Nee nog niets verzonnen, ik wil graag naar de dierentuin in Emmen. Maar ja het weer… en hubbie zegt: Weer, en Weer een dierentuin(Ivm verleden week…)
Kadootje hebben we al gekocht/gegeven zeg maar…
DUS…idee-en welkom!
Nee nog niets verzonnen, ik wil graag naar de dierentuin in Emmen. Maar ja het weer… en hubbie zegt: Weer, en Weer een dierentuin(Ivm verleden week…)
Kadootje hebben we al gekocht/gegeven zeg maar…
DUS…idee-en welkom!
Nog niks, heb ook echt geen idee. Krijgen we vanmiddag:crybaby:
hihiihihihi Toos ze waren je dus een slag voor…spannend meis.
Bahhhh ik moet de kerstboom nog afmaken… maar de lichtjes zitten in de knoop… :crybaby:
cynnie…take it easy geen haast…komt vanzelf goed, ga op de grond zitten en haal hem langzaam uitelkaar.
gaap
kan nie meelezen maar toch ff een berichtje…
uhm… wat wilde ik ookalweer vertellen?
ben een beetje de weg kwijt denk ik
nou ja, wilde ff zeggen dat ik aan jullie allemaal denk! dikke kus
@ toos, fijne trouwdag!
@bloem: wij denken ook aan jou!
owh ja
wilde zeggen dat ik dus ff met heel andere dingen bezig ben
en dat brengt me weer heel erg aan het twijfelen over het hele turkije verhaal
dussss… to be continued…
Viva: ja wordt daar echt gek van!!! Er ligt ook nog een ander lichtjesnet… dat is gewoon 1 net… Kijken of dat wat is!!!
@ linda, dank je…
voel me echt klote omdat ik totaal ff nie meer weet wat er speelt enzo
maar ja… zit ff in een andere wereld…
Bloemmie ??? twijfelkont…
Bloemmie in welke wereld zit je nu dan???
cynnie lichtjesnet, moet dat in de boom??? als dat zo is moet je eerst die takken allemaal door dat net steken voor je de ballen erin hangt.
Bloem,niets zo veranderlijk dan het weer zeggen ze,maar jij kan er ook wat van:biggrin:,en je maakt ons weer nieuwsgierig naar je nieuw plannen…En een beetje van de wereld moet kunnen,wij denken ook aan jouw.:kus:
@ viva, tja zit een beetje in de schaatswereld en schaatsers enzo
ik weet het, gaat van de zomer wel weer over
maar als ik me bedenk dat ik zo ontzettend veel lol beleef aan het schaatsen en als ik dan bedenk hoeveel ‘lol’ turkije mij brengt… en dan weeg ik dat tegen mekaar af en dan denk ik: waar ben ik nou eigenlijk mee bezig? wat wil ik nou echt? en waar word ik het meest gelukkig van…?
en op die laatste vraag lijkt nu een antwoord te komen,…
@ trl, ja zon regen wind, wolken…
zo veranderlijk!
Bloem: :kus: rustig aan meis!!!
Viva: ja met redelijk grote gaten… Dus dat net zit er al in!!! :biggrin:
En toen werd het stil … ![]()
Ikke ben er
ik ook weer even…visite is weg.
Nu weer kans op kijkers
Ben er ookwel hoor maar ben ook druk aan de schoonmaak hier, doe dus van alles tegelijk