Bloem,zeker rara kinderen he hahaha misschien weten ze het wel als we er zijn maar weten ze de naam gewoon niet …
Boek meestal bijdezelfde reisorganisatie…
Bloem,zeker rara kinderen he hahaha misschien weten ze het wel als we er zijn maar weten ze de naam gewoon niet …
Boek meestal bijdezelfde reisorganisatie…
ik ook ![]()
hahaha… die waar ik 50 euro korting krijg
hahahaha
Bloem,alle kortingen zijn meegenomen toch hahahah
Rustig hier ? ![]()
@ trl cker!!
heb ook nog 50 euries korting bij CrnDn bedenk ik me net…
nou ja… we gaan t zien…
iemand een weekendje marrakesh??
alle ticketprijzen zijn echt wel omhoog gegaan zeg
alleen de stunts van ranir kunnen soms nog iets leuks doen
maar zelf oe**o, die toch soms al voor 50 euro in istanbul zat, is nu minimaal 159 ofzo… en dan nog belasting erbij… nie leuk meer
Marrakech!! Lijkt me zo super! En dan slapen in Morrocan House… ![]()
jaja… gaat er niet ergens een x een studiereisje die kant op ![]()
![]()
marrakesh gewoon vanaf 215 euro en dan moet de bel. en zo er nog bij
en dan moet je nog terug…
Nog 5 minuutjes en WEEKEND !
Hoop dat jullie veel lol hebben zondag en dan hoor ik het misschien wel maandag ? :dag:
Nog 1 uur…
IK ben moeeeeee
moe… neee
bored… yes
ik ga ff verder spelen met mn kleurtjes enzo
Bloem: haha ja vast wel!!!
Mijn collega was in november met Crendn op studiereis daarheen :biggrin:
Goedemiddag.
@Beps: Nog ff vol houden meid. Bijna… ![]()
@Kaylo: Ga je niet mee zondag? Er wacht toch niemand . Ventje werken en internet kaduk. :vak02:
Ik heb ook vandaag weer een vakantiewaardebon gekregen (€ 50,-) van een of ander bedrijf waar ik een enquete van had ingevuld. Mag zelf weten bij welke reisorganistie ik dan boek. Bewaar 'm dan ook mooi ff.
Gele M. MMMMMMMMMMMMMMMM nou ik vind het wel lekker hoor en krijg hier echt geen koude hamburgers. Mogen ze niet eens verkopen.
Roanna, hier bij de gele M, altijd wat…doe je een bestelling heb je de helft niet, of aarbeienshake, krijg je banaan…ga zo maar door…en altijd alles lauw…blehg…
maar ja die toko wordt dan ook gerund door schoolkinderen, werkelijk waar, geloof dat de middelbare leeftijd daar 17 jaar is, met de manager meegerekend.
nog 30 min…
Viva: oh dat is ook lekker geregeld dan!!! Nou dan zou ik ook niet meer naar die gele M gaan…
@Viva: Ja, met bestellingen weet ik niet of het dan koud is. Als wij gaan, gaan we altijd daar zitten en wel op die uren dat er liever niet teveel van dat kleine grut loopt. Maken altijd zoveel kabaal in die ballenbak en speelhok. Ha, ha. :biggrin:![]()
Maar het is inderdaad wel goed opletten; als je wat haalt om mee te nemen, (sporadisch) dat je het ter plaatse controleerd, want ook hier “vergeet” men nog weleens wat.
Nou, hier werkt van alles door elkaar. Jong en oud.
@ viva ja dan kan ik t me voorstellen
maar na een beklimming van de chinese muur is de gele M erg lekker hoor
voor t contrast ![]()
@ cyn, jaaa studiereis… sommige mensen moeten hun trips zelf betalen ![]()