Viva,dat ben ik helemaal met je eens,maar ze zeiden.Istanbul had de papieren hierheen gestuurd voor nader advies en die hebben ze nu gegeven dus ligt de beslissing nu in Istanbul,tis gewoon belachelijk…
Zo mensjes…ikke ga mijn jas en das aandoen, en vervolgens een paar koude vingers oplopen om de auto uit te krabben…op weg naar mams d’r haartjes…ik waai vandaag nog wel even langs…tussen de bedrijven door zeg maar…en startrek niet te vergeten…
voor iedereen werkse, en voorzichtig volgens mij is het hier spiegeltje glad…die rot mist is overal neer gevroren.
@Trlover,
vandaag is de laatste kans voor deze week ja.
Geloof dat ze zelfs na de middag al dicht zijn vandaag.
Of misschien dan nog wel telefonisch bereikbaar.
@Viva,
rustig aan op de weg ja.
Hier in midden nl was het goed te doen op de weg,
maar nie overal dus.
Heb je nu al bijna 30 afleveringen van Star Trek gekeken … zo zo ![]()
Viva,succes met het schilderen
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
Antonie,nou mooi is dat dan,voor de kerst wordt het dan niks :disgust:
@Trlover,
mijn vrouw is ongeveer nu op de ambassade in Istanbul.
Ben benieuwd waar ze nu weer mee komen.
Het ene moment zeggen ze dit , het andere dat.
We zijn er al op berekend dat we op zijn vroegst iets na de kerst weten.
Antonie,daar moet je wel rekening mee houden dan kan het altijd meevallen…Misschien willen ze alles wel afhandelen voor de feestdagen,zou wel mooi zijn
Zo op het werk, niet druk dus ik wacht maar af!!
Lekker plekje, nog minder dan 4 uur haha!!
@Viva: Suc6 dan vandaag. En sol alleen op een plek die voor jou handig is, anders schiet je er niets mee op!!
Kerstpakket ik had m gister van UZB, en nog behoorlijk pakket ook!! Was er blij mee!
Nou werken(en weer controle!!)
@Trlover,
komt dit jaar ongelukkig uit dat de feestdagen daar en hier op elkaar aansluiten.
Den Haag en Istanbul/Ankara kunnen niet met elkaar praten omdat er ruim een week altijd aan èèn van de twee kanten niemand is.
hier is het ook redelijk rustig.
Belangrijk werk met haast wat komen zou vandaag is nog geen nieuws van,dus ik zit hier in de wachthouding.
Kerstpakket kunnen we hier dadelijk halen.
Kerststol ligt al in de koffiekamer.
En nog gebak van een jarige collega.
Weer teveel ineens…maar wel lekker ![]()
Mijn vrouw belde net op.
ZE is geslaagd
Met bijna de maximale punten.
Doet er niet meer aan toe.
ZE is geslaagd.
Feest hier. ![]()
DAg begint dus redelijk goed hier.
@Trlover,
nu ben jij zo aan de beurt voor goed nieuws vanuit Turkije.,
Goede morgen allemaal :
**ANTONIE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE KNAPPE VROUW !!!
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/geslaagd/5.gif
**
Jammer ! Wat dan?, is geen bewegend plaatje deze keer, maar wel toepasselijk !!!
@Antonie…heel hartelijk gefeliciteerd met je vrouw. Gelukkig toch nog voor de feestdagen de uitslag, dus hoeven jullie niet meer in spanning te zitten.
:dope: Hieperderpiep Hoera :king:
OHHH, is toch niet net zo’ n instinker als toen met Beppie !!! Dat jij wat anders ziet , zeg maar !!!
Antonie,van harte gefeliciteerd,top nieuws voor de feestdagen…
Goedemorgen allemaal.
Ik had een heel mooi plaatje klaarstaan, maar krijg 'm hier ook niet op, maar dat zal wel weer aan mezelf liggen. Hi. hi.
Zo, ga nog even bakkie doen met manneke en dan kan ik er weer vandoor.
Werkse allemaal. Fijne dag wat je ook doet of doen moet! ![]()
PS…Antonie en Viva: Ja, dat liedje/mailtje ja. :unibrow: Er ging ooit zo’n doorstuurmailtje de ronde en heb dat toen aan menigeen doorgestuurd en heb toen een enorme blunder gemaakt, (wel leuk) maar dat vertel ik nog wel eens.
op het plaatje wat ik zie van jou staat met grote letters FOEII en dan afslnkforum.