TTT deel 72

@Beps::dag:
Straks eten en maar proberen om wat voor te slapen.

@Roanna: Is het bezoek van je dochter goed gegaan?

Toos dat is lekker hoor zo op het einde van het jaar, en met al die dure dagen, een extratje…ik ook eindejaarsuitkering, volgend jaar ook dan bijna het dubbele van wat we nu krijgen, en in 2009 een 13e maand…dat is helemaal lekker…

@Toos: Nou, die is zonder wat te zeggen, niet op komen dagen dus… dan weet je het wel. Maargoed, la ma. O ja, die was er wel weer even vandaag he?

Ik verdien(de) altijd al hèèl vèèl, alleen… ik krijg het niet. :wink:

Nou, als wij meer gaan verdienen zullen we dat niet eerder merken dan in het nieuwe jaar denk ik. Ik heb er in ieder geval nu nog niks over gehoord dat wij er wat bij zouden krijgen.

@Viva: Vind het ook niet verkeerd zo aan het eind van het jaar.
@Roanna::kus:.

Jeetje Roanna, vervelend voor jullie, dat je dochter zomaar niet op komt dagen, maar uit je uitspraak op te maken, sta je daar niet gek van te kijken. Mijn visie…als je die tenminste wilt. Gewoon in haar sop gaar laten koken. En je er verder niet te druk over maken, dat heeft geen enkele zin.
Dikke knuffel voor jullie…

@Roanna: :kus: :wink:

@Viva: Dat ben ik wel met je eens, maar weet je, ze heeft het zelf ook al zo moeilijk en dan doet het wel zeer. Maargoed, als ik van de week nog niets hoor, dan zal ik mijn maatregelen nemen, zeg maar.

@Beps: Thanks en jij ook :kus: Jullie allemaal trouwens. :slywink:

meissie veel succes met je beslissingen, en ja ze heeft het moeilijk en degene die het dichtste bij staat, krijgt de hardste klappen…

@Roanna: Dat is ook zo, het is en blijft je kind. Zou het ook laten rusten

Ik ga een happie eten, misschien tot laterssss. Eet smakelijk voor straks

Roanna,:kus:

@Trl: Jij ook bedankt. Ik heb net een mail naar haar verstuurd over hoe ik en mijn man er over denken, dus wacht het antwoord wel af.

Ik wou er nu maar over ophouden. Het is nu eenmaal zo en dit speelt al een paar jaar, dus helemaal nieuw was het niet voor me. Maar leuk is wat anders!

Ik vind jullie allemaal heel lief :kus:

Over tot de orde van de dag! Oke! :dag:

JAAAA Wat gaan we eten???

Wij eten pizza van Hubbie(gepland voor zaterdag, gister spare-ribs en dus nu de pizza…) Pizza met salami en pizza met tonijn…

@Beps: :thumbsup: :dag:

Ik heb het al op en was voor de verandering weer eens nasi met alles erop en aan, van mijn huiskokkie. :stuck_out_tongue:

Ik ga nu even aan de Sen**o.

Ikke zit hier te wachten. Pizza bijna klaar…

Morgen is het pupje 1 week. Ik wacht en wacht op nieuwe foto´s… nog een kleine week(dag of 5-6) dan gaan de oogjes open…

Normaal vind ik de maand januarie langzaam gaan…nu mag ik puppie snuffelen/kijken en van alles regelen… EN dan komt ze al. Nog een week of 7 nu!

Goeieavond iedereen !

Brrrrrrrr ! Wat is het terug koud buiten ! Heb even een sigaretje staan roken buiten (heeft niet lang geduurd !).

We zijn weer lekker aan het eten hier precies ?

Ikke nog geen hap door mijn keel gekregen. Moet altijd maar k*kh**zen ! Niet normaal.

En heb ECHT geen zin om ziek te worden nu. :disgust:
Moet morgen de ganse voormiddag toezicht houden op een examen van het werk. Zie me daar al staan met een k*tsemmertje !

beps : aftellen nu hé meid voor je puppie ? :wub: