TTT deel 90...

@beps: weltrusten en veel plezier morgen!

goedenavond!

gefeliciteerd met het nieuwe deel! ook wat ben ik er de hele dag, dan ga ik en dan gaan jullie bevallen maak ik het weer niet mee:(:wink:

viva- nog snel even langs geweest, fijn dat zoon er is zodat jullie dit met z’n allen kunnen doorstaan, heel veel sterkte:kus:

bloem- lekker in bed met een boek, welterusten

beppie- ook welterusten

filiz-weer druk aan het schoolwerk, zou je nu dan toch echt hulp krijgen van je klasgenoten, ik hoop het voor je, zal iets schelen voor je!

Ik ga nu ook mijn bedje in, morgen weer vroege dienst

@wr: slaap lekke ren werk ze morgen

@bloem
Welk boek??? Zoek ook nog een paar leuke voor op vakantie.

@Beps: Hoe ging het vanavond, geen puberneigingen??

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/geboorte/7.gif Gefeliciteerd weer met dit nieuwe deel. Geboorte gemist omdat dochter “even” dr mailtjes wilde lezen op de klepdoos

En zoals altijd, Roanna weer weg, was wel traumatisch he die ene keer:D

@Filiz: Lekker getypmiept?
@WR: Slaap lekker

@Toos: Nee hoor. Ik was er wel, maar heb er alleen bij staan kijken. :nod: Heb washandjes aangereikt.

Iedereen al naar bed? Nou, dan ga ik nog ff plaatjes zoeken. :vak02:

Voor de slapers onder ons…weltrusten, slaap lekker en tot morgen.

Selamat tidoer.

@Toos: het ging best goed…zal ff wat laten zien:

Weer een btje groot, maar goed…
Ze staat mooi, lopen gaat ook steeds beter… Volgens de trainster gaat ze het leuk doen(als ik mn stress kan bedwingen hihi)

@beps: gave foto!

Mag ik daar ook even op reageren? Beps, wat is ze al groot en zo mooi.

Mooie foto en ze staat echt mooi. Trouwens jij zit er leuk bij:p

Goede avond … gefeliciteerd weer met het nieuwe deel!

Heb mijn verwenavondje bij mijn tante er ook weer op zitten voor een maand of wat. Wenkbrauwen weer in model, wimpers eens een keer geverfd en alles wat er niet hoort te zitten is er weer uitgepulkt.

Heb mooie updates voorbij zien komen en sluit me er deze keer helemaal bij aan!!

@Viva
Ben blij dat je zoon is kunnen komen om samen met jullie afscheid van mam/oma te kunnen nemen. Nogmaals veel sterkte voor jullie allen :kus:

Ik ga slapen slaap lekker allemaal en tot morgen

@Linda: Welterusten

@Linda: Weltrusten en slaap lekker hoor. Tot morgen. Lange dag weer?

@Marion: Dat had ik 2 weken ook allemaal laten doen. Heerlijk zo af en toe he? Volgende keer laat ik alleen mijn wenkbrauwen wel iets donkerder doen. Ik heb het idee, dat je het nu bijna niet ziet en toch had ze ze wel in mijn kleur haar geverfd.

Meiden dank van Aiji voor de complimenten…
Ja ze is goed gegroeit…en eigenlijk al bijna klaar met groeien. Nadeel van een ‘kleine’ hond, ze groeien net zo snel, maar zijn al eerder klaar en ‘zwaren’ dan uit(in model komen meer body krijgen)

We zijn benieuwd hoe ze het doet zondag…mn eerste try-out…(bij de rasvereniging, jonge honden tot 2 jr)

@Marion: heerlijk he… Zooo aangenaam als alles weer zit hoe het moet, en wat er niet hoort, ook weg is… Mn wenkbrauwen doe ik zelf(een goedje bij de E*os, in zwart of bruin…bruin is donker genoeg…2 min en alles klaar…)

Meiden ik ga slapen…

Oke en dan nog 1 om sneller bij mn 7de ster te komen…nu nog 28 te gaan…
:slapen: lekker
:dag:

Ik heb dat goedje ook bij de et*s zien staan, maar durfde het niet aan. Dacht dat het misschien te donker zou zijn
@Marion: Lekker is dat zo’n pluksessie. Ik ga net voor de vakantie, wenkbrauwen harsen en verven