TTT deeltje 47 pas... ;)

Forumvervuilers noem ik dat

Jij zegt het ik dacht het:biggrin:

Haha?weet je Toos het laat me echt koud.
Je ziet ze uren online maar geen postings en dan klagen over TTT terwijl ze niet eens de moeite doen om mee te kletsen.

Daarom ook, het doet me ook niks. Vind het positief dat chrissyp het hier wel gezellig vind en meekletst. Zo zijn we allemaal begonnen toch

O ja dat was ik even helemaal vergeten

@Chrissyp welkom op TTT ik hoop dat je je hier snel thuis voelt!!

Maar ik ga mn mandje opzoeken. Doe jij een beetje rustig aan?

Nog even en mag je lekker naar het zonnetje, zal je goed doen.
Wens je een goeie nacht toe en welterusten:kus:
:dag::dag:

Heerlijk vooruitzicht he!!!

Slaap lekker Toos sweet dreams en tot morgen !!!

Zie je morgen, ga nog even de "hond’ uitlaten en dan gestrekt.

:dag::dag:

Zo ik heb iedereen op bed gelegd dus nog even het lampje uit en ik heb mijn plicht weer gedaan.
Slaap lekker iedereen en sweet dreams!!!

:idea:

Ook ik door het lampje weer aan te steken.
Zo nu eerst een btje bijlezen, en mn koffie zetten enzo
Tot zo
:dag:

Morgen,

Veel te goed geslapen had moeite er uit te komen,wil er eigenlijk wel weer in.Maar ja er moet gewerkt worden.

Cyn,succes vandaag.

fijne dag allemaal

Ook ik ben er weer klaar voor

Iedereen werk ze en

@Cyn: JE KAN HET!!!

En ik duim dubbel!!
:dag:

Goede morgen!
Wat is het rustig hier vandaag. Iedereen druk aan het werk of lekker aan het uitslapen?

@Cyn
Succes!

Goedemorgen dames.

Maar Marion, het is nog maar amper 9 uur. :unibrow: Denk je dat iedereen dan al online is? Ik nu dus ff wel, want ik moet altijd voor het douchen even koffie drinken en heb dan mooi de tijd, even bij te lezen. De rest zal wel werken zijn en zullen zo wel komen, indien hun werk het toelaat. :wink:

Ik ga ook voor iedereen duimen, waarvoor het ook moet/mag zijn. Dat alles goed mag gaan en komen.

Ik had vorige week ook al dat blauwe blokje gehad. Nouja, lekker boeiend. :finger:

Ik moet vanmiddag ff naar het ziekenhuis voor een echo van het hart en omstreken, maar dat moet gebeuren, omdat ik 2 jaar lang heb meegedaan als proefkonijn voor nieuwe hartmedicijnen. Volgende maand beeindigd dat en willen ze nu de resutaten zien.

Jullie ook allemaal weer een fiijne dag en tot laters ergens op de dag. :dag:

@Roanna
Succes met de echo vandaag ennuh … normaal gesproken zijn er 's morgens al meer reacties ook al is het vroeg :unibrow:

Goeiemorgen,
@Cyn: Succes!!!
@Roanna: Ook succes met de echo.
Was natuurlijk weer veel te laat vannacht en weer vroeg wakker door die $%#&*$ stratenmakers

mornink!!

@ marion, je moet toch beter weten! maandag… bloem heeft late dienst!! :wink: morgen weer!

@ roanna en toos en alle anderen:
komt ie nog een x: als iemand jouw reputatiepunten geeft, kun je dat terug zien bij je WW-account. Een groen blokje voor de post is dat het van vrienden komt (mensen met een +) een grijs blokje betekend +++punten van iemand waarmee je geen vrienden bent en —punten is een rood blokje!!

@ cyn, succes, duim duim
@ toos, succes duim duim

@ beppie ook weer aan het werk?
@ trl, jammer dat je er dan uit moet?
ikke ook heerlijk geslapen. bedacht me dat het ergens wel lekker is dat ik nog moet werken anders was de week voorbij gekropen!! hahahaa…

Bedankt voor de uitleg Bloem