Goedemorgen meiden, en heren…ik ook weer op kantoor, in een mega mega mega hagelbui hier naar toe gegleden, een partij glad op de weg, ik reed op de snelweg 20km per uur, en zag geen hand voor ogen.
Gistermiddag eerder naar huis gegaan, niemand die ons gemist heeft, dus weer geen werk.
Linda balen van je cijfer, nou ja volgende keer beter
Crissy welkom terug jammer van je relatie, maar voor je naar hem toe ging had je ook al je twijfels nietwaar.
en dan ook nog je baan kwijt, nou het zit allemaal niet mee.
Tlr…gefeliciteerd met je kaartjes, leuk hoor en net wat je zelf al dacht gewoon verkopen, ga je toch voor niets.
Beps…lopen, en een lekker plekkie gevonden.
Antonie, prisonbreak heb er hier en daar wel een aflevering van gezien, maar vind het niet zo boeiend eigenlijk.
Voor de rest niet veel om op te reageren…
Goede morgen!
Pffff was even haasten vanmorgen, had gewoon de wekker niet gehoord. Gelukkig net op tijd voor de taxi van J. en nu even rustig echt wakker worden.
@TRL
Kaartjes op MP als ze binnen zijn, groot gelijk! Nog iets gehoord van de IND?
@Damber
Druk op het werk maar je mag om 14.00 al naar huis. Nieuwe kleren mogen altijd toch, je kan er niet genoeg van hebben. En dan vanavond nog een mooi ketting erbij!
viva : je bent aan wat begonnen hoor, met dat receptentopic ! :lol:
Heb gewoon mijn kookschrift meegenomen naar het werk en zit nu naarstig recepten te typen.
Hagelbui was op de A13 in reed de invoegstrook op en toen verging de wereld
Marion…bijna verslapen, nu meer even bijtrekken nietwaar.
Tlr…dus bijna bericht over de vergunning, we duimen nog steeds.
Linda, hoppen en soppen vandaag en dan vanmiddag nog werken, en ook nog leren…pffff druk schema.
Hihi, Beps heeft NIET gelopen. Ben eigenwijs gewoon naar de garage gereden, en gekeken of ik er nog inkon, EN…TADAAAA ik sta gewoon in het pand!! Pasjes nog niet gewijzigd dus… dus ik ga gewoon doen of ik dom ben hihihihihi
@Beps
En nu maar hopen dat je er vanavond de garage ook gewoon weer uit kan rijden. Of heb je het pasje dan niet meer nodig?
@Viva
Onvoorstelbaar wat er zo af en toe naar beneden kan komen he!! Geeft altijd zo’n herrie die hagel en het ergste is dat het er ook nog glad van wordt. Gelukkig heelhuids op het werk aangekomen.
Nou cursus heb ik maar 1 woord voor nodig: SAAAAAAAAAAAAAAAAI!!! Maar goed, het is minimaal 1 keer per jaar verplicht… Dus ben weer klaar!! Heb er dit jaar 3 gehad, dus vind het wel mooi geweest!!!
Heb bijgelezen!
Films: bangkok hilton, blood diamond, green mile zijn 3 van mijn favorieten!!!
CrissyP: welkom terug, jammer van je relatie en baan! Maar komt vast wel weer helemaal goed!!!
Viva: ik haat hagel!!! Niet normaal, net als sneeuw… je ziet inderdaad niks meer!!!
Beps: niet gelopen haha heel goed!!!
Bloem: mail :wub:
Roanna: wij hebben ook het kerstpakket al van de Corus… erg leuk dit jaar!!! :biggrin: