TTT deel 72

Als ik op de Google onder in de pagina klik krijg ik een pagina waar ik via mijn gmail account kan inloggen.
Dan kan ik deze thread , TTT72 , van een label voorzien en opslaan.

Ook niet zo erg nodig voor mij .

Nog drie te gaan :smiley:

Ja Marifran. Staat inderdaad hier bovenin. Lekker makkeli. :idea:

Nu,jij,

"
Wat is NUjij?
Op NUjij vormen alle lezers samen de ā€˜redactie’. Iedereen kan zelf links naar interessante, leuke en spannende artikelen insturen en reageren op het nieuws van de dag.

Door te stemmen op artikelen die jou aanspreken, vergroot je de kans dat dit bericht op de voorpagina blijft staan en ook wordt gelezen door anderen. Hoe meer mensen het bericht lezen hoe levendiger de discussie over dit onderwerp wordt. Dus:

1.        **Passend**: Zorg ervoor dat je bericht bij het onderwerp past.

2.        **Efficient**: Link direct door naar het originele bericht.

3.        **Uniek**: Kijk eerst in het archief of jouw link al niet eerder voorkomt op NUjij.

4.        **Duidelijk**: Laat zien waarom jouw bericht zo cool is. Dit verhoogt jouw stempotentie. 

Waarom NUjij?
NUjij is een aanvulling op NU.nl, de grootste nieuwssite van Nederland en is daarmee altijd voorzien van het laatste nieuws, overzichtelijk gepresenteerd zoals je van ons gewend bent. Lezers van NU.nl komen naar NUjij om hun mening te geven over wat vandaag actueel is. Ook andere lezers zijn uiteraard van harte welkom. "

Ekudos:

" Op eKudos draait alles om het verzamelen en delen van nieuws. Plaats of schrijf nieuws wat voor jou belangrijk is en stem op nieuws van anderen. Heeft een artikel genoeg stemmen (kudos) dan verschijnt het op de voorpagina. Bovendien kun je via Google Adsense geld verdienen met je nieuws. "

nu nog eentje dan heb ik ze alle zes gehad.

Ik zie dat de tijd ook nog steeds niet klopt, maarja dat was nog nooit goed geweest. :question:

@Roanna,

welke tijd klopt niet ?

Jij post om 16.12 uur en dan staat hier mij bij de klok op 15.12 uur.

@Roanna,

Klik op je WWacount, dan link op wijzig opties, naar beneden scrollen.
Daar staat de tijd van dit board.
Zou op Amsterdam tijd moeten staan.

@Antonie - zal overal wel een beetje hetzelfde zijn. Snap alleen niet dat die gasten net zoveel verdienen als die arme politieagent die af en toe een stoeptegel tegen zijn hoofd krijgt.

Ben blij dat je die icoontjes even voor ons uitzoekt, ik had eigenlijk al besloten dat het overbodig is (voor mij)

@Marifran,

ik heb nu 5 van de 6 bekeken.
Voegt weinig toe aan hetgene wat wij hier al doen in het Turkije Reiscafe :smiley:

Die stumberon ( of zoiets) kan ik niet kijken, pagina wordt door mijn werks internet politie tegengehouden.

@Antonie:

Heb ik gedaan en nu loop ik weer op tijd. :zon02: Thanks again. :slywink:

@Roanna,

oke :biggrin:

Nu nog even snel deze TTT afmaken

Zo, ben weer helemaal bij dankzij Antonie. :thumbsup:

Ga ik nu even de raampjes van mijn keukenkastje zemen. Hi, hi. :unibrow:

Tot laters en voor zo… wel thuis voor de reizigers onder ons en eet smakelijk voor straks.

:dag:

@Roanna,

zeem ze .

Tot later … bij deel 73

Pfff slap gel*l!!!

Ik vind het wel bestttt…

Ik ben er ook vandoor.

Wel een beetje vroeg,
maar ik moet morgen toch vrijwel zeker veel langer.

tot laterzzz

:dag:

jaaaa nieuwe foto’s… Ik ga ze vanaaf downloaden en dan in mn log zetten…

Oke ik eerst naar UZB, voor kerstpakket… en dan naar huissss!!!

Hoi allemaal,
Kom ff melden dat ik er nog wel ben, alleen een beetje druk de laatste tijd.
Ik hoop binnenkort weer wat meer tijd te hebben om te reageren.
Iig :kus:voor iedereen.

Mijn nachten gaan steeds beter. Ik durf voorzichtig te zeggen dat hij eindelijk doorheeft wat doorslapen is.
Ik voed nu nog 2x per dag zelf en kolven doe ik niet meer.

Goedemiddag :dag:

Heb de hele dag met mijn duim in mijn mond gelopen voor iedereen…
Wat zijn de nieuwe icoontjes… allemaal uitleg van gezien…
Bloem heeft even tijd, maar wij waren niet erg actief
Beps… voordat het februari wordt, dat duurt nu wel errug lang :smiley:
MK, fijn dat je nu lekker mag doorslapen…
Vandaag een druk dagje geweest op m’n werk… Heb geen minuut stilgezeten… zelfs maar een korte pauze genomen om alles een beetje af te krijgen.

Bijna bevallen!!