TTT deel 84

Een groepsfoto of zo, dan weet ik ook zo beetje wie wie is

Dat kan denk ik wel geregeld worden hoor en doggy bag met restjes donner en kofte en baklava en glaasje raki ook nog wel:lol:

Hahaha we sturen de restjes op naar Belgie! :wink:

Goed idee ! :o

Meiden, ben ermee weg. Iedereen nog een leuke avond en misschien tot morgen ! :dag:

Kaylo : treinse fijne avond en tot morgen:dag::dag:

Kaylo: fijne avond!!!

Nog maar 2uur!!! en dan nog maar 2 dagen!!! :biggrin:

hallo meiden ben ik dan vanochtend vroeg naar het huis van paps en mams gegaan daar de boel glad getrokken, ramen gezeemd, gordijnen gewassen, toen boodschappen gedaan, en naar de kapper geweest, lekker kort koppie aan laten meten, toen naar huis even het toilet gedaan, gestoft en gedweild, zo weer achter de pannen, dit was dus mijn 1e vrije dag deze week…ahum…
Cyn schrikken zeg, je moeder een appelflauwte bij de aldi, gelukkig is ze goed verzorgd…en vanavond…stroop, spinazie, lever, biefstuk ect. als maal.
Voor de rest iedereen rustig hierzo.

Cyn : kop op hoor meisje, die komen ook wel weer om. Smeer gewoon nog een paar voorbijgangers een leuk reisje aan en je tijd is weer om voor vandaag, toch ??

Viva ::dag: dat rustig kun je van jouw dag niet zeggen he. Kijk daar zou ik nou een appelflauwte van krijgen. De laatste keer dat ik gestofzuigd heb of ramen gelapt is denk ik 30 jaar geleden:p en dweilen ed heb ik alleen in mijn handen om te verkopen:D

Haha er loopt alleen bijna niemand voorbij!!

Kwam net een meneer van de ABN Amro en die kwam me een bos tulpen geven om het voorjaar in te luiden haha…

Cyn : nou dat is wel een heeeeel vriendelijk gebaar hoor

Raak, lekker hoor…jij hebt dus zo je mensen die het voor je doen.
Cyn…geen zin, telt de minuten, maar je krijgt wel ff een bosje bloemen gezellig toch…dat beloofd wat goeds.

Viva : ja, toen de 3 kinderen 5 en 7 jaar waren ben ik weer gaan werken en had echt geen tijd voor het huishouden. Nu wonen we al weer 15 jaar met zn 2tjes maar het bevalt me nog steeds wel zo. lui he?

Raak+Viva: ja vond het leuk… het enige wat jammer is… ze zijn geel :thumbsdown: en mijn kamer is roze… haha

Yeeeh net 4 personen Rome geboekt… Dat zijn er dus deze week inmiddels al 23 haha

Cyn : wordt druk in Rome dan met Hollanders he. Ik ga ervandoor, tot morgen allemaal heel fijne avond

Goedemiddag.

@Cynthia: Jeetje, dat is dan ook wat met je moeder he? Nou, hopenlijk heeft ze er nu van geleerd. Je zou van schrik een hartverzakking ervan krijgen. Moeders… zijn soms ook net kinderen he! Luisteren ook vaak voor geen meter. :lol:

@Raak: Jij werkt dus wel met poetsmiddelen, alleen je gebruikt ze niet zelf. Knap hoor! Ik zou zoiets hebben van… ff kijken waar dit weer goed voor is en maakt het werkelijk zo goed schoon. Ha, ha. Ik ben ook, toen de jongste zo’n 7 a 8 jaar was, weer gaan werken.

En raad eens… als schoonmaakster bij de AN bank. Dè bank dus! Heb ik jaren met een groepje van 4 dames met heel veel plezier gedaan en ben daarna in de spoelkeuken bij CB terecht gekomen en nu dus al sinds na mijn hartziekte, bij de catering. Met name alleen kassa, opruim en schoonmaakwerkzaamheden. Zit trouwens nu al meer dan 20 jaar bij Acme. Best lang he?

Zo, heb net ff alles voor de ann. verzekering in orde gemaakt en opgestuurd. Kan maar beter gedaan zijn. :frown:

Kaylo was ook gelukkig weer aardig van de partij vandaag :thumbsup:

Roanna: bah zulke klusjes als ann.verzekering enzo afhandelen zijn altijd zo verschrikkelijk!!! Hoop dat je snel alles terugkrijgt!!! :kus:

En ja mijn moeder kan soms heel slecht luisteren :wink:

Ben ook weer thuis.

Cyn,zeker schrikken zeg van je moeder,maar gelukkig dat ze niks gebroken heeft ofzo en dat ze in een winkel was.

Kaylo,lekker lang vrij heerlijk hoor.

Viva,druk geweest bij ouders en een lekker kort koppie.Zag hier bij mijn kapper dat ze knipmodellen zochten,heb ff aan me nicht gevraagd of dat voor heel kort was,maar dat wist ze ook niet dus morgen maar ff langs gaan.Lijkt me wel leuk,maar wil het ook niet al te kort hebben.

Straks oppaskids ophalen en thuis brengen,hoop vroeg weer in me eigen huis te zijn ben de hele week al op pad,maar wil ook nog langs broer om te kijken hoe kamer van nichtje is geworden.

TRL: Het zal je toch gebeuren dat ze een arm/been breekt… pfff loop je dan in Maleisie met je gips…

Drukke avond voor jou dan!