TTT deel 72

Zoh,

bijna alles af voor vandaag.
Moet toch nog ruim een uur blijven.

Was vanmorgen behoorlijk laat

Denk dat er vanavond wel een bevalling inzit,maar kan daar helaas niet bijzijn krijg een vriendin op visite of het moet vroeg gebeuren…

@Kaylo,

gewoon drukken.

Doe ik ook altijd.

Zie wel wat er wel …of … niet gebeurd

Nujij.nl ; del.icio.us ; digg ??? Kan iemand mij zeggen wat die dingen zijn aub ?

@Trlover,

bevalling zou moeten kunnen.

Zijn nog maar net 50 over.

Ga vanavond zeker proberen !

Nu ikke weg ! :dag:

@Kaylo,

ik heb daar op geklikt,kom ik op een site uit waar het lijkt dat je daar dingen kunt opslaan.
Maar je moet wel weer lid worden.

En welke dingen je kunt opslaan is ook niet helemaal duidelijk

@Kaylo - de examens allemaal ordelijk verlopen ? Of heb je er nog met spiekbriefjes kunnen betrappen ?
Alle die nieuwigheid, zijn we niet zo blij mee hè Kaylo, denk je dat je wat weet hebben ze het weer veranderd. Maar gewoon alle knopjes indrukken, doe ik ook en de zaak is nog niet ontploft!:teeth:

@Antonie - Nog even afwachten dus. Volgens mij gaat het helemaal goedkomen !

@Tkl - Daar bij IND weten ze de zaken wel te ontmoedigen hoor, wat een geleuter!

@Kaylo,

trein ze

@Kaylo:
Ik denk ook niet dat jij dat te letterlijk en figuurlijk moet opnemen hoor. :wink:

Hoe vaak zeggen ze tegen ons dames niet…dom blondje? In die bewoording moet je het zien. Toch? :unibrow:

@Marifran,

die ambtenaren op de ministeries en ambassades hebben schijnbaar alleen de hoofdtaak om mensen het zo lastig mogelijk te maken met allerlei regeltjes en wetjes.

Doe ik ook, overal kijken enzo… nu ff niet op het werk, maar thuis ga ik ff alles onderzoeken!!!

Zo is dat… Je moet zoiets gewoon ge- of misbruiken als het ons uitkomt!!!

Er staan nu al 6 icoontjes met links onderin beeld.
Heb op allen al geklikt, je moet bij ieder weer lid worden.

Als je lid wordt van DIG kun je allerlei dingen vanaf het internet op die site verzamelen in een soort BLog.

Maar volgens mij deden wij al zoiets hier in de TTT’s :smiley:

Ben bang dat je gelijk hebt Antonie.

Heb pas paspoort verlengd, die mensen hebben alle tijd.

Nummertje trekken, lang op je beurt wachten (Net spreekuur bij de dokter) en als je dan eindelijk geholpen wordt, moet je gaan zitten, kletspraatje zus en zo. Oh zo’n aardige mevrouw, maar niet vooruit te branden!!! Wie wil er niet zo’baantje!.

del.icio.us

ook een verzamelplaats van op internet gevonden dingen.

Volgens mij zijn de meeste links overbodig, bv Google hebben we zelf al bovenin geinstalleerd. Zullen de meeste mensen toch wel hebben?

Nou, dat doe’k mooi nie! :lol:

@Marifran,

ik heb ook meerdere keren meegemaakt als ik op het gemeentehuis iets doen moest dat het baliepersoneel gezellig met , schijnbaar bekenden voor hen die ook dingen moesten doen bij de gemeente , zaten te kletsen.

En dan zit jij daar tig tijd in de rij te wachten :mad: