TTT Deel 93. Nog 7 te gaan.

**hallo meiden, van harte met het nieuwe deeltje, Roanna goed gedaan, zie je nou wel, geen paniek hoor **

Dacht een rustig dagje te hebben, krijg ik telefoon van paps, morgen komt er visite, of ik effe boodschappen wil halen, pffffffffffffff , heb ik me donderdag in het zweet gelopen om vandaag niet naar paps te hoeven, moet ik als nog even heen en weer en naar de supermarkt, kom ik bij paps toch maar even weer het toilet gedaan, afgewassen, alles gezogen, en de keuken glad getrokken, toen maar de broodjes afvast gesmeerd voor morgen, en een hapje klaar gemaakt,toen als een stoomtrein terug naar huis, ondertussen was hubs al thuis,

**wij naar de bouwmarkt, behang gehaald voor de logeerkamer valt wel mee hoor 5 baantje, en toen naar ikea laminaat gehaald voor de hele bovenverdieping, en verf en witsel voor de kamer, toen naar huis, auto uitgeladen, en een kamertje leeg getrokken, hubs ligt nu op zijn knieen om die kamer al van laminaat te voorzien, DUS WEINIG VOOR MEZELF GEDAAN EIGENLIJK, vroeg paps ook nog of we morgen ook kwamen, nou ff niet, ben van de 6 dagen, er nu 4 bij paps geweest…morgen lekker rommelen in huis, samen met hubs **

maar nu voor straks VOETBAL het zal mij benieuwen

Marion aan het puzzelen, o meissie ik hoop zo dat je toch 12 dagen kan pakken in plaats van 8 dat is net ff te kort

Cynnie bronzen helm blitz hoor

Meiden, ik ben thuis… Nog niet bijgelezen, wel gegeten.
Wilde ff hoi zeggen, geen laptop vanaaf…dus ik meld me af en toe tussen door…
**
:dag:**

Oh ja, gefeliciteerd met het nieuwe deel…

hi Beps en alles leuk in Brussel??

meiden nog een half uurtje en dan breek de gekte los denk ik

Zeg dat wel. Ik ben alweer zoooooooo zenuwachtig he! :lol:

@Beps: Gelukkig weer goed en wel thuis. Was het leuk? Nog last ergens van gehad?

@Viva: Jeetje, daar ging je dagje voor mezelf. :crybaby: Maarja, geeft ook wel weer een goed gevoel.

Wat een oranjedrukte daar in Basel he? Gewoon te gek, maar wel gezellig lijkt me.

Brussel was gezellig. Ik loop nu een maand of 8 mee in die showwereld, en hoor er al echt bij. Er werd me zelfs al gevraagd of er nog een hondje bij komt!!! hihihi

Toch de laptop, maar ik weet niet hoelang…

Nou, mooi compliment toch Beps.

Wat is er met je laptop dan? Wordt hij te snel heet, als jij erop zit? :unibrow:

:hihi: Nee hubbie is met iets bezig en heeft en de compie en de laptop nodig… en nu ben ik m kwijt…fijne wedstrijd!!!

meiden geniet van een voetbalavondje

Jullie ook allemaal een hele fijne voetbalavond gewenst. :dag:

Zet 'm wel op meeleesstand hoor! :biggrin:

ola
wij ook weer thuis
jullie doen niet alleen oranje maar ook nog vet!!

@ viva, arme jij, wel weer veel gedaan maar zondag+paps een beetje te veel
@ beps leuk hoor!! hihi part of the gang

ikke niet nerveus, ben ik wel bij t schaatsen… hihi
denk dat NL gaat verliezen, maar goed…
wij bij de chinees uit eten geweest. wilde iets halen, doen we altijd als we t over chinees hebben, maar bezoek wilde graag uit eten, maar ja, hallo… nie in de plek waar ik de chinees afhaal
maar goed, mooi buffetje meegepikt en net binnengewandelt…
voetbal kijken dus
:dag:

Meiden ik vind het wel tof dat ze de rouwband omhebben,…En verder hoop ik dat ze elkaar weer gaan vinden, want die russen zijn net zo erg al in de grote All-Inn’s :hihi:

Meld me weer…

t ziet er erg paniekerig uit… of komt dat door de commentator…
zenuwachtig. das t juiste woord…
nou ja, ik ga maar es voor de buis zitten en de pc voor de gaste laten…

Pfffffff… ik heb al een heel rolletje fruitellas op. :smirk:

De zenuwen hier… :biggrin:

Ik heb trouwens rustig aan gedaan vandaag, geen last gehad. Wat kleine, niet vette hapjes en wat water gehad vandaag,… zo komt het langzaam goed…

**En ik ben weer weg…
**

Mooi Beps. Het gaat dus de goede kant op.

*** Je gaat weer weg? Waar ga je heen dan? :lol:***

***Het gaat helemaal niet lekker daar hoor! ***

**Hoi meiden, hoe gaat ie ??? Mag ik met jullie meekijken ???

Camping restaurant zit stikvol, zit nu voor ons eigen tv tje**