TTT deel 72

Goedenmiddag.

Wel thuis Bep en Kaylo.

Hoefde niet naar het stadskantoor, want hoorde op het werk dan je dat formulier ( bewijs van goed gedrag) ook met je Digi-D kan aanvragen op internet, nou dan ga ik geen uur op het stadskantoor zitten.

Verder niet veel schokkends gebeurd hier he? :teeth:

@Roanna,

dat scheelt weer .
Vindt het altijd een verschrikking om tijden te wachten.

Er is nie veel gebeurd hier…dat ik weet tenminste :smiley:

O ja, roken doe ik al bijna 9 jaar niet meer, maar ik kon er ook wat van hoor. 3 Pakjes shag per week gingen er hier door. Tot aan 14 Januari 1999, ik met een hartaanval en hartstilstand werd opgenomen en 3 dagen buiten westen ben geweest, leek het de cardioloog toch beter om te stoppen met roken als ik weer opgeknapt zou zijn. Sindsdien rook ik en ook mijn manneke niet meer.

Maar vind het nog altijd lekker ruiken en iedereen mag bij ons ook gewoon in huis roken. No problem! :wink:

Roanna, poeh dat klinkt heftig!!!

x

Dat was ook heftig Cyn. Niet zozeer voor mij (ik was buiten westen) maar wel voor de omgeving. Gebeurde op mijn werk heel onverwachts. Gelukkig hebben vele bij ons EHBO en wisten hoe te handelen.

Maargoed, ben er nog steeds. Wel met medicijnen en 1 maal per jaar controle, maar dat hoort erbij , zeg maar. Begrijp je nu dat ik daarom ook alles er probeer uit te halen wat erin zit? Ha, ha. Indien mogelijk natuurlijk he! :vak02:

En zolang je je gewoon goed met de medicijnen dan is dat verder toch prima!!! Wat een geluk dan dat velen wisten hoe ze moesten handelen!!!

@Roanna,

hoe meer ik over zulke dingen nadenk…wat jij dus gehad heb dus …
des te meer zin heb ik om te stoppen met roken.

@Antonie: Kijk, ik zeg niet dat het daardoor kwam, maar van mijn vaders kant zat bloedvaatvernauweing in de familie en dat had ik dus ook. Alleen ik wist het niet. Tot na dat dotteren en daar heb ik ook weer complicaties gehad en moest weer gedotterd worden. Dus binnen 12 uur, 2 x gedotterd. Nogmaals, weet erzelf niets van, maar allemaal later gehoord. Ze vonden mij in het ziekenhuis in Zwolle ook wel een medisch wonder, want normaal haal je dit niet. Kun je ook wel nagaan, want de naaste familie was opgeroepen en bleven in het ziekenhuis slapen.

Ik geloof dus wel, dat dichtslibbende aders mede kan komen door aanslag in de aders van teer en nicotine. Daarom zou ik meer kans hebben om het weer te krijgen als ik bleef door roken en dat geloof ik dus ook wel. Ze hebben het mij niet echt verboden, maar zeggen dan wel, beter van niet, want u heeft aanleg ervoor.

Enneh… ik had een… gardian angel. :wink:

Maargoed, even weer over tot de orde van de dag.

We gaan zo lekker ff boerenkool eten.

Tot laters weer. :dag:

Zo ikke thuis en vakantie…

Roanna, dat is best heftig…maar gelukkig ben je er nog meis.
Tlr…fijne avond
Beps.ook lekker klaar met werken…kun je even bijkomen om vervolgens weer te gaan stuiteren…ook nog een goede beoordeling, het kan niet op.
Antonie, steeds een kwartiertje wachten op de test, nou gelukkig heb je ons nog, om tegen aan te kletsen.

Heerlijk he Viva. Ik gun het je ook van harte hoor na al die trammelant daar op je werk. Lekker even een paar weken nietsen en relaxen en niet aan werk hoeven denken. Zaaaaaaaaaalig! :thumbsup:

Viva: JAAAAAAAA EINDELIJK!!! Vakantie!!! Lekker hoor!!! Geniet er maar lekker van! :kus:

Dank je wel…

ik nok af voor vandaag,krijg vanavond visite…dus misschien tot laat vanavond, anders tot morgen…toedels

@Viva,

prettige avond en prettige vakantie

@Roanna,

smakelijk … ik krijg ook boerenkool zie ik net

ola
ikke weer thuis en nog lange nie geen vakantie :wink:
hahhaaa

owhkey heb weer geen ene ***** bijgelezen… schiet niet op hiero…
vind het echt rot, maar ja, andere internetprioriteiten…

Ikke ook thuis… Pfff was het zooo zat. en ik bounchbounch het kantoor door…
Hihi, steeds nieuwe foto’s en info… ik kom mn 8 weken wel door haha

Beps: :biggrin:

Meiden ik ga zo lekker naar huis!! Morgen zal ik wel niet langskomen denk ik… Ga morgen naar kapper !!!

:dag:

Pretige avond Cynthia.

Welkom thuis Bloem en Beppie

hallo hallo hallo!!!:slight_smile:

zo ik heb mijn nachtdiensten weer overleeft!
pfff waren er wel veel zeg! maar goed!

ben ook wel echt moe moet ik zeggen!
maar nu lekker weekend!

Ik ga is even een beetje proberen bij te lezen als het te doen is!

xxx