**hallo meiden, van harte met het nieuwe deeltje, Roanna goed gedaan, zie je nou wel, geen paniek hoor **
Dacht een rustig dagje te hebben, krijg ik telefoon van paps, morgen komt er visite, of ik effe boodschappen wil halen, pffffffffffffff , heb ik me donderdag in het zweet gelopen om vandaag niet naar paps te hoeven, moet ik als nog even heen en weer en naar de supermarkt, kom ik bij paps toch maar even weer het toilet gedaan, afgewassen, alles gezogen, en de keuken glad getrokken, toen maar de broodjes afvast gesmeerd voor morgen, en een hapje klaar gemaakt,toen als een stoomtrein terug naar huis, ondertussen was hubs al thuis,
**wij naar de bouwmarkt, behang gehaald voor de logeerkamer valt wel mee hoor 5 baantje, en toen naar ikea laminaat gehaald voor de hele bovenverdieping, en verf en witsel voor de kamer, toen naar huis, auto uitgeladen, en een kamertje leeg getrokken, hubs ligt nu op zijn knieen om die kamer al van laminaat te voorzien, DUS WEINIG VOOR MEZELF GEDAAN EIGENLIJK, vroeg paps ook nog of we morgen ook kwamen, nou ff niet, ben van de 6 dagen, er nu 4 bij paps geweest…morgen lekker rommelen in huis, samen met hubs **
maar nu voor straks VOETBAL het zal mij benieuwen
Marion aan het puzzelen, o meissie ik hoop zo dat je toch 12 dagen kan pakken in plaats van 8 dat is net ff te kort
Cynnie bronzen helm blitz hoor