http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley7/AF2Doglabrador003.gif
@Beppie - Gefeliciteerd met de a.s. gezinsuitbreiding. Is nog echt zo’n aandoenlijk, weerloos poeppie. Nog een poosje kracht opdoen bij mammahond en dan mogen jullie verder zorgen en genieten! Ben benieuwd hoe je andere familieleden (katten) gaan reageren.
Was je nog in Valkenburg geweest? Wij waren daar dinsdag, gezellig met zus en zwager maar wel een eind rijden hoor voor dat Kerstgefrutsel.
@Bloem - Heb je websites bekeken. Knap werk hoor! Ben er jaloers op, vraagt veel computer kennis en fantasie!
Helemaal alleen op het werk en nog zoveel privé doen! Denk je dat er nog wat tijd voor je baas af kan :lol:
@Toos - Ook weer aan het werk na een paar vrije dagen ? Jij nog van harte met je 26 jarig (v)echtverbond!!
@Roanna - Gezellig gehad met je collega’s ! Erg belangrijk!
Druk met de kerstmuziekjes. Ik heb Elvis nog steeds gemist (of hou je daar niet van?), zal eens een mooi nummertje op zoeken bij gelegenheid.
Hoe gaat het met je overspannen dochter, denk je dat het nog een beetje goed komt deze maand?
@Marion - Ook al zo druk met de kraamkamer! Wel een leuke drukte en dankbaar als het allemaal goed gaat met de beestjes.
Je hoeft in ieder geval niet ongerust te maken dat J. zich verveeld als jij bezig bent, die vermaakt zich wel met het nieuwe speeltje!
@Kaylo - Wat heb je een heerlijke recepten in het andere topic gezet! Kan wel zien dat het een hobby van je is. Vind de meesten nogal bewerkelijk.
@Linda - Knap hoor dat je na al die kerstdrukte op je werk toch nog fut over hebt om in die saaie studieboeken te duiken.
@Viva - Succes met de sollicitaties. Heeft toch wel weer zijn voordelen, beetjes spanning en iets nieuws. Dat houd de sleur buiten de deur!
@Antonie, @Cynthia, @Damber, @Filiz Allemaal druk aan het werk, beter, dan gaat de tijd lekker snel !
Zal nog even terugkijken of ik niemand vergeten ben, maar nu weet ik het even niet meer.:dag: