TTT : deel 81 !

hihihi…Raak, gelukkig maar voor je, vind een bevalling nou niet een van mijn favorite bezigheden…pffffffffffffffff, Damber wilde helemaal niet 23 uur is lang zat nietwaar…

of bedoelde je dit niet…

ooooh nee hier bevallen

Tlr…lekker meissie, denk dat askim het ook niet vervelend vind…

Ik denk dat ik het gewoon boek,en niet wacht tot ik askim gesproken heb:biggrin:

Raak nog geen bevalling hier meegemaakt,nou dan mag je deze niet missen :slywink:

viva : ik heb een tweeling, valt ook niet mee hoor

trl : gelijk heb je hoor, doen !!! alles wat je gehad hebt kunnen ze je niet meer afnemen

Roanna
Vandaag gewoon even op stal aan het werk, hulpje is vrij vandaag. Moet morgen wel naar kantoor.

Filiz
Ga je nog naar iets speciaals kijken bij de M****markt?

Viva+Damber
Lekker even aan het smoken!

Cyn
Een lange dag vandaag maar bijna weekend. Al iets geregeld met E1 voor de zaterdag?

Beps
Gezellig met hub aan het shoppen.

TRL
Begint er op te lijken met het reisje!! Ik wil ook!!!

Raak
Je bevalling al jaren geleden … hier bevallen we aan de lopende band dus als je er bij wil zijn even checken tussendoor en wie weet ben je er dan bij op het moment supreme

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

pfffff nee dan klaag ik niet Raak…heb je er een op de wereld gezet, mag je nog een keer…

Marion voel je je al wat beter???

Raak wist je het van te voren dat het er 2 waren???

Viva
J was ook zo eentje die liever bleef zitten. De 1e weeen begonnen zaterdag ´s avonds en op dinsdagmorgen is ie geboren. Hij heeft er zijn tijd over gedaan dus maar toch … deed het zo weer over. Vond het zooooo bijzonder.

Viva
Voel me niet meer zo beroerd, de spierpijn en koppijn zijn weg, hoest nog wel flink zo nu en dan en nu weer keelpijn. Hoop maar dat dat dan de laatste etappe is. Maar drink heel veel thee met honing en dat verzacht wel en heb ik er genoeg van dan gaat er een molletje in.

Viva : ja hoor, en ik had er al eentje van 21 maanden, dus lekker druk he
Trl en Marion : ik blijf tussendoor piepen hoor, maar heb om 1 uur een meeting dus… fff uitstellen dan he tot ik terugben

Ja Marion, bijzonder is het wel…maar ik heb toch knap moeilijk gehad met de 2e…De 1e ging volgens het boekje…maar madammetje wilde niet…en ze was ook zo lekker klein:unibrow: 4110 gram en 50 cm…

Marion een hardnekkig griepje dus…

Raak
Of we gooien er een weeenopwekkend middel tegenaan, komt er wat meer vaart in en is het voor de meeting al gepiept!

Marion : dat duurt nogal he? hier in Belgie maken ze er meteen korte metten mee hoor
antibiotica erin en binnen 2 dagen er weer bovenop

hubs had na de bevalling zoiets, van NOOOOOOOOIT meer…hihihihi…ikke al het werk gedaan, maar hij vond het verschrikkelijk…na 22 uur nog maar 3 centimeter, vruchtwater al vanaf het begin weg…dus lekker droog, niet ingedaald…dus toen 1 prik in mijn been, en eeeeeeeeeen hele lange weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tot 23.59 uur dat ze geboren werd…kon niets meer, geen ademhalen…en alleen maar rugweeen…

Viva
Heb er al heel veel gehoord die weken last hebben van deze griep. Ook veel met een longontsteking.

Marion : kan ook maar moet ook nog ff lunchen tussendoor hihi

Raak,moet wel lukken hoor voor 1 uur dan zitten we vast wel in het volgende deel.