@Viva en Damber…jullie natuurlijk ook alle sterkte toegewenst en bedenk ook net als bij mensen…als lijden een last wordt, wat is dan beter…? Ik denk ook, een verlossing voor het beestje , maar ook voor jullie!
ja Roanna je hebt gelijk, maar het doet zo’n pijn…maar tuurlijk weet ik dat het zo het beste is, maar je hebt zelf het gevoel dat je hem vermoord…maar mijn nuchtere verstand weet ook dat het niet iets is wat je zomaar doet, ik heb hem 13 jaar mogen hebben waarvan de laatste 2 jaar al moeilijk is…maar op een gegeven moment moet je de knoop doorhakken.
Hij is inderdaad geen kleintje meer, nog even en hij groeit me boven het hoofd en daar kan ie bijna niet op wachten.
Maar weer even een bakkie, en net zoals alle andere jaren even een moment voor mezelf, even in gedachten terug in de tijd. Toen gebeude er dit, toen dat en dan om 9.40 uur, eindelijk … dat alles overheersende gevoel … ik ben moeder. Vreemd mens he, of zijn er meer moeders die dit herkennen?
@Viva-Damber
Ga aan jullie denken morgenmiddag om 14.00 uur :kus:!!!
hihii Marion, ik herken het wel, maar mijn jongste wordt volgende week 23 en dan weet je het allemaal nog wel, maar sta je er niet zo erg meer bij stil.
Gefeliciteerd met het nieuwe deeltje ! Moet nog bijlezen in het andere !
Ben tegen mijn principes een dagje “ziek” thuis. Geen oog dichtgedaan vannacht, weet ook niet waarom. Liggen woelen, draaien en zweten als gek ! Hoop dat er niets op komst is.
@Viva::kus:. Ik heb die gang naar de dierenarts 4.5 jaar geleden gemaakt, onze hond had een verkalkte rug, had veel pijn en die beruchte dag een acute hernia. Heb toen meteen gebeld en kon ook gelijk komen. Zal nooit de dankbare blik in de hond zn ogen vergeten toen het bijna over was. Maar wat je zegt het deed zo’n pijn toen ik weer alleen naar huis reed. Wens jullie sterkte meissie
Ben er weer… Uit eten was echt super!!! :wub: werkt daar namelijk en die kwam me meteen zoenen dat we kwamen… Omdat ik jarig was… En daarna kreeg ik als toetje van hem een bak met ijs, vruchtjes en slagroom met vuurwerk daarin… En nog 3 zoenen hahaha…
Linda: ik heb de W55… Echt super!!!
TRL: Ben benieuwd naar dat liedje!!
Viva+Damber : :kus: Weet wat jullie voelen!! Sterkte!
Marion, hub en J… GEFELICITEERD!!! :kus:
Verder heb ik van alles gelezen, maar weet het gewoon niet meer… :biggrin: DDD he
Cyn,dus ook voor jouw een geslaagd etentje ;).Had he trouwens nog wat van je turkse askim gehoord op je verjaardag?
Het liedje:
De transfer van Alves,van Alves van Alves
De transfer van Alves is al 10x afgeketst,
Miljoenen,miljoenen,miljoenen genoeg,
Maar wie wil er nu naar Alkmaar toe
en dit dan op de wijs van de zak van Sinterklaas…Klonk zo goed in het stadion
TRL: Ja dan ben ik er ook klaar mee hoor!! Als iemand me ook vraagt hoe het met askim is… dan zeg ik meestal al… dat is over! En dat is eigenlijk wel heel erg… maar zo voel ik het wel!