O ja ik kan ook weer in het lijstje, ga 25 of 26 april weer naar ankara!
Kimbo,wij gaan geen bezwaar indienen,proberen het volgend jaar maar weer.En mijn vriend had dus wel een werkgeversverklaring,maar ja dat heeft niet mogen baten
Hmm heel vreemd trl, wel rot voor je. Maar aan de andere kant ook weer niet zo’n ramp want als hij daarna weg moet is het missen nog zwaarder, geloof mij maar ![]()
Dat is misschien wel zo,maar had het er graag voor over gehad hoor.Ben daarom met oud&nieuw 4 dagen naar hem geweest…
Ow das ook leuk, ben je toch nog even bij hem geweest. maar wanneer ga jij weer?
@Marion: Oh, wat lieffffffffffff van je. Toch nog een lintje. Bedankt ervoor! ![]()
@Beps: De nodige papieren en papperassen weer compleet? Ook nog een nieuwe knip om alles weer in te doen en nu wel een bietje de hand op de knip houwen hoor! :unibrow: Wat een gedoe heb je er van he? Maargoed, je hebt alles weer voor elkaar!
@Bloem: Nou als ik echt niks anders kan vinden voor het najaar zeker weten Gumbet en/of omstreken hoor! Wacht gewoon alle aanbiedingen af! :zon:
@Kimbo: Inderdaad stil nu he zo zonder je askim? Maarja, je hebt alweer goede vooruitzichten toch?
Kimbo,ik hoop mei of juni weer of eerder als het mogelijk is.Hangt er ook vanaf wat voor werk hij vindt en waar.
Trl: nou keuze genoeg
Als dat zo was dan was ik geen vrijgezel… Het zijn er maar 2 hoor
:wub: Maar allebei leuk, lief aardig… en gewoon qua uiterlijk… Niet knap niet lelijk maar gewoon… haha ![]()
En ja die smsjes dat is maar van 1… die ander heb me nummer niet… en die houdt me soms een behoorlijke tijd wakker haha… ![]()
Cyn,misschien ook een keer de stoute schoenen aantrekken;)
ja maar ja… wie van de 2???
moeilijk!!!
Uhmm ja das zeker niet makkelijk,gewoon met allebei een keer op pad gaan,wel apart van elkaar natuurlijk
Haha ja niet tegelijk
Lijkt me niet zo’n goed plan!!!
Ikke zo pizza!!! con funghi…
Champistoelen erop!!!
Wij pistoletjes gevuld met gehakt uit de oven… jammieee!!!
gggrggrgrrrrr
ikke ook weer thuis
snap er alleen nix meer van
krijg pb-tje met alleen een quote en geen antwoord…
@ cyn, je bent toch vrijgezel? of zie ik t verkeerd en heb ik wat gemist
ikke haarverfje gekocht… nu eens ff kliederen als mn haar is gedroogd van de regen en zien wat eruit komt…
@Bloemmie: Kliederze… PB-tje van wie?
Nou broodjes in de oven…morgen dus hachee, beter voor de collega’s!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Beps,klinkt goed jammie jammie.
Bloem,lekker kliederen,welke kleur?
@Bloem: vreemd zo’n PB’tje. misschien van de lllaaamaaaaa van gister. Kreeg ook een mailtje. Trouwens niet gelezen maar zo de prullenbak in
@Beps: Klinkt goed, morgen hachee. Haha kunnen je collega’s meegenieten van de fanfare
Wij eten nasi met sperciebonen in gado gadosaus
@ trl wat denk je! blonds have more fun
gewoon ff streeppies om t peper en zout effect van de ene helft van mn haar te camoefleren, en dan morgen die andere helft eraf…
is de bedoeling… ff kijken hoe t gaat
eerst lekker charmed kijken!
@ toos, nee weet wel van wie die pb is, maar alleen met quote erin…