TTT deeltje 71

En ik ben bezig met die ***kerstboom… Hij is bijna klaar… Maar het is nu toch een zooitje!!! :tongue:

@Linda,

bezig bijtje jij :biggrin:

@ cyn welke kleurtjes?>

wat zijn jullie allemaal toch een poetsdozen!!
maken jullie het allemaal zo vies en smerig enzo dan?? :unibrow:

Bloem: zilver… Vorig jaar hadden we rood met goud… Nu staat onze (mijn paps en mams) kerstboom hier op de zaak inclusief ballen, slingers etc… :smiley:

ik vind zilver mooi!!
heb wel eens een blauwspar gezien met zilver en donkerblauw errug mooi!! met strikken, erg apart!

@antonieq: moet toch wat he, vanaf volgende week weinig tijd voor de schoonmaak dus deze week alles nog maar eens extra goed doen he

@Bloem,

vreemde dingen gebeuren hier …

ik ververs de pagina, zie dat jij geantwoord heb EN Acda en de Munnic op de radio :confused:

Heb bijna helft van mijn kookschrift neergekrabbeld op het topic !
Ga nu even naar foto zien !

@cyn: hoelang heeft het geduurd voor jij jouw camera verkocht had, was t een goed bod, heb gister een bod van 70 eur ontvangen

@Kaylo,

vrees dat je te laat bent.
Zullen op nieuwe moeten wachten nu

@kaylo: niets anders te doen hahaha

@ antonie, waarom is dat raar?
ik post nogal veel en AenM hebben een nieuwe single die veel gedraaid wordt…
een plaatje duurt 3 a 4 minuten en dan kan ikke wel 10 berichtjes posten…
tis maar net hoe je het allemaal bekijkt he?

@Linda,

ik heb …nu nog…maar èèn kamertje :biggrin:

Momenteel niet echt, nee.
ambtenaren hé ? :lol:

Ik heb gister ook een net gekocht, ben benieuwd of het werkt. Het heeft een toepasselijke naam, een treeshirt

@antonieq: ikke helaas niet, in de week van kerst en de week erna komt mijn zusje hier schoonmaken en in geval van nood volgende week ook al, fijn als het een beetje bijgehouden wordt

@toos: is dat iets nieuws?

ik had er nog nooit van gehoord, het zou iets anders moeten zijn dan een gewoon net

Staat nog geen nieuwe op