TTT deeltje 71

@Linda.

alhoewel het punt dan niet meeteld lijkt het me toch een teleurstelling als het punt flink minder is als wat je gedacht had

@antonieq: ja idd dacht t goed gemaakt te hebben, op naar het volgende cijfer, hopelijk dan wel een voldoende, heb nu best wel een pittig vak

Ik ga slapen tot morgen

@Linda,

weltrusten

:slapen:

Linda,met een actie van Dommelsch wist niet eens meer dat ik eraan meegedaan had en drink het niet eens,maar was op internet.En ik zou al gaan naar Froger dus nu dubbele kaarten…

Antonie,zal het vanzelf wel zien…Hoe het 2de seizoen is,maar eerst de eerste afkijken

Ik ga ook te bed,tot morgen en weltrusten allemaal

Hey allemaal,

Eindelijk heb ik internet thuis, dus kan ik hier weer lekker type.
Tussen mij en okan is het over, er zijn dingen aan het licht gekomen waardoor we nu niet meer bij elkaar kunnen zijn.
Ik ga wel terug naar Turkije want ik ben ook gek op het land.
Woon ook heerlijk in me eigen huisje, alleen ben ik pas me baan kwijt geraakt doordat ik de griep had en dat niet op prijs werd gesteld. Maar het uitzendbureau is druk bezig met iets anders zoeken maar dat zal wel pas in januari zijn. Ben ik bang.
Ik heb niet alles gelezen want dat was een beetje veel haha.

Dus ik hoop vanaf vandaag weer helemaal mee te kunnen doen.

@Trlover,

weltrusten

:dag: :slapen:

@ChrissyP,

welkom terug

tot morgen iedereen. En slaap lekker voor dadelijk.

@ChrissyP.

weltrusten
:slapen:

Ik zet de verwarming alvast iets lager.

Nachtlampje kan ook vast aan :idea:

Weltrusten allemaalllll

@TRL
Gefeliciteerd met je prijs!! Eindelijk ook eens een keer wat gewonnen.

@Linda
Dat is een tegenvaller, als je denkt het goed gemaakt te hebben en je dan een 4 blijkt te hebben. Gelukkig telt het niet mee en kan je het nog ophalen.

@Filiz
Ook jij bent een topper!

@Chrissy
Eindelijk internet thuis, gezellig dat je weer mee komt babbelen.

@Bloem
EEN MAILTJE VAN DENNY!!!
We zijn niet nieuwsgierig hoor maar wat schreef ie :unibrow:

En nu als een speer het bed in …TRUSTE en tot straks :slapen:

:idea:

@BLOEMMMMM MAILLLL lekker geslapen cker… :wub:

@TRL: Lekker kaartjesssss… ennnn als je al kaartjes had, kan je Mrkpl**ts toch gebruiken en ze verkopen… ga je toch gratissss

@Crissy mooi dat je nu ook thuis internet hebt, en qua baan… er is zat dus dat komt wel goed!

Zo ikke is er bijna klaar voor… Moet wel optijd weg, lopen dus, en tanken…pffff we wachten weer afff

Goedemorgen,

Beps,dat idee had ik ook al,maar wil ze eerst in huis hebben voordat ik dat doe…

ChrissyP,welkom terug.Jammer dat het met O niet gelopen is als je gedacht had en dan ook nog je baan kwijt raken,mogen ze je daarom wel ontslaan om griep???

Oke dan, haartjes in model. Kleurtjes op, ikke ga!!!
Tot straks
:dag:

Goeiemorgen iedereen !

Is weer lekker koud buiten !
Even bijgelezen op andere topics.
Foto wil daar maar nie lukken ! Hihi !

goedemorgen

ppfff tis wel errug donker buiten he?
gaaaaaappp

goede smorgens allemaal

Goedemorgen :dag:

kaartjes gewonnen van Rene Froger…
Films en comedie…
De postbode…
Benny stuurt mail…
Vroeg uit de veren voor hubs…
Baanloos maar wel internet.
Geen goed cijfer…
Gidsen voor van de zomer…

Volgens mij ben ik nu wel aardig bij…
Ben alweer een half uur op m’n werk… het is hier echt megadruk… ik zal dus proberen om zo nu en dan :ninja: maar kan niets beloven. Gisteren van 7:30 tot 17:00 uur gewerkt… vandaag mag ik dus om 14:00 uur naar huis en ga dan lekker met Viva een bakkie doen… euhm… shoppen hihi… Laarzen mag ik niet kopen… maar een nieuwe garderobe kan nooit kwaad toch?? :smiley: Vanavond gaan Viva en ik naar mijn beste dinnetje… zij geeft een sieradenpartij… nog meer centjes uitgeven hihi

Zo ikke op het werk.
Weer op eigen plekje dus jullie gaan me regelmatig zien, meer dan jullie lief is hoop ik. :hihi:

goed zo beps!! Altijd het beste plekje innemen, zodat jij lekker kunt ww-en