zal nie mee vallen om alles terug te lezen.
Er is flink geklept de laatste paar dagen ![]()
@ antonie: jaa ik zie het!.. maar ja kan het wel een klein beetje volgen! maar niet helemaal!![]()
@Breniej,
tip tip,
er zitten een aantal dames hier die hele mooie samenvattingen schrijven ![]()
Nou mn ouders komen vanaaf. Ze hadden gister een mega-groot boeket in ons huis gezet(omdat we er niet waren) dus ze maar vanaaf voor een bakkie uitgenodigd!!
Ze een broodje döner halen…
En dan weer verliefd naar de foto’s van het puppie kijken!!!
:dag:
@ antonie: jaa ik zat het al te zoeken!;);)![]()
pff pfff!!:)![]()
Ik ga tussendoor even wat eten!
Ben helemaal alleen thuis:(
Mams heeft boerenkool achter gelaten…even opwarmen en klaar!!!
tot later! X
@Breniej,
smakkelijk en tot straks.
ik heb ook boerenkool op …als ik me goed herinner waren het er nog meer hier.
Ja, dat was ikke die ook boerenkool at.
Heb het ook al op!
Ik zou vanavond ook boerenkool eten,had me ma meegenomen,maar we zijn lekker wezen uit eten,paps kon niet helaas…
Ben er ook weer, kantoordag gehad en meteen de therapie er achter aan. Nog een paar boodschappen, achter de pannen. Lekker makkelijk gyros met aardappelschijfjes en sla. Flink wat knoflooksaus erbij … jammie jammie! Buikje weer dik nu en heb een zee van ruimte achter de computer. Iedereen loopt met een boog om me heen.
@Cyn
Leuk he die Tom vooral als je verkeerd gaat rijden, blijft ze aan het praten.
Uitkijken he met die vinger!! Losse gewrichten, heb hetzelfde probleem zegt de fysio, werd er 1 ooit akelig van mijn knieën. Buigen te ver naar achteren door. Maar ach, ben er aan gewend en ren er nog een heel eind mee weg.
@Antonie
Had vanmorgen ook last van de file. Stond zelfs in Gv* om 9.15 uur nog vast, verkeer wat de A73 op moest. Had er gelukkig geen last van want ging de richting van O uit.
Boerenkool … brrrrrrrrrrrr … vind het ECHT smerig!
@Beps
Je mag blijven!!! Goed gedaan zeg!!!
@Viva
VAKANTIE TOT VOLGEND JAAR!!!
@Kaylo
Ik rook er ook nog lustig op los (tot ergernis van hub en J.). Maar ja, zij hebben ook hun irritante gewoontes he.
@Marifran
Hij vermaakt zich zo goed met zijn nieuwe speeltje dat hij niet eens meer blij is als ik afgewerkt ben 's avonds. Betekend dan dat hij moet stoppen en dat het (meestal) bedtijd is.
@Toos
Met mij alles goed hoor! Jij ook je koppie omhoog houden he :kus:
@Beps
Parkeerplekje geregeld. Scheelt je weer een stukje lopen!
@Bloem
Shame on you!!! Niet bijlezen hier. Nee hoor, ga maar vlug op msn :wub:
@brenniej
Hey meissie, hoe is het nu? Alles goed met askim?
@TRL
Mooi cadeau uitgekozen of nog niets kunnen bedenken? In ieder geval lekker uit gegeten met mams. Is ook gezellig op je verjaardag!
zo boerenkool naar binnen!
ikke zit vol!
@ Marion: Met mij gaat het goed!, en met askim en mij… Nou jaaa we hadden gewoon een dip ofzo… kan het niet goed verwoorden…! ik zoek er niet zoveel meer achter… moet ik niet doen!.. ik voel me goed en dat wil ik graag zo houden!
Ik heb een mailtje van hem gekregen waarin hij een paar dingen goed duidelijk uitlegt! (zonder dat ik er gelijk tegenin kan gaan!;)) dus ik kan wel met zekerheid zeggen dat het beter gaat!..
enne die boerenkool smaakte echt wel hoor!![]()
Marion,ja ben gegaan voor de tedora armband is hetzelfde als de pandora alleen goedkoper en hier passen alle soorten bedels op en op de pandora niet…dus vandaar de tedora…En vond de pandora ook wel aan de dure kant…
Gaat de therapie goed?
@ turkijeLover: misschien hebben jullie het er ove rgehad hoor maar dan heb ik het gemist!
maar ben je al wat wijzer over visum?? moet er vaak aan denken hoor!!
Brenniej,onze papieren liggen nu sinds een paar dagen bij de beslissingsambtenaar dus we weten nog niks en wachten geduldig af.
Dus je askim heeft rustig kunnen zeggen hoe hij er nu over denkt,moet voor jouw ook wel een lekker gevoel zijn of niet??
@ turkijeLover: ooohhww nog steeds afwachten dus!..en blijven hopen!
Ja er is me wel een hoop duidelijk geworden!.. soms kunnen mensen dus dingen op papier beter uitleggen en verwoorden!.. dus het is allemaal wel positief!
Ik ga er vandoor eerste visite komt binnen dus tot later of morgen
@ TurkijeLover:Oooohh wat erg zeg, vergeet ik het bijna!.. sorry!!! :kus:
Maar het kan nog! Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!
Maak er een gezellige avond van!! :kus: :kus: :kus:
ikke weer terug…![]()
heb een beetje bijgelezen maar niet alles…wacht op een samenvattinkje ![]()
iedereen een fijne dag gehad…? opt werk weer druk…dadelijk nog ff naar de kantine…en dan lkkr slapen