@Cris
Succes zo meteen met het examen!
Voor morgen een goede reis. En … een fijne gedachte dat je op vakantie mag naar huis?
http://www.natuurlijk.nl/molen/images/15-De-Windesheimer-Molen.jpg
@Cris
Succes zo meteen met het examen!
Voor morgen een goede reis. En … een fijne gedachte dat je op vakantie mag naar huis?
http://www.natuurlijk.nl/molen/images/15-De-Windesheimer-Molen.jpg
cris : succes met je examen zo meteen ! ![]()
![]()
![]()
Pfff blijft giga druk
![]()
@cris…succes…
@beps…drukte…nog 2.5 urutje ![]()
@marion&kaylo…druk bezig met de foto’s…
ikke de slaapdienst in nu…doeidoei…xx
@Filiz
Is een beetje verslavend met die foto’s :biggrin:
Werk ze … hoop dat je ook kunt slapen in je slaapdienst!
filiz : slaap lekker ! :slapen:
Wij zullen wel zoeken hiere ! :teeth:
Iedereen weg dus ?
Ik nog 20 minuutjes, dan terug sporen ! Pfffffffffffff… ![]()
Vanavond spring ik nog wel eens binnen, ventje moet werken tot 22 u, dus is pc’tje van MIJ !!! :nod:
En toen was iedereen weg ? ![]()
Ikke is er wel, maar drukkk
Nog 1 uurtje
beps : nog een beetje doorzetten meid !
Goedemiddag"
Beps druk en Kaylo niet druk. :unibrow:
Heb verder het een en ander bijgelezen. Ik zal ook voor je vrouwtje duimen Antonie. Hopenlijk is dan verlost van die “cursuslijers”.
@Marifran: Onze kleinzoons zijn 11 en 9. Zelf vind ik dat een leuke leeftijd, omdat je best al veel met ze kunt gaan doen. (Als ze hier zijn) Ach, eigenlijk hebben alle leeftijden wel wat.
Voor de liefhebbers…van het Dickensverhaal, kun je even naar:
www. de Stentor.nl gaan en dan rechtsbovenin kun je een filmpje starten en een indruk krijgen van het afgelopen weekend. Let op: voor het starten krijg je eerst een reklamefilmpje van meubelen. Maar dit even terzijde.
Als je verder naar beneden scrolt, staan er wat foto’s .
Correctie… moet zijn…www.destentor.nl
@Roanna - Was 's middags inderdaad giga druk. Zo gaat het ten onder aan het eigen succes. Wij waren gelukkig 's ochtends maar vonden het toen al te vol. Maar ja, wel lol gehad en lekker gegeten bij de Turk op de Brink.
Kleinzonen nog net geen pubers, leuk hoor, jammer dat je ze niet zo vaak ziet.
Maar beter zo dan helemaal niet!
Ben ik ook weer even… lekker uitgewerkt
Volgens mij zie ik er slecht uit, heb namelijk weer loonsverhoging gekregen… Is niet zo gek dat ik geen recht meer heb op zorgtoeslag hahha
Ik ga afsluiten… ga straks met mijn schoonzusje weer eten en zonnebanken :dag: fijne avond!!!
@Damber - Lekker hoor, loonsverhoging, heb je gewoon verdiend.
Prettige avond met schoonzusje!
Dank je wel!!! ![]()
Zo Damber weggestuurd van de klepdoos, nee hoor geintje…wachten tot hubs thuiskomt, en dan eten…pizza ofzo…voor de rest niets te melden…koud…brrr
ik is ook weer thuis de kop is er weer af…
Damber,lekker loonsverhoging dat zal je ook wel verdiend hebben.
Antonie,wat een gedoe met die cursuleiders van ke vrouw zeg.
Cris,goede reis naar huis.
@Cris: Goeie reis naar huis!!
@Roanna: Hoorde dochter over het dickensgebeuren. Ze was bij vrienden in deventer. Ze zouden 4 uur in de rij moeten staan om wat te zien. Hebben ze dus maar niet gedaan.
@Damber: Wat vervelend nou een loonsverhoging:D.
@Antonie: Wat een berg gezeur met die cursusleiders en wat een machtsmisbruik. Je zou ze toch.
@Beps: Ging het een beetje met het nieuwe systeem?
@Viva: Toko glad?
Ik mag ook mijn brievenbus wel verzwaren voor mijn salarisstrook. Krijg met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2007 een loonsverhoging en eindejaarsuitkering. Een verhoging mag ook wel want het is nu hard werken voor weinig
Zo ikke thuis
Nee het systeem doet het nog steeds niet goed. Wel telefoontjes…maar gewoon nog niet goed!!!
Ikke is moe, hubbie komt later dussss Ikke ga ff liggen!!!
:dag: