ja je verwacht het nooit, dus is het altijd onverwacht…Bloemmie, ik lees toch tussen de regels door dat je liever het huisje neemt, als de reis…of zit ik mis…
trouwens je hebt nu toch geen huurwoning, maar onderhuur…hihihihihi
en die andere kamer kan je toch wel weer afzeggen…ook onderhuur toch…nergens jou naam op het contract, als je dat al hebt.
Heb ff op de WW hyves de meeting alvast in de agenda gezet…![]()
heb nog niet getekend nee
voel me er wel lullig onder als ik het zou moeten afzeggen, maar goed, das maar even.,… al heb ik wel slecht gevoel bij t karma aspect… denk dan altijd: komt nog wel een keer terug
en… woning is nr 13… dus vind dat wel een zwaar punt… ik weet t…stom… maar toch
@ viva, je leest het goed, wil nu erg graag een huisje, autootje, baantje, beestje
maar ja, strax is het zomer, geen schaatsen, sleur etc… wie weet wat ik dan weer wil…
peohee… wou dat ikmezelf snapte!! hahahaa… snap mezelf wel trouwens, ben er alleen soms niet zo blij mee… hihi
@ Marion: Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag vandaag
Goeiemorgen trouwens,
@Bloem: Als je nu het gevoel hebt dat je je wilt gaan settelen, wat is dan het probleem?? Als je de kans krijgt, doen zou ik zo zeggen. Reizen kun je blijven doen waar naar toe en wanneer is je eigen keuze, een leuk huisje krijgen is altijd maar afwachten.
Bloemmie, ik kan het goed begrijpen, en een nummer is een nummer…13 wil niet altijd zeggen een ongeluksgetal…ps…mijn zoon is de 13e geboren, dus no problem…
Het enige wat ik kan zeggen is…8 weken reizen, daardoor blut…en dan komt ook de zomer zonder schaatsen…ik zou dan zeggen…neem het huisje, het nummer op de koop toe, geniet van wat je dan hebt…want na 8 weken reizen…kom je in het voorjaar terug…en zit je nog steeds op het kamertje achteraf…zonder geld, zonder echte woning,…zonder geborgenheid…zoek je heil in hetgeen je nu kan doen…en geniet DAAR van…en misschien kun je dan van de zomer, als je een beetje gesetteld bent, een weekje naar de zon, of buitenland gaan…dan heb je dus beiden, en geen spijt van de reis die je nu zou hebben gemaakt, waar je berooid uitkomt.
maar al met al is het JOUW keuze…niet die van mij…maar dit is mijn raad.
maar misschien zit je helemaal niet op mijn raad te wachten…
@Trl: Lief smsje gehad van Askim
@Cyn: Reisje geboekt voor oma, jammer geen arkefly met 186 uur vertraging en helicoptervlucht naar turkije
@Kaylo: Zit bij examens
Ook goedemorgen.
@Bloem: Had natuurlijk je verhaal over je huisje al wel meegekregen, maar heb er weinig aan toe te voegen, wat anderen er al over zeiden en je al aan raden. Dat zou ook mijn idee zijn. Maar het is aan jou, over hoe en wat nu verder.
Toos ben je vandaag vrij of moet je nog aan de crock
Ik mag vandaag weer rondcrocken. Werk 9 dagen met 2 dagen vrij er tussen. Over 2 weken de klapperrrrrrrrr 4 nachten, jippie:finger:
Heb gister nog wat leuks gedaan, heb kaarten geboekt voor Tineke Schouten, gaan 29 maart:smirk:
in utrecht Toos…kun je gelijk blijven hihihihihi
o fijn al die diensten achter elkaar…pffff
@Toos: Oh wat leuk zeg. Ze komt ook weleens hier, maar dan is er al geen kaart meer te krijgen. Vind ik best jammer, want ik vind haar ook beregoed.
ik weet het
zijn ook mijn overwegingen enzo
aan de andere kant
kamertje nu is ook okey
sparen enzo…
ach i dont know
eerst maar ff maandag afwachten of ik wel echt nr 1 sta, anders is het allemaal voor nix…
Nee is niet in utrecht, in Carre, Amsterdam
Toos,gezellig,wordt een druk weekend dan voor je met heel wat kilometers…
neem lekker een hotel…neem je hubs mee…
Was de enigste datum in een weekend waar nog kaarten voor waren, wordt wel een lekker weekend en km ach moet kunnen voor een keer
@Toos: lekker weekend dus, eerst uit eten en carré en dan uiteten met WeeWee…haha!!
@Bloemmie: Hihi, jij hoeft toch niet te kiezen: Creeër je kans… hihi(grapje) nee hoor, ik wil niet ruilen, want het is NOOIT de juiste keuze denk ik(omdat je in dit geval ALTIJD stel dat dan blijft houden)
Ik lekker met Aiji gespeeld, zo ff douchen(jaja nog steeds niet) en dan met Aiji naar het bos…