Goeiemoggel,
@Beps: je bent er weer vroeg bij vandaag. Ja ja stelletje zotten de schuld geven, je lag gewoon te stuiteren vanwege je puppie:nod:
@Linda: Succes met je sollicitatie
Heb ook die warmhouddingen voor handen en voeten nog niet gezien, is ook wel wat voor mij heb altijd koude voeten
Van mij mag het gaan sneeuwen hoor met kerst, is al lang geleden. Het heeft toch wel wat met die feestdagen.
Het was vannacht weer super rustig, heb het gelukkig weer gehad. Straks lekker naar mn warme mandje.
je hebt nachtdienst gehad dus.
Jij mag lekker zo naar warme bedje toe …eerst nog ff luisteren naar de mensen die auto ramen aan het schoonmaken zijn ![]()
@Toos: Stttt!!! Niet verder vertellen!!! Echt te grof die gasten… zo hard en luid!!
Ik ken die handen/voeten dingen al jaren echt handig… Maar domme ik, Bloemmie heeft ze wel gekocht, ikke dus niet ![]()
Ik hoor ook bij het vaste meubilair, wat een eer:D
@Roanna: Heb trouwens niet bijgebabbelt hoor vannacht, geen lekkere dokters gezien, alleen ouwe mannetjes met verschrompelde je weet wellen
Goedemorgen,
Toos,uitgecrockt?
Beps,al vroeg wakker,niet in de tandarts stoel vanmiddag in slaap vallen hoor…Vandaag een half dagje werken,heb je dan vakantie??
Bloem,clubje opgericht ben gelijk lid geworden.
Viva,geniet je nog van je vakantie,je bent zo stil …
Antonie,de uitspraak van vast meubilair is hier ook bekend.
Ikke hoef pas over 30 min naar mn werk…ga me maar eens aankleden denk ik ![]()
@TRL: Geen vakantie, gewoon een vrije dag…waar kan een mens al blij mee zijn haha… Nee de eerste langere periode vrij is begin feb, vanaf de 6de…als de pup komt!!!
@Beps: Tuuuurrrlijk maakten ze veel lawaai:D. Nog 7 weken stuiteren:unibrow:. Is wel spannend he zo’n puppie.
Wie de weg op moet, let op, kan glad zijn. Er was hier al gestrooid maar het was toch hier en daar glibberig
Moest zelf ook krabben, mijn spray was op:crybaby:. Had al wel nieuwe gekocht, maar die stond thuis. Hebbie er weinig aan he
Filiz: 19 december - Side:TURKEY:
Cyn: 24 december - Lauwersoog - Noord-Groningen
**2008 ***************** **
Toos : 24 januari - JAMAICA
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
Ik ga mn mandje opzoeken, hoef het licht niet uit te doen.
@Beps: Succes bij de tandarts
@Viva: Je hebt toch geen dipje he, lekker vakantie houden, geniet ervan hoor:kus:
Werk ze voor die werken moet, werk ze, anders een fijne dag vandaag. Tot vanmiddag:dag::dag:
Cris: Welkom thuis
Doe voorzichtig op de weg!!
Beps,lekker als de pup komt om vrij te hebben,kan je er helemaal van genieten…
Toos,das nie zo slim om die spray thuis te laten staan…
Goedemorgen :dag: eens kijken of ik alles heb onthouden…
Linda; succes vandaag met je sollicitatie en zal duimen dat HIJ vanavond komt trainen
Bloem; lekker bezig geweest met sites en clubjes… Die hotdingespacks hadden ze heel lang geleden ook al… toen ik nog 16 was hahaha
Beps; vroeg wakker vanwege vriendelijke lui of is het nou vanwege je puppie??
Donderdag laatste werkdag voor de een… en croccen op 1e en 2e kerstdag knuffel
Vast meubilair…
Filiz; veel plezier in Side, hele fijne dagen en zal duimen dat je schoonmama lief is voor je…
Ook ikke vanmorgen krabben, bij de benzinepomp hadden ze geen spray… mijn vingers beginnen nu weer een beetje op kleur te komen…en het is hier mega mistig
Euhm… ik weet niet meer… ik ga werken.
Goede morgen!!
Troost je Beps … je bent niet de enige, ik was ook rond die tijd wakker, beb hier nog wel bij zitten lezen. Zal maar niet gaan posten, dacht ik.
Vast meubilair … hier hoor je bij de inboedel dus dat komt op hetzelfde neer.
Linda succes bij de sollicitatie.
Viva … wanneer moest jij?
Damber zijn je handen al ontdooid?
Toos een rustige nacht gehad. Niet zo gek hoor, die oudjes blijven met dit weer lekker onder de dekens liggen. Truste voor zo meteen.
En toen … wist ik het niet meer. :kus:voor de rest
Ben ook al weer op het werk aangekomen.
Moest wel krabben maar gelukkig niet glad onderweg.
Ga nu eerst koffie regelen.
tot laterzzz
@Filiz
Als eerste wens ik je een hele mooie tijd toe samen met je askim. Het gesprek met je schoonmoeder, spannend … heel veel succes en sterkte voor dan. Hopelijk gaan jullie eruit komen met zijn allen. En is dat niet het geval, ook zonder haar goedkeuring komen jullie er samen wel!!
Heel veel plezier
http://www.turkimvest.com/image/Side%20tempel.jpg
geniet van elkaar
goedemoggel…
jeetje wat een gebep hierzo zeg…en ik hoor ook bij het meubilair, we moeten maar een inboedel verzekering er voor af gaan sluiten…
Ik moest eigenlijk morgen voor de sollicitatie, maar werd maandag gebeld, ik had gesolliciteerd op de andere locatie, en deze sollicitatie was voor het hoofdgebouw, daar wil ik dus niet zitten op die functie, dus nu krijg ik een andere datum…lekker slim allemaal, werd gebeld met van ik zie in je brief over de andere locatie bla bla bla…sukkels…hihihihihi…
Filiz…als je dit nog leest fijne dagen bij askim, en laat je niet op je kop zitten.
Bloemmie…heb me aangemeld bij de clubjes.
Tlr…wat een gezanik toch, zeg gewoon ja of nee tegen de mensen die bellen voor de uitslag, je reinste bureaucratie.
Beps…wat een klein poppie zeg, zou ze nog lichter van kleur worden, of alleen maar donkerder??
ijspacks/hotpacks, zoals Damber al zei, ik heb ze al jaren volgens mij heb ik er toen der tijd 1 gulden voor betaald…heb er een stuk of 5, en idd even koken en dan doen ze het weer.
Linda zet hem op vandaag he en gefeliciteerd met J.
Mk…gelukkig slaapt G. nu door, kom je zelf ook aan je rust
Antonie…ook al slachtoffer van de bureaucraten…dat is flink balen zeg…al die onzekerheid maakt je gek.
Toos…aan de crock…en alleen maar slappe wellen gezien vannacht hihihhihi
Marifran…schaaten uit het vet, nou die van mij niet hoor, bah schaatsen, ik durf niet goed, alleen maar op een binnenbaan en dan 5 slagen en dan snel de zijkant pakken…als de dood dat ik val. Vind schaatsen leuk om naar te kijken, vanaf de bank met de kachel hoog…
Roanna…aan de sop voor de kerst…enne ik zal zoeken naar je liedje…
Marion…vrijdag pas een kerstpakket…nou ja is toch nog voor de kerst nietwaar.
en toen was ik het kwijt…
ikke zo naar mams haar haren in model brengen, en een verfje er door ook netjes voor de kerstdagen…en idd veel star trek…heel veel star trek maar ben toch al dik over de helft.
Viva,wat een slimmerikken dan van je sollicitatie,nu wachten op de nieuwe datum.
Damber,al ontdooid?
Toos,weltrusten of slaap je al?
Ga vandaag weer naar de IND bellen,ze hadden gezegd dat askim vrijdag naar het consulaat kan bellen,maar dat kan dus niet want ze zitten dan dicht ivm het offerfeest tot de 26ste :tssk:
Ja lekker dan Tlr…dat schiet toch niet op, ze kunnen hier jou toch wel vertellen hoe en wat??? Hier is de beslissing toch genomen, toch niet in Istanbul…wat een kolder.