Viva : go for it !!!
Beppie : goeie reis:dag:
Beps: haha ik zit toch op mijn werk… Dus maak me niet druk hoor ![]()
Net askim toch nog gesproken… Hij moet morgen pas… sukkel… ik al vet in de stress
Valt best mee… de kast is helemaal opgeruimd… ![]()
Cynthia : hoe was het met Askim?zenuwachtig?
Viva, mijn duim zit in mijn mond!
Raak: nee hij was wel rustig… hij zei gewoon van ja… ik moet toch…
Cyn,wel lekker dat je hem toch nog gesproken heb,belde hij jouw?En ja hij kan beter nu gaan dan heeft hij het maar gehad…
Trl: nee ik hem… probeerde het nog ff 1 keer… en hij nam meteen op ![]()
Cyn,wel een lekker gevoel toch nu je hem nu even heb kunnen spreken.
Zo nog een kwartiertje en dan heb ik het er weer op zitten voor vandaag.Dan ff naar me nichtje die belde of ik even wil oppassen dochtertje is ziek en ze moest nog wat boodschappen doen…
cyn…askim toch aan de lijn gehad…![]()
@trl…jij weer aan de oppas…
ikke gister mn autotootje gebracht voor apk en beurt…was gelukkig niks aan ![]()
toen mn armbandje opgehaald…was stuk
ennn omdat het zo een mooie dag is…teminste dat vind ik…gebak gehaald…jammie:D
nu op mamz wachten…
Filiz lekker aan de sb hahahahah NOT
haha…ach die sonja…vind het meer een ‘wat te doen bij honger-nood boek’
Viva
Dat probleem heeft Damber niet alleen. Was eigenlijk van plan geweest het weekend mijn kast eens uit te mesten maar door de griep is er niets van gekomen. Is ECHT niet meer normaal hoe vol die is.
TRL
Gaat prima met N! Ze werkt nu nog gewoon haar ´oude´uren, ze heeft vorige week een gesprek gehad met de letseladvocaat en ze hebben een bezwaar ingediend. Afwachten maar weer. We zijn trouwens van de week voor een laptop op pad geweest, nu de internetverbinding nog en misschien dat ze over een poosje ook mee komt babbelen.
Beps
Och arm pupseltje!! Gelukkig gaat het weer wat beter met haar want die kleintjes hebben weinig bij te zetten. Veel plezier bij de musical!!!
Linda
Druk druk druk met de studie!
Cyn
Super dat je hem nog even aan de lijn gehad hebt!!!
Filiz
Lekker gebak!! Een feestje omdat de auto goed gekeurd is of gewoon omdat de zon schijnt?
Ik ga afsluiten en naar stal :dag:
ikke ga ook afsluiten, omkleden en naar de baan toe om te trainen tot later vanavond
@marion: gaat het alweer beter?