TTT : deel 81 !

nou ga ik echt doei doei

Meiden ik ga ook zo!!!

Tot morgen!! Jaa weer werken :wink:

Zo meiden ben ik weer, sollicitatiegesprek gehad, en wat voor een, zwaar…pffff…ben helemaal uitgeperst…allemaal situatie’s schetsen, en dan hoe en wat ik zou doen…dus ben nu nog niets wijzer…kan er ook geen lijn op trekken hoe en wat…begin volgende week hoor ik meer, we zijn met zijn tweeen…dus iedereen fingers crossed…

Viva: ik zal ze kruisen!!!

@Viva: Meid… ik blijf hier gekruist zitten tot de volgende week. :unibrow: Als het je wat lijkt, hoop ik echt dat jij het wordt!

De rest allemaal een fijne avond bij de musicals, voetbal op tv, of what ever.

Ik ga even eten. Aardappelen, spinazie a la creme en kipfiletje. Toetje, luchtige banaan uit de aanbieding van Dirk.

Jullie ook …eet smakelijk.

@marion…gewoon omdat ik goede zin had…uhh heb :wink:

@viva…ik heb ze gekruisd…!! typt wel moeilijk trouwens…

@roanna…smakkelijk

@ Viva: ik hou mijn fingers crossed.
@Bloem: Voor jouw ook natuurlijk.

Heb eigenlijk niet terug gelezen want dan moest ik wel veel terug lezen.
Gelukkig heb ik geen ziekte van pfeiffer maar ja wat het wel is???

Groetjes Jac

okey ff snel
telefoon gehaald
brief binnen van woningbouw, officieel
woning is per 5 mrt en ga nu/ strax/ zometeen kijken (met de ouders!! hahaha)
dusss… kan strax meteen alles annuleren als ik het okey vind… super toch??

bloem…:D:Dsuper…!!

@jac…gelukkig niet de ziekte van pfeiffer…wanneer weten ze wat het dan wel is…? sterkte ermee

Bloemmie wauw…we duimen voor je…

goeieavond iedereen !

bloem : leuk nieuws toch ? Komt op zijn pootjes hoor ! :wink:

beps : kruimeltje beetje last gehad ? Zoals je al zei, wat rijstwater en komt weer goed.

viva : ikke duim ook voor je hoor voor volgende week ! :thumbsup:

Voor de rest even alles kwijt

niet breken he Filiz die vingers…
en Roanna…gekruist blijven zitten,moeilijk

Druk dagje gehad vandaag.

Eerst nageltjes laten doen, duurt al gauw 1,5 uur ! En heb al geen zittend gat !

Dan boodschappen, terug thuis om 13u30. Op een rapke tomatensoep met verse ballekes gemaakt (LEKKER !).

Beneden wat gepoetst, machine gedraaid, hondjes gewandeld,…

Vanavond Gyros gegeten met Griekse pasta, ook héél lekker !

Nu ventje naar voetbaltraining en ikke op pc ! Haha !

@kaylo…druk dagje voor jou zo te lezen…wel lkkr gegeten…!!

Ga nog even naar die foto zien :disgust: :tssk: :frown: :angry: :frowning: :drugged:

filiz : ja, heb iets met eten :redface:.

weet ook eigenlijk niet wat het betekend dat een sollicitatiegesprek zoveel langer duurt dan gepland…een spervuur van vragen, en hoe ik het zou oplossen, een profielschets van mezelf geven, oke, en daar vragen over stellen begrijp ik…maar goed wacht alles wel af…maar wil wel mijn vaste aanstelling meenemen, en daar moet de directeur van de academie het mee eens zijn, anders gaat het hele verhaal niet door, en daar heb ik mijn gesprek mee geeindigd…hihihihi…hoezo de vraag of ik voor mezelf opkom…

Kaylo, nagels weer netjes, en gepoest, gekookt en wasjes gedraaid…hihiihi,…ik was mijn werkbijtje vandaag al kwijt

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bijen/38.gif

viva ::smiley:

Morgen terug toezicht op examen doen. Is wel eens leuk eigenlijk, is eens iets anders EN ik krijg er een halve dag verlof voor !

Is soms wel wat saai, van 8 tot 14 u daar rond slenteren en zien of er niet gespiekt wordt (nu ja, …)