TTT deeltje 47 pas... ;)

Kan alleen maar meevallen Jill

Weet je na al die jaren nog steeds niet als je daar iets in wil zien dat je ze dan anders moet richten?

O ja nou ok dan fijn te weten dan kom ik niet als Marion er is.

volgens mij heeft ze het over mij

Hoho Jill, wat is dat nou??
Ik ben er van overtuigd dat je iemand het beste leert kennen zonder hem of haar “lijfelijk” te kennen, zeg maar. Als je begrijpt wat ik bedoel. Uiterlijk is het minst belangrijke aan een mens.
Zo, Oma heeft gesproken

En die dingen die je crocks noemt … je hebt gewoon je klompen geverfd :smiley:

Uiterlijk van marion hebben we het al over gehad, zal maar zwijgen over de rest:D

ja knalroze want de gele verf was op

He he … je bent toch zeeuws meisje :biggrin::slywink:

Miere het was maar een grapje hoor,haha ik ben in een gekke bui al de hele avond

moest nog overgeroeid worden

had het door na je spiegels. Was wel makkelijk he die spiegels kon je ongestoord snuiven, zonder gesnapt te worden

haha Marion !!!

o ja en gaten in geboord dan lijkt het op crocks, zo doen ze dat hier. Achtergebleven gebied

je was gewoon jaloers want je wilde je kaplaarzen ruilen voor mijn klompen

en die spiegels zijn ook erg makkelijk, je wilde op MP gaan kijken of je ze kon krijgen

Nee joh, was onmogelijk om bij die spiegels te komen met dat gesteven harnas wat je om had.

je hebt er zelfs een bod op gedaan, maar dan moest ik op mn geiten wollen sokken naar huis

O ja wanneer ben je voor het laatst bij de tandarts geweest? Kleppers waren uitverkocht zeker

hadden je maat niet