TTT Deel 77, weer een stapje dichter naar de 100

Ikke liever overwerken hahah

Goedenavond allen

@Cynthia: En weer money in the pocket. Wie wil dat niet en dan ook nog met zulk leuk werk? :thumbsup:

@Marifran: Ja, ik geniet nog steeds van je mooie liedjes die je doorgestuurd hebt en heb er ondertussen ook al veel op you tub* bekeken en beluisterd. Staan ook zulke mooie op! :nod:

En wat een mooi gedicht van Damber. Poe hee…heftig. Sterkte ermee en jij ook Viva.

En toen was ik het kwijt. Bloem al thuis en leert moeke hoe te hyven.:o

@linda
Gefeliciteerd met je pr en met je moeder.

@marion
Gefeliciteerd met J.

@bloem
Gefeliciteerd met je broer.

@viva en damber
Sterkte voor morgen.

sow solli verstuurd…
kan t maar beter al gehad hebben :smiley: :biggrin:

@ mk, hoe is t? gaat t allemaal met werken en de kids? lekker doorslapen nu s nachts!?

@Bloemmie: Trots op je!!!

Ikke op DE stoel, CSI kijken… op tijd naar bed… en dan morgen VRIJ!!!

Ikke nog aan het werk…

:smiley: mail mail mail
via canada vanuit NL :wink: wk sprint staat voor de deur :smiley:

hihi Bloemmie: Via Canada vanuit NL… is het zwijgen verbroken???

ach ja… 1 zwaluw maakt nog geen zomer en 1 mailtje dus ook geen email correspondentie… maar ach, had er niet meer opgerekent, dus valt weer mee
tegelijk op msn en beetje zwijgen… ga ook niet (meteen) terugmailen…

ikke nog ff tv kijken en dan lekker mn nestje in… te moe!

Ikke zat al te knikkebollen in de stoel, dus zo maar eens naar boven. Uitslapen zal wel niet meer lukken haha!!!

Tot morgen
:dag:

@viva en damber: sterkte morgen

slaap lekker
strak plan… ikke ga strax ook lekker slaapielaap doen…

Ik ga naar huis!!!

:kus:

@ cyn mag ook wel een x ja!!
wel thuis en doe voorzichtig

ben weer thuis van verjaardag ga nu lekker slapen tot morgen allemaal

Zo te zien iedereen al te bed. :paranoid: Ja dus!

Ik had nog even naar de vakantiebeursfoto’s hier zitten kijken. Leuke foto’s hoor! Ook een mooie grote foto van zoon’s werkgever in beeld. :unibrow:

@Linda: Het kan nog… gefeliciteerd met je moeder.

@Bloem.: En jij nog met je broers verjaardag.

Tot morgen dan maar en ik hou nog even een klein lichtje aan, voor de eventuele laatkomers, zoals Toos ofzo. De rest is op slot!

O ja.
@Hans: Als je toch aan het sluiten bent, volgens mij zit er op deel 71 nog geen slot. Viel me vorige week al op toen het nog op deze pagina stond. Nu dus niet meer. Pagina 2 dus! :wink:

Zag t net ook op deel 71 zit inderdaad nog geen slot

Nog even snel …
Het bezoek allemaal naar huis, de toko weer strak op het stofzuigen na en ik heb de pijp helemaal leeg nu.
Allemaal bedankt voor de felicitaties!!!

Bijgelezen maar weet niet wat er is blijven hangen. Druk bij Cyn dus weer overwerken. Bloem leert paps en mams hyven. Een mooi gedicht van Damber. Ook MK nog even op bezoek. Roanna luistert naar mooie Indonesiche liedjes. Toos hoeft niet heel veel meer te werken voordat ze op vakantie gaat. Beps valt bijna in de stoel in slaap. Linda ook weer thuis van het feest. Hans is vergeten wat te sluiten. Filiz heeft ook zin in andijvie en is weer aan de studie. TRL niet meer langs geweest?

En toen was het leeg boven in het bolletje. Voor degene die ik vergeten ben een dikke kus.
Truste en tot morgen!!!

:idea:

@Linda: sorry gemist dat je moeder jarig was, gefeliciteerd nog!

@Marion: De invasie weer overleefd vandaag een stofzuiger door de tent en alles aan kant(kanje dan hier ff helpen ;))

@Damber en Viva: :kus: ik denk aan jullie om 14 uur

@TRL: Waar ben je???

En nu ben ik het KWIJT!!!

Lekker geslapen, gewoon mn 7 uurtjes… Vandaag vrij en ik ga dus vandaag de tent keren. Moet echt ff goed gedaan worden, dus eigenlijk moet ik het hubbie laten doen :smiley:

Nou meld me straks