@ marion en hoe ging het sporten?
iets zegt me dat je (nog) niet geweest bent :unibrow:
@ mk, hoe is het met de kleine man? komt ie al ietsje regelmatiger en op gunstigere tijden??
![]()
Lees heel voorzichtig een btje nee, kan niet telang reageren, maar ach, zit in een donker hoekje
@Bloem
Jawel hoor, ben al geweest. En het ging als een tierelier!
Filiz,heerlijk zeg lekker lange weekenden.
Marion,snel gesport dan?
Bloem,lekker aan het aftellen.
Beps,hebben ze je in een donker hoekje gestop zal ik ff een:idea: aandoen kan je het allemaal wat beter zien of is dat niet nodig
:finger:GESLAAGD:finger:
Proficiat Cynthia, waarmee als ik beschamend vragen mag?
voor mijn onderdeel vervoer+verblijf+verzekeringen… Erg saai!!
@TRL
Hebben toch een dik uur flink gewerkt. En dat is genoeg vind ik.
@Cyn
GEFELICITEERD**
**
Cyn,Van Harte Gefeliciteerd !!
Marion,meer dan genoeg voor de maandag
@ cyn beterrrzzzzz
goed zo
duimen heeft geholpen dus
nu toos nog… en iedereen happy!!
@cyn
VAN HARTE!!! duimen is niet voor niets geweest.
Was ook echt te blij!![]()
Zo en hoe is het hier verder?? Heb bijgelezen, maar er is me niet zoveel bijgebleven… CSI, relaties verbroken, aantal emoticons in handtekening…
Sorry meiden!! Ik hoop snel weer een beetje up-to-date te zijn!!!
x
@bloem
De tijden… ach, de laatste voeding 's avonds is nu tussen 18.00 en 21.00 en dan midden in de nacht 1x en nog een keer tegen de ochtend (tussen 5.00 en 6.30) dus eigenlijk ook nog 's nachts. Zo voelt het iig wel.
Maar hij doet het prima, dus we nemen het maar voor lief.
Er komen vast weer betere tijden ![]()
@cyn…goed gedaan!!! proficiat!!
@filiz
Dat valt weer mee hè, iedere maandag vrij!
ja…vind het idd lkkr…maar zal wel weer snel veranderen…denk een weekje of 5…dan komt weer een nieuw rooster…
dus
@bloem…dan heeft het ook niet veel zin om te gaan werken op maandag…bovendien gaan de mensen die in het restaurant zitten waar ik werk de boel miss verkopen…tis even afwachten…
hoop dat het nog een maandje of 2 duurt…ondertussen ben ik bezig met stage lopen en is een bijbaantje niet zo noodzakelijk meer ![]()
ben een benieuwd
@ filiz, ja daarom doe maar rustig aan
hebben jullie dat gezien
wiellies in side gaat verkopen… ze hadden het niet makkelijk en nu dus toch de verkoop… jammer
mn vriendin heeft bioptie gehad
was echt geen pretje, zal de details besparen, volgende week maandag de uitslag maar zelf is ze gematigd optimistisch… daar gaan we nu dan maar vanuit…
oeffffff
@bloem
Spannend hoor voor haar, nog een week in spanning dus.
Wat is wiellies?
ohh wat rot voor wiellies…heb ook deze zomer weer gezocht in side…maar ik heb het werkelijk nog nooit gevonden!!