TTT deeltje 47 pas... ;)

En helaas … had mijn legging aan en die blijft zo wel zitten.

Nou Toos weet best waar Zeeland ligt. Ben zelfs al een keer in Zierikzee geweest en bij die dingen. Hoe heet het ook alweer? Stormvloedkering en Neeltje Jans. Ja dat waren nog eens tijden met de hele bups van Phili** op excursie. O ja, manneke heeft altijd hier bij de Phili** gewerkt + partime s,avond bij de PT* sorteercentrum.

Oh… ik zou naar bed he? :paranoid: :slapen: Dan ga ik nu maar. :kus:

Is vast al een poosje geleden. Wordt het niet tijd om hier nog eens te kijken

Welterusten

was je blauwe bloemetjes onderbroek erg nat geworden. Had het even gezegd had ik even een tena op mn werk gaan halen

Ja Toos ik denk dat dat al wel voor de oorlog was. Ik zie je eerst nog in Toerkei. :unibrow:

:dag:

O was niet nodig hoor, mijn boodschappentas zat er vol mee. Heb je vast niet gezien want ze zaten verstopt onder die kist sigaren.

weekendtas bedoel je. Zou de volgende keer een gebreide string aandoen

:dag:Roanna:dag:

Moet jij toch weten dat mijn tena dan niet goed blijft zitten.

ze zijn er ook speciaal voor gebreide strings

Pfffffffffffffff, 'k heb vierkante oogjes. Kennen jullie dat, dat je begint bij de laatst gelezen post en dat je dan ziet dat de laatst bladzijde 46 is, bijv. en als je dan klaar bent met lezen, dat het dan pagina 49 is???

Maar goed, ruzie…gewoon negeren, is het beste.
Slangen, Hagedingesen? Brrrrr, mijn zoon heeft ook 2 slangen, en gaat er morgen geloof ik nog 1 bij halen. Niks voor mij, pas er ook absoluut niet op.
Haren verven?? Ooit wou ik eens coupe soleil, maar ik wou het zelf doen. Ben een half uur met zo’n badmutsje aan het prutsen geweest, en had toen kramp in m’n armen, en ongeveer 5 vierkante cm gedaan. Dus badmuts afgetrokken, en met het kwastje aan het smeren geweest. De voorkant ging nog wel, maar aan de achterkant was ik net een gevlekte panter. Hubs kwam thuis, keek, en zei: Verkeerde huis, draait zich om en loopt weer weg. Haha, heb maar gauw bruine verf gehaald en er overheen gedaan. Toen was het niet onaardig, maar tegenwoordig laat ik het wel door een ander doen. Een leuke turkse kapper ofzo.

En Toos en Marion??? Snap er niks van, heb er zekers te snel overheen gelezen.

Nee houd het toch liever bij mijn bungalowtenten.

Ja denk het ook miere, is een beschrijving hoe marion er uit ziet. Wij hebben al eens gemeet, vandaar

Zo rondje punten weer gedaan

@Miere
Ken het ja, soms komt er geen einde aan.
Hoe is het in het dorp, al een beetje rustiger of nog steeds alles in rep en roer?

Het is dat ik naar bed moet, morgen weer naar kantoor dus moet me nog snor nog scheren en zo :stuck_out_tongue: maar anders hadden we het nog even over Toos kunnen hebben :biggrin:.

O, haha, ik snap jullie praatje. Nou wie weet, zie ik het ooit nog wel eens in het eggie.

En het dorp is eigenlijk nog steeds in rep en roer. Was gisteren zelfs op het journaal, ook “onze” kroeg was in beeld, en de eigenaar, een goede vriend van ons. En die wordt nou helemaal gek gebeld, door allerlei kranten enzo. Stond vandaag trouwens ook in de T*****f.
Met naam erbij, maar hij wordt er niet blij van. Weet je, de straat heeft heel veel kroegen, maar de straat krijgt nu en slechte naam. Ga jezelf maar na, als je hoort dat ergens in een bepaalde straat een moord is gepleegd, zal je daar niet zo gauw gezellig een biertje gaan drinken. En de kroegen veroorzaken geen overlast, dat zijn die P*****n. Maar goed, ze zijn nog steeds met het technisch onderzoek bezig, staat een grote tent om het pand heen, met constant politiebewaking.
Het zal wel weer afzakken, over een tijdje.

O en vergeet je haren niet te wassen en deo op te doen. Het is maar een tip:biggrin:

Had er gisteren ook nog een stukje van gezien bij het journaal. Maar was hier aan het bijlezen dus was net te laat om alles te volgen.