TTT Deel 80....

Rechtsbijstand had mij gister gebeld en voicemail ingesproken, net even teruggebeld, ze gaan de zaak inventariseren. Hij gaf aan ervaring met dit soort zaken te hebben en vond dat ik al aardig wat zelf had gevonden. Hij gaat het verder bekijken hoe het in het vat te gieten. Waarschijnlijk komen er verschillende claims en wordt een schadevergoeding gevraagd. Hij zei dat het bedrag behoorlijk kan oplopen en de reissom aardig kan benaderen. Wordt vervolgd.
Stond een stukje op nu.nl dat een op de zeven luchtvaartmaatschappijen zich niet aan de regels houdt. Arkefly is er dus een van.

@Bloem: Dat is waar, er wordt vaak gezegd dat het niet anders kan bla bla bla. Tegen mij ook, maar had er geen boodschap aan. Het was de spreekwoordelijke druppel.

juist
en dan goed nieuws van de rechtsbijstand… dit kan wel ff duren… hopelijk is de moeite niet voor nix!

@Bloem: Laten we hopen van niet, ben blij er niet zelf aan begonnen te zijn. Heb even op je log gekeken. Gaaaaffffeee foto’s, kun je nog een poosje van nagenieten

Toos, nou het beste er maar van hopen, dat het een paar maanden duurt is niet eens zo erg, als er nog een aardig bedrag eruit te slepen valt…kun je gratis een weekje weer terug…

ja idd
als de tijd en de moeite maar uiteindelijk de moeite waard blijkt te zijn

en idd, de foto is super, jammer dat t donker is, maar deze is veeeeel leuker dan die van thialf… zucht…
hihi

heb alleen net iets stoms gedaan, moest ff voor hiero naar de boerenbond en ben ook ff doorgelopen naar de huppelsnoesjes… zucht… mn nieuwe konijn keek me wel errug lieffies aan… zucht, wat een schatjes zeg… zag er 2 die ik zo mee zou willen nemen
heb de naam al klaar… hihi… nog ff… denk dat ik al weet wat ik 26 april ga doen :wink:

Bloemmie, niet doen…je kwelt jezelf zo…

:smiley: dat noem ik orienterend rondkijken :wink:

hihihihi, ja zo lust ik er ook nog wel een…

viva : zal lekker druk zijn vanavond met 25 meiden in huis !
toos : alles uitgepraat op het werk, lucht wel op hé. En nu valt er hopelijk nog een mooi bedrag uit de lucht van jullie reis !

Goedemorgen all.

Kom ook nog even gauw gedag zeggen. Moet zo weg maar dacht…kan nog wel ff. Vanmiddag na het werk weer even de verzekeringsman op bezoek om alle papieren weer eens even door te nemen, dus dat kost ook weer tijd. Maarja, af en toe is het nodig.

Ik heb wel alles al bijgelezen hoor!
Bloem weer tevreden terug uit Berlijn. Super je foto’s op je log Bloem!! Heb net ff zitten te genieten.
Viva vanavond een gezellige party thuis. Jammer dat ik zover woon, anders was ik ook gekomen. Hou wel van bling, bling. :slight_smile:
Toos weer lekker rondgecrockt en straks ook weer. Goed van je dat alles nu goed geregeld is op het werk. Zo hoort het ook! Nu nog even je reistoestanden afwachten… komt allemaal wel goed.

Zo, heb verder nu even geen tijd meer dus waarschijnlijk tot vanavond.
:dag:

ikke lunchen : gyros met griekse pasta ! Lekker !!!

zo wij weer thuis en de dame heeft zich keurig gedragen. Echt heel goed, beloond met een smily met flossjes eraan haha…(hubbie vind het vast niet leuk, ikke wel haha!!!)

Verder niets nieuws hier
@Bloemmie: NIET DOEN!!! NIET KIJKEN!!! NIET KOPEN!!! hihi, wachten tot koninginnedag dan heb je je hok goedkoop, en dan kan je kopen…

@Toos: Mooi van de dingen op je werk. Zo zie je maar weer, poot stijf leverd meer op dan het stuk kan maken…En de vakantie-ellende-afhandeling dat komt ook wel goed…

En toen wist ik het niet meer

waarom denkt iedereen dat ik nu een konijn ga halen??
zeg toch… 26 april… als in na mn reis

anyway
ikke luncch pause… boterhammetjes al klinkt gyros ook best lekker…

Pfffffffff… Buikje dik gegeten ! Was zooo lekker ! Kon ik nu mijn broek maar openzetten :hihi:

denk trouwens dat ik de foto heb ! :nod:

en nu stinkend naar knoflook een beetje achter de pc te zitten walmen :wink:

ikke ? Ja, zou wel kunnen ! Maar we hebben er allemaal van gegeten, … :hihi:

Ikke zit aan een sinasappeltje… Lekker grote navel van de markt. Echte GROTE!!! 4 stuks in 2 kilo,… pff zit ook vol!!

hallowa…

ikke weer terug uit school…heb bijgelezen…maar er is niet veel blijven hangen…
alleen dat kaylo weer lkkr geluchd heeft…:wink:

hoop dat alles verder goed is met iedereen…xx