hihi…miss was et nog geen slecht idee van damber om de hond de pil te laten eten…was t nog n maandje of 2 uitgesteld beps…![]()
neej grapje…
ga je haar nog laten steraliseren…of is ze daar nu nog te jong voor…?
hihi…miss was et nog geen slecht idee van damber om de hond de pil te laten eten…was t nog n maandje of 2 uitgesteld beps…![]()
neej grapje…
ga je haar nog laten steraliseren…of is ze daar nu nog te jong voor…?
Beps: aaaahh… arme aiji!!!
ik heb echt nul verstand van honden…!!
vandaag maar extra Kroeien ;)…hoelang hebben ze dr last van…?
ikke ga afsluiten…dadelijk komt n vriendin voor de laatste keer…zal wel weer een huilbui worden…net als afgelopen zaterdag toen mn familie dr voor de laatste keer was…
en ik ben normaal helemaal geen huilerig type… ![]()
@Het EK
Een mooie finale met een nog betere uitslag … SPANJE is de kampioen. Heb niets tegen Duitsers maar zie ze toch liever niet winnen met voetbal.
@Filiz
Al druk met de koffer bezig en krijgt geen hap door de keel van de zenuwen. Logisch toch … is een hele stap die je gaat nemen.
Afscheid van vriendin strakjes … sterkte :kus: !!!
@TRL
Ook tegen jou nog niets gezegd vandaag. Slecht geslapen dus ook voor jou een dikke knuffel:kus:
@Beps
Al weer te veel uren ingepland deze week. Het is me wat met die bazen, geeft je ze een vinger nemen ze de hele hand. En dat kan niet want die heb je nu nodig om Aiji te kroelen.
@Cyn
In de korte broek naar het werk vandaag maar toch frisser dan je had gedacht en de lange broek maar aangetrokken.
@Filiz: Ze zijn het 3 weken. En we gaan haar niet laten steriliseren, het zijn 2x3 weken per jaar, geen probleem. En mss nog ooit een nestje(als we het leuk gaan vinden) dus …
@Marion: ze hebben het al weer teruggedraaid. Morgen nog rust, en dan 3 dagen… maar dat moet toch gaan veranderen…,… hopelijk eens ander werk…ooit… duimen maar voor me…
@Beps
Waarom doen ze dan niet de ma-wo-vrij in plaats van 3 dagen achter elkaar? Of wil je dat zelf niet? Is het wat beter verdeeld en heb je in ieder geval tussenin de tijd om wat bij te komen.
druk!
Mooi toch Cyn … vliegt de dag voorbij.
Precies
Maar een beetje rare dingen… :finger: Verder wel lekker hoor ![]()
Goedenmiddag.
Zo, ff weer een paar rondjes de Maten gereden met de scoot. Nee, nog niet mee naar het werk. Ga nog even oefenen deze week. Het verkeer ken ik wel (heb al eerder een bromfiets gehad), maar moet even dat ding precies onder controle krijgen.
Ik ook daarnet zonder jas en dat was nog te doen, maar s’morgens lijkt me dat toch wel te koud Cyn. Enneh… nee dit valkparkietjes heeft kokkie hier in de gemeentetuin begraven. Anders zo kasian toch?
@Beps: Inderdaad, daar zou je simpel van worden. Laat je niet gek maken door je werk hoor.
@Filiz: Natuurlijk ben je zenuweachtig toch? Het is ook niet even niks zomaar voorgoed weg. Gelukkig dat het net weer niet tè ver is, zodat indien nodig, je zo weer hier kan zijn.
Enneh… over dat voetballen zijn we het dus allemaal zo’n beetje eens. Wat lachen he? Heerlijk gevoel was dat om daar naar te kijken. ![]()
Roanna: ik zat om 11.15uur op de scooter, maar ik ga 45km he
Dus is al snel wat kouder!!!
Systeem ligt hier plat…
Lekker dan!! Er staan nog heel veel offertes te wachten!
vandaag wel bijgelezen maar nog niet gereageerd mijn herstel gaat langzaam nog steeds heel erg moe zo werken tot 21 uur en als ik thuis kom gelijk naar bed komende weken rare werkroosters soms paar uur meer en veel dingen op planning staan dus kan zijn dat ik wel langskom maar niet dagelijks bijv
linda: rustig aan meid!!! :kus:
@linda…take it easy…
ikke bezig met mn koffer, maar denk dat ik nog 3 keer op en neer moet wil ik al mn kleren daar krijgen…haha
Wat een rust weer hier he? :dag:
@Linda: Ik weet niet precies waar je momenteel mee bezig bent, dat je nu zo druk bent, maar inderdaad, als het niet gaat, een beetje gas terug. Sterkte in ieder geval! :kus:
@Filiz
De winterkleren kunnen ook nog in Holland blijven toch? Heb je nu nog niet nodig daar. En als straks al je familie en vriendinnen die kant op komen, allemaal wat in het koffer dan komt het ook wel een keer daar.
@Linda
Rustig aan hoor, laat je niet gek maken :kus:
(hoor wie het zegt … die stressvogel uit brabant)
.zo ik even langswaaieren…niet bijgelezen, mega druk vandaag, een officieele klachten tegen het toetsbureau om dat ik er niet was donderdag en vrijdag, lekker boeiend, manager is het met mij eens ik heb 5 werkdagen om de cijfers aan te leveren iedereen heeft ze binnen 2 dagen, maar als de heren niet op hun wenken bediend worden gaan ze via de directeur klagen, nou die kreeg dus 0 op rekest van de manager…hihihihii…flexibel toch NOT…maar zo druk vreselijk gewoon, ik ga zo plat, moet vannacht weer naar schiphol…dus misschien tot morgen, want ik moet wel gewoon werken…pffffffffffffff (poor me) dus voor iedereen alvast welterusten, morgen reageer ik wel als ik tijd heb…
goede middag!!
@ filiz, owh heftige week voor jou
@ trl geen zin om te reageren
@ linda te druk om te reageren… hoe was t gisteren
@ beps als je het leuk gaat vinden … hahahaa… goeie grap!
@ viva, zo is het!! ppff sommige mensen ![]()
@ cyn lekker op de scoot… ik heb idd heel veel kaarten nu! denk een stuk of 200 ofzo? heb nu meer een voorraardje van 3-5-10 van verschillende soorten
@ roanna, zo is het, lekker in jouw tempo aan de scoot wennen!
uhm… blank…
ikke was moe, ben lekker ff mn bedje ingekropen, nu weer beetje groggy maar goed…
hier ook rare dag. periode afsluiting dus veel mensen haast haast verzoeken, kan er soms geen touw aan vast knoppen
doen we dan ook maar niet ![]()