TTT deel 84

Illegaal hintje :finger::redface:
Noem gewoon de hele meute ruinesteden.

Haha kaylo nog steeds aan het zoeken…

Goedemiddag,
Is niet veel bij te lezen, erg rustig hier he? Witte donderdag en iedereen al met paasverlof??? :slywink:

pffff werd net gebeld van iemand van mijn oude werk… (slager) mijn moeder is neer gevallen in de Aldi… en ze is nu daar… Het gaat nu wel goed zegt ze…

Ben geschrokken maar ben nu eigenlijk echt mega kwaad!!! Mijn moeder is bloed-donor namelijk, en haar hb kan soms vrij laag zijn… Dan mag ze geen bloed geven… Vanmorgen is ze dus weer bloed gaan geven terwijl ik nog tegen haar gezegd heb… doe het nou niet… is niet gezond… Zeker niet als je hb elke keer al zo laag is…

En ja nu valt ze dus zo neer in de Aldi… Nu gaat het goed, maar hoe is het de volgende keer??? pffff kan wel janken van kwaadheid…

sorry hoor ff ego…

Sjonge jonge jonge…

@Cyn
Dat is schrikken zeg!! Je hebt helemaal gelijk wat het bloed geven betreft. Wel grappig trouwens te lezen dat dochters soms verstandiger zijn dan moeders.

Cyn : ik begrijp best dat je boos bent, voor hetzelfde geld zit ze achter het stuur of op de fiets…
Ik begrijp ook niet dat bij de donatie hb niet gecontroleerd wordt, is heel kleine moeite.
Is er nu wel iemand naar je moeder toe??

Echt ik ben daar zo tegen!!! Ze probeert mij ook al jaren over te halen om bloed te geven… Ze krijgen het niet… klaar!!! Als iemand in mijn naaste omgeving het nodig zou hebben dan kunnen ze het krijgen, meteen… maar verder blijven ze eraf…

Het maakt me niet uit of iemand mij nu ego vind of niet… Zo denk ik erover…

Raak: er wordt wel op hb gecontroleerd… maar mijn moeder drinkt tegenwoordig roosvicee met ijzer… waardoor je hb hoger schijnt te zijn…

Geen idee of er iemand naar haar toe gaat… Ik kan hier niet weg… Mijn pa is aan het werk… ze is nu bij mijn oude collega’s…

Ze zal daar wel ff een flinke hap eten krijgen en wat te drinken… En ons huis is daar maar 2 minuten lopen vandaan…

Volgende keer als er een oproepkaart komt van de bloedbank verscheur ik hem gewoon… :finger:

Haha, Cyn, je bent niet echt kwaad, maar gewoon bezorgd en ongerust. Komt best goed hoor!

Marion , ga weer even verder foto zoeken, maar niet zo moeilijk deze keer!

Marifran: dat weet ik wel… maar zoals raak zegt… voor hetzelfde geldt zit ze in de auto of op de fiets… nu was het in een supermarkt… dus dan komt het zeker goed…

Cynthia : biefstuk en stroop en spinazie zijn ook sterk ijzerhoudend en hb verhogend eten als je moeder er op wilt letten. Anders kan ze straks als gezond iemand nog aan de staaltabletten en dat kan toch de bedoeling van een bloeddonor niet zijn he dat je dan zelf ongezond wordt.

Zie je wel Cyn, dus toch ongerust!

Voordeel van donor zijn is dat je regelmatig onderzocht wordt, als je echt iets mankeert mag je geen bloed geven.

Je moet natuurlijk zelf ook oppassen en gewoon een keertje NEE kunnen zeggen.

Precies, en dat doet ze dus niet… Het woord NEE begrijpt zij volgens mij niet echt… :wink:

Mijn vader gaat nu naar huis van ze werk… En die is echt boos!!! Maar goed…

@cyn: jeetje das schrikken zeg, heeft ze dat wel vaker, hou haar maar goed in de gaten

Raak: vanavond krijgt mijn moeder dus spinazie met stroop :biggrin: voor straf!!! en als toetje roosvicee met ijzer met stukjes biefstuk haha

Heb vannacht ook al zo slecht geslapen sliep om 00.30 uur nog niet en was om 05.00 al weer wakker en kon daarna nie meer slapen vanavond maar proberen op tijd naar bed te gaan en hopen dat t dat beter gaat

@cyn: das een goed menu voor vanavond!

@kaylo: gaat het alweer wat beter?