik bij jou komen voor die köfte ? Mjammie ! Hier fazant die het ventje gejaagd heeft, maar ben daar niet gek op ! :o

Gefeliciteerd allemaal met weer een nieuw deel…

Kaylo,netjes gedaan hoor…

Ik prison break aan het kijken,heb de dvd box van een vriendin geleend en tis spannend dus ga snel weer verder

Ikke ben er ook terug mee weg. Zal tot morgen zijn (verwacht kalm dagje op het werk).

Iedereen nog een héél fijne zondagavond, geniet ervan (gaan wij hier ook doen) en tot morgen dan maar ? Dada !!! :dag: en :kus:

Kan nog ff. Vond deze ook wel lief.

http://www.animatiesite.nl/hpbimg/aapje.gif

@kaylo: fijne dag verder en tot morgen

Op de bank met een boekje, lekker warm door de zon die naar binnen scheen. Af en toe een blik op het schaatsen en dan vallen de oogjes dicht. Schrok wakker van de telefoon, Nance … dus weer een hele poos gekletst.

In ieder geval weer allemaal gefeliciteerd met dit nieuwe deel

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/babies/baby21.gif

@Roanna
Ben je even bezig als je een hele pak met kaarten hebt. Is natuurlijk dat de kids er geen vuurwerk in kunnen gooien.

@Linda
Klepdoos bevalt goed, heb er alleen nog niet echt veel aan gezeten omdat we veel weg waren het weekend.
Mooi punt weer zeg!!!

@Kaylo
Zal tussendoor eens kijken of ik een kerstlama kan vinden.

Nou ikke is er ook weer. Puber terug naar zn huis… wij zo aan het eten!!

Ikke hoorde van Bloemmie dat Denny aangelopen kwam, en getekend heeft… ze nog net niet zn telefoonnr heeft, maar wel zn pincode :wink: :hihi:

Beps,dus Bloem helemaal happy nu…

ikke ga weg tot vanavond

Eet ze!!

Damber… heb ik gemist hoe je het gehad hebt???

Hallo allemaal
Zo, een spannend weekend achter de rug. Ik ben gisteren weer “thuis” gekomen, en het voelt goed. Een paar drukke weken voor de boeg, met de verhuizing, maar gaat helemaal goed komen.
Kreeg vanmiddag sms-je van Crazy uit Istanbul, of ik haar en hubs vannacht van S****l wil halen, ze landen pas om half zes of zoiets. Natuurlijk doe ik dat, het is gelukkig maar een half uurtje rijden. Kan ik meteen door naar m’n werk, ben ik ook eens een x op tijd. Nog 2 weekjes werken, en dan “verhuisvakantie”. En dan nog 3 of 4 weken werken ergens anders, maar weet nog niet waar, en dan “turkijevakantie”.
En daarna??? Als het goed is naar m’n nieuwe lokatie. Maar daar vertel ik later wel eens over.

Lieverds, sorry voor dit ego bericht, maar teruglezen is niet te doen met jullie. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat, en vanaf nu zal ik er vast wel weer vaker zijn. Alhoewel…druk, druk…
Dikke pakkerd voor jullie allemaal, :kus::kus::kus: Mar

@Mierre: Doe ze de groetjes… Hebben ze het naar de zin gehad???

Hier het eten op, zo tv dan filmpje…
Tot morgen denk ik!

@Miere
Fijn … een mooi begin voor jullie :kus:
En nu maar hopen dat het vliegtuig geen vertraging heeft :wink:

@Beps
Bloem heeft ook handtekening kunnen scoren dus. Die zweeft vanavond vast en zeker naar huis!