TTT deeltje 47 pas... ;)

Ja denk het ook…(NOT)…niet te geloven he, en dan hebben ze ook nog een poes…als die gaat blazen naar dat ding blaast het ding terug…hahahaha

Looptie rondom?? wel mooi fijntjes zo te zien, past helemaal bij de draagster(hihi)

Tukijefan, als ik dit allemaal lees, vraag ik mij af waarom doe je dit en vertel je dit allemaal???
Wij hadden hier altijd een heeeeeeeeel gezellig forum en het is net wat Beps zegt, iedereen heeft een zwarte bladzijde in hun leven.
En waarom val je nu ineens bloem aan?
Enkel omdat ze zegt dat je niet geheel het lijstje met verjaardagen en vertrekdata kan kopieeren?
En ineens maak je een giga drama ervan.
Laten we het gezellig houden hier. En geen oude koeien uit de sloot halen.
En als Bloem zegt ik sta er boven. Dan staat ze er boven en moet jij niet iets anders gaan vertellen.
Want dan ben jij degene die kinderachtig is.
En ja je krijgt dan bijna de gehele forumaanhang over je heen.
En als je zegt ow ik wil graag verwijderd worden, waarom ga je niet gelijk.
Dit is echt te kinderachtig voor woorden allemaal.
En ik hoop nogmaals dat we het hier leuk en gezellig houden.
En met elkaar aan de regels van dit forum kunnen houden

Dus ik hoop dat jij net als bloem hier boven kan gaan staan en niet over het verleden te praten en ook niet over de PM’S wat tussen jullie zijn verstuurd.

Jac

Ziet er mooi uit Viva,vond je het pijnlijk?

Nee Beps, hij loopt niet rondom…vond het zo al zeer genoeg doen, hoe verder naar je hak, hoe meer pijn het doet…

@Viva: jakkes wat een beest, maar ja niet iedereen oudt van een hond kat of muis/rat enz.
En nemen een reptiel.
Je hebt overal mensen voor he

poehee ik heb zo geen zin in weer een forum ruzie…
maar moet dit toch nog ff kwijt

@ turkijefan, voor zover ik weet heb ik jouw alleen maar pm gestuurd over dat hotel dat ik voor je moest regelen
ik heb antwoord gegeven op al je imbeciele vragen over ligging en wat je het beste kon doen
ik heb 5 sms-en verstuurd naar het buitenland voor jou, om dat hotel te regelen, vervolgens alles door ge-sms-t naar jou, dat kost geld ja. en een bedankje ervan af?? nee hoor!!
zelf kun je alleen maar sms-en met de telefoon van je vader!!

en als je zo graag je verhaal kwijt wilt: ga je gang, onder turkijefan, denise, d-turkije, turkije of wat dan ook, be my guest maar wees dan eens open en eerlijk en vertel eens een x echt wat er speelt in plaats van die losse flodders er telkens tussendoor over het zakken voor je examen, niet toegelaten worden op de ene opleiding, toegelaten op de andere opleiding waar je het niveau niet aankan, vervolgens niet verder mogen met je stage, het ene na het andere baantje nemen
al weer toe aan je 3e potentiele vriendje in turkije, die…verrassing: weeeer het leger in moet. dat is alweer nummer 3
er zal wel een reden zijn waarom jij er telkens weer zo bekaaid af komt…

en ja, ach in 10 duidend posts, van meer dan 1 regeltje, ja daar kan allicht wel eens een keertje een typfoutje tussenzitten.
big deal, als we daar allemaal over moeten vallen?!

en ja… ik vertel hier wel het een en ander. ik heb geen geheimen en als ik wel geheimen heb, dan zorg ik ervoor dat die geheimen blijven.
en ja, so what over mijn turkse ex-vriend. had tenminste nix met mij te maken en het is niet zo gek dat je dat weet, want ik heb alles op internet gezet… dus iedereeeeen kan dat lezen.
en dat staat bovendien op een ander forum… als je daar zo graag op wilt reageren, maak je daar toch een 3 nick aan, en reageer daar dan?

het feit dat je weet dat je je overal meerdere keren kan aanmelden, houdt in dat je dit al vaker hebt gedaan… zal wel nodig zijn geweest!

ik had dit alles netjes via pm kunnen doen, maar aangezien je zelf weergeeft dat niemand die pm-en kan lezen, pler ik het hier neer
als je wat hebt tegen mij: ga je gang! www.ijustdontgiveaf*ck.com!!

dat is het laatste wat ik erover zeg, hoop dat je lekker hebt gegeten, mijn eetlust is voorbij, word misselijk van jou en je ziekelijke aandacht trekkerige gedag.
toch vreemd dat je telkens ergens op een forum afmeldt, omdat je aangesproken wordt op je vreemde gedrag
maar er zijn nog zat andere fora waar je terrecht kunt, dus er zijn vast wel anderen die jouw aanstellerige aandachttrekkerige gedrag willen voeden.
ik ben er klaar mee, je gaat bij mij weer in de negeermodus

@ de rest, sorry dames, had dit graag via pm gedaan, maar turkijefan vraagt zelf open en bloot om uitleg: bij deze.
dat is het laatste…
over op de orde van de dag…

wel een mooie tattoo.
Ik hou er zelf niet van maar bij een ander vind ik het super!

Groetjes

@Viva: De mijne is 6 cm hoog, en loopt rondom, dus ik weet wat je bedoelt, en dan heb ik ze op beide benen…
Pijn doet het onder je arm, en rond je ruggegraat…zeggen ze:so:

@ viva, mooie tatoooo… geloof best dat ie pijn deed, maar dan heb je ook wat…!!
leuk beessie, als zoonlief op vakantie is, wie moet er dan voor die griezel zorgen :unibrow: mahahhaamammm

Dat is goed gezegd bloem

Bloem,uitgeraast hahahaah nee hoor jij hebt je zegje gedaan en gelijk heb alleen jammer dat je nu geen eetlust meer heb :wink:

Tattoos vond ze niet pijnlijk prikte alleen een beetje,maar ja dat had ike r wel voor over

heb toch al gegeten :wink:

gelukkig maar,als het er nu maar niet uit komt dan :puke:

nou de voorkant op het scheenbeen ging wel, maar naar je achillespees toe vond ik het nu niet echt lekker…dochterlief heeft er ook een laten zetten, samen in die studio…die zat ook aardig bekkies te trekken…zo van f*ck dat doet pijn…zal de foto ook plaatsen.

http://www.wereldwijzer.nl/album/uploads/44042/tattoo.jpg

Zoooo die is ook mooi zeg ,zit tie op der onderrug?

we gaan gewoon in de negeermodus wat die doos hier ook nog neerzet geen aandacht aan schenken…ook geen pb…

yep op haar onderrug…als ze gewoon een broek aan heeft steken er 2 dolfijnkopjes boven haar broeksband uit…die van haar laten zetten, duurde net zo lang als die van mij…die van mij is ingekleurd…

Mooi hoor, die van haar doet ook F-ing pijn!!!

Zo en nu eten!
:dag: