TTT : deel 81 !

Raak en Marion, even de schouders er onder en het is voor 12uur gepiept.

Tlr…help ook ff mee… Raak wil graag een bevalling hier hebben, dus met zijn 4tjes moet het toch lukken.

Marion hier zijn wel wat mensen ziek, maar die griep daar heb ik hier nog niets van gehoord…

nou die 17 moeten toch met een paar minuten geklaard zijn nietwaar meiden…Raak als je er nog bij bent,…open jij het nieuwe deel dan straks???

kom op ik hoef het toch niet nog een keertje alleen te doen he dames…

Tlr…heb je al geboekt???

ff een bakkie koffie erbij pakken…zo terug…

zo koffie getapt

[
:NETHERLANBloem: Maart Verhuizen :thumbsup: :NETHERLAN

Brenniej:4 maart - Marmaris 4 evahhh
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

joehoeee waar zijn jullie allemaal???

Het lijstje er al vast bij

Viva,nee noog niet geboekt ben zo’n twijfel kont zit te dubben toch het app. of toch het all incl hotel scheelt 145 euro dus eigenlijk moet het niet moeilijk zijn 8 dagen buiten de deur eten ben je meer kwijt

kijk aan het lijstje al weer bij de hand…voor het nieuwe deeltje…

Tlr…denk dat het wel meevalt hoor wij waren 25 euro met zijn 2tje kwijt afgelopen zomer

ik weet niet of jij alles moet betalen, dan in all inn goedkoper, als ieder voor zich betaald…kun je beter uit eten gaan…

Viva,ja 25 euro keer 8 en dan de drankjes nog is toch rond de 200 euro is dan toch weer 50 euro meer dan het all incl.

Raak
Ben niet zo voor de antibiotica, alleen als het heel hard nodig is. Heeft toch zijn tijd nodig.

Viva
Had ook alleen maar rugweeen en mijn hub vond het ook allemaal maar niets. Hij is dagen van slag geweest en heeft er heel lang niet over willen praten. Waren de 1e uit de vriendengroep die een kleine kregen dus al die mannen kwamen met vragen tijdens de kaartavond. Hij vond het een grote vilpartij, bij een koe gaat het er rustiger aan toe was zijn reactie tegen zijn vrienden. Hij begrijpt het ook echt niet dat ik het als DE mooiste gebeurtenis uit mijn leven zie.

Askim zal wat geld lenen van een vriend dus denk dat hij toch ook wel voor all incl wil gaan.Weet je wat ik ga gewoon boeken.

hihihihi Raak…ja vreselijk die rug weeen, je kan niets meer, ik had het gevoel dat ik brak…

strak plan Tlr…lekker boeken meis…
Raak open jij het nieuwe deeltje

ben er wel hoor, maar moet af en toe ff telefoon pakken he
en tuurlijk wil ik helpen, heb tenslotte wel wat ervaring met 3 in 2 x he