TTT deel 72

@Bloem
Kan nog beter … geen werk en een hele leuke buurman :smiley:

hahahaa
ja helaass… nie hier…

Vind ik ook !

Ikke momenteel geen werk en ook geen buurman !
Moederziel alleen ! :tear:

En hier is het ook al stil ? :confused:

goede morgen all…!!

@trl…van harte gefeliciteerd…maak er een leuke dag van!!

@beps…jaa…de pup komo eindelijk:D

@bloem…idd te koud!!

@jill…wat fijn ff wat van je te horen…jij ook hele fijne dagen gewenst…(K)

@werkende…werkze…

@andere…geniet lkkr van je vrije dag

de rest is niet blijven hangen…maar wens jullie allemaal een fijne dag…ikke dadelijk werken tot 7…dus zou zeggen…tot vanaaf …xx

Tlr…hieperdepiep hoera…

http://www.verjaardags-alarm.nl/img/email/2007/img_kadootje.jpg

Beps klaarwakker vannacht…stuiterdestuiter
Bloem, veel werk en geen buurman, gaaf van je site…hihhihihi, heeft hij het waarschijnlijk zelf verteld aan zijn broer.
Linda…vandaag weer een drukke dag
Damber…kwebbelen aan de foon
Jil…VOOR JOU EN DE JOUWEN OOK HELE FIJNE FEESTDAGEN, EN IK WENS EEN GEZOND EN PIJNLOOS JAAR VOOR JOU…fijn dat je even langs bent geweest.
Kaylo…ook moederziel alleen op het werk…

trouwens nog gefeliciteerd met dit nieuwe deeltje, de bevalling was even heftig geloof ik maar toch gelukt…gisteren…
Antonie, nog onder zeil als nieuw bakken (vader).

http://www.mysites.nl/upload/logo/logo_18472.jpg

Goeiemorgen!!!

Beps: :kus: gefeliciteerd!!! Geweldig, en wat een schatje!!!
TRL: happy birthday!!! :kus:

Bloem: ik heb je mailtje gehad, ben wel giga druk, maar als ik tijd heb dan ga ik ff voor je kijken… Wellicht heeft nvasol iets of interhme…

Zo vanmorgen met de TomTom naar me werk gereden haha… We hebben gister dus een TomTom gekocht en ik moet hem uittesten… extra vroeg weggegaan en lekker verkeerd gaan rijden de hele tijd… Maar wat een geweldig ding!!!

Sorry meiden heb echt niet zo veel tijd de aankomende maanden…maar blijf aan jullie denken hoor!!!

Morgen ga ik lekker naar de kapper, haartjes weer in model en kleuren… Choco kleurtje :smiley:

:kus:

Ruim 3 kwartier te laat op het werk.
Twee grote ongelukken gebeurd en daardoor in een lange file.

Vandaag is weer een drukke dag.
Ben benieuwd of ik hier in kan kijken.

antonie : proficiat met de uitslag van de vrouw ! goed hoor !

Zo ik op het werk
Net beoordeling gehad, ik mag blijven!!! helemaal goed alles(kleine dingetjes maar dat mag de pret niet drukken!)

Nu op aan het werk!

beps : goed nieuws ! Proficiat !

Beps: Super!!!

Helemaal geen goed nieuws… ik wil naar huis :wink:

Goede morgen allemaal !

@TKL - Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, Gezellige dag met je collega’s en misschien vanavond nog wat vrienden of familie?

http://www.animaatjes.nl/tags/kaarten/Gefeliciteerd10.gif

Heb gisteravond al wat gezien , maar ga nog even stukje terug lezen, is wel veel hoor !!

Zo, ben ik ook nog even voordat ik naar het werk ga. Had net ff wat andere dingen te doen. Ja, moet ook gebeuren he? :smiley:

@ Viva: Heerlijk … laatste dag van DIT jaar werken. Hieperderpiep :thumbsup:

@ Beps: Nou, je beoordeling ook nog goed… dus jou dag kan niet meer stuk.

@ Cynthia: Heeft het lekker druk met de nieuwe gidsen en aanvragen. Leuk werk! En dan ook nog een ToTo erbij. Ja, je zal maar verdwalen van A naar C. Zal je nu niet meer gebeuren. Hi, hi.

@ Kaylo: heeft het ook heel druk met … niets doen, lees ik. Nou, hopenlijk gaat de dag toch een beetje snel voor je.

@Antonie: Kan met pijn en moeite ook zo af en toe ff :paranoid:. Je had wel pech dan van morgen he?

@ Bloem: Kan ook even langs komen, ondanks haar drukke werkzaamheden… Fijn hoor, kan je het toch een bietje bijhouden hier.

@ Filiz: Alweer weg en druk met werken, als zo ook Linda die tot vanavond 21.00 uur moet werken.

@ Jill:En dan…onze Jill was langs geweest. Heerlijk!!! Meid, mocht je het lezen, jullie ook hele fijne feestdagen gewenst en hopenlijk een beter 2008. Dikke kus hoor! :kus::dag:

De rest… ik denk aan jullie. :wub:

@Roanna,

zit je je eerst flink te haasten om op tijd te kunnen vertrekken.
Gebeuren er twee ongelukken tegelijk en de hele wereld hier in nederland staat vast …muurvast.
Normaal doe ik er net 20 minuten over, vandaag was het een uur.

Antonie, geen last van stroomstoring ivm de apatci die in de draden vloog??

Kom ook ff gluren,rustig hier,misschien vanmiddag wel eerder weg.Me moeke wil met met het centrum in mag wat uitzoeken…Wat een felicitaties allemaal,erg bedankt…

Beps,goed nieuws dus van je beoordeling nu nog een vast plekje in de garage…