Nou, het is hier aardig droog gebleven op die hoosbui van vanmiddag na dan. Tis alleen alwel pikkedonker en dat viind ik best vroeg. Tis pas iets over half tien en dan alzo donker. Bah, betekend weer naar de winter opaan en daar wor ik nu al depri van, als ik er aan denk.:drugged:
heb het vluchtnummer al dat staat op de site van corendon…maar de tijd komt niet overeen met die van schiphol, en die van mijn schoonzus ook niet die heeft vandaag haar tickets gekregen en geboekt bij neckerm.nn
Bij ons klopte de tijd van de terugreis van jamaica trouwens ook niet met de timetable op schiphol. Wist dat pas toen de tickets kwamen. We hoorden in jamaica dat dat kwam omdat we terugvlogen met thomsonair, de engelse tui. Weet eigenlijk niet meer wat de reden was
ach de winter, het heeft zo zijn charmes…ik heb niet echt een hekel aan de winter, maar dan moet het wel echt winter zijn, dus lekker koud, en een schraal zonnetje, niet die natte troep, en mega wind die hier altijd is…
trouwens gaan we nog bevallen vanavond of hoe zit het, heeft niemand er zin in…
dat vermoeden had ik eigenlijk al, mijn schoonzus vliegt met pegasus…vertrek 10.10 uur op 16 augustus op de time table staat 11.20 uur met hetzelfde vluchtnummer…
ja zou kunnen Toos, van na het hoogseizoen, maar de tijden voor aankomende week zijn hetzelfde als die van volgende week, althans volgens de timetable, ach we wachten maar af…het is niet anders…je kunt toch geen ijzer met handen breken.
Ja hoor!! Alles onder controle. Morgen daar ff nog douchen ontbijten en het wondje aan zijn been verzorgen waar de ader uit is gehaald. Die blijft een beetje bloed doorlekken, maar moet goed verbonden worden en dan krijgt hij daar ook spullen voor mee naar huis en dan ben ik even de verpleegster. :biggrin:
Roanna, morgen groot feest bij jou thuis, neem aan dat je nog wel visite krijgt zij het met mate natuurlijk, want het kan ook niet te druk zijn voor kokkie…