TTT deel 84

nee… en ze mag van me vader geen donor meer zijn!! :thumbsup::nod:

Linda, hoe kan het dat je zo slecht slaapt? Heb je zorgen???

vandaag werken tot 17 uur daarna de boodschappen doen en dan nog eten maken. boerenkool van mama met rookworst echt lekker, kom dus vanavond wel weer hier langs

@cyn: normaal gaat slapen echt goed wordt tussendoor ook dan niet wakker, gister beetje drukke dag op werk gehad denk dat t daar aan ligt

Dat kan!!! Dan speelt er nog van alles in je hoofd… Ik schrik soms weleens wakker… en dan denk ik… oh ja! dat moet ik nog doen, en dat nog… haha

Momenteel voel ik me tamelijk. Was van plan deze middag naar huis te gaan, toch maar gebleven :drugged:

Hoop voor jou dat je vannacht beetje doorslaapt. Een goeie nachtrust doet veel !

cyn : was ook even schrikken voor je. Pomp de spinazie er maar in ! MET LEVER !!! :frown:

haha nog erger!! Lever is al helemaal smerig!!!

Zal haar leren ! (Ocharme, het mens…)

Kan ik ook door mijn keel nie krijgen. vies !

Zou haar volgende keer toch proberen tegen te houden hoor. Zoals je zei, gelukkig zat ze niet op de fiets of zo.

Kaylo ::dag: weer helemaal terug zo te horen en zelfs al een hele dag aan het werken
Cyn : dat was lekker menu zo he voor jullie mam
Linda : vannacht harder gewerkt als overdag misschien? Teveel nog in je hoofd denk ik. Vanaaf lekkere borrel nemen voor het slapen gaan, als het niet helpt is niet erg, was het toch lekker:hihi:

Misschien was het wel even goed voor haar!!! Ziet ze tenminste eens in dat het voor haar gewoon niet goed was!!

Had haar net aan de telefoon… ze is meteen na dat bloedgeven enorm veel gaan doen… boodschappen/station… en toen bij de kassa voelde ze zich niet goed… en toen is ze op een inpaktafel gaan zitten… personeel erbij en toen droomde ze dat ze flauwviel… en toen lag ze al op de grond…

Ze heeft toen 1.5 uur bij mijn oude collega’s gezeten… en nu heeft mijn pa der opgehaald… en ze gaat nu der bed in…

Maarrrrr ze heeft ervan geleerd!! Ze gaat niet meer :biggrin:

raak : begint toch beter te gaan, ja. Wordt wel tijd ! Is meteen ook de laatste vandaag. Ben vrij tot donderdag. Lekker lang weekendje van gemaakt. Zo kan ik nog wat kalmpjes aandoen.

cyn : Hihi !! Strenge dochter ben jij ! Maar je hebt gelijk hoor !

Kaylo : dat is lekker lang he, weekje naar de zon misschien ???of blijf je in de sneeuw in Belgie :lol:
Cyn : gelukkig heeft ze het wel begrepen dan he

Kaylo: streng?? Wie ik?? haha

@cyn
Dat was schrikken zeg, gelukkig dat je vader naar huis kon komen.

@kaylo
Je klinkt weer als vanouds en lekker een week vrij voor de boeg. Wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek?

raak : wou dat het waar was, van dat weekje zon ! :zon02:

Ik moest gisteren bloedgeven, maar ik dacht er pas weer aan toen ik met mijn vriendin een rondje liep en langs het schooltje kwam waar het altijd is.