TTT : deel 81 !

Zooo ikke ondertussen aangekleed en ik ga zo naar het bos…
:dag: tot straksss

Pffff was net druk!!! niet normaal… Had 3 kakelende vrouwen aan de balie… haha wel erg gezellig!!!

en waarheen wilde de kakelkippetjes???

Gran Canaria…

OOH ik ben echt pis-link… Die klojo’s van Unive hebben het al afgeschreven ook… Terwijl wij er 4 maanden op moeten wachten voor je wat terug krijgt!! En dan eerst zeggen dat ik een acceptgiro krijg… en dan 1 dag later gewoon afschrijven!!! Echt ben in staat om er heen te gaan en die vent over de balie te trekken… (al kan hij er ook niks aan doen)

hihi
maar bellen kan wel!

Met bellen ben ik nooit zo goed… Heb ze al een mailtje gestuurd dat ik ga overstappen naar de concurrent! Doe ik toch niet :wink:

En misschien raak ik in maleisie wel een keer wat kwijt… we hebben ook een reisverzekering

@ cyn, ja kan pas per 1 jan, dus zullen ze weinig boodschap aanhebben

wat is het rustig hier
zit een beetje te stuiteren enzo
hoe kan ik nou in hemelsnaam tot maandag wachten>??? arcchhhh duurt veeels lang!

i know… maar moest gewoon ff mijn frustratie kwijt, ook naar hun toe!!!

Bij mij is het geld geen probleem, maar er zijn mensen die niet zomaar in het midden van de maand 170 euro kunnen missen… Vind het gewoon belachelijk!

:ninja:

Bloemmie, waar kijk je nu het meest naar uit, naar maandag of toch je reis???

@Viva: Al wat gehoord over je soll?? Hoelaat moet je?? Of als je al geweest bent, hoe wast??

Nee ik heb nog niets gehoord over hoe en wat…12 februari is de vacature gesloten, dus nu wordt het afwachten…

@ viva… nou ja, ik wacht ff maandag af en dan kan ik altijd nog kijken… links of rechts
ik kijk ook wel erg uit naar volgend weekend…

we logeren ook in de buurt van hvn in een heel speciaal hotel… hihi… nl het hotel waar zo’n beetje ALLE schaatsers ook logeren… weer zo’n dronken actie… hihi… kijk er erg naar uit…maar hoop dat het maandag positief is voor mij, want wil het wel erg graag… moet alleen ff kijken of ik geld terug krijg van die tickets enzo…

ja die krijg je terug hoor…misschien niet alles, maar je hebt wel een gegronde reden om te annuleren…

pssst…Bloemmie, volgens mij wil jij gewoon bij de meeting aanwezig zijn…(geintje)…

Gaaaaaaaf dat hotel, nou foto’s verzekerd bloemmie, wij volgen je hoor…

ehummmm…zit die bepaald meneer M. ook daar???

wordt dus een hele spannende week volgende week voor jou…meissie…misschien loop je op rozen…

@Bloemmie(en ikke maar mn mond houden haha) Ja hoor het gaat wel goed komen denk ik!!!

weet het zeker dat het goed gaat komen met Bloemmie, Beps ik heb er een goed gevoel over…niet dat, dat wat zegt maar toch…