Roanna meis…je krijgt er 5…kan jij makkelijk hebben.
Jawel, wel wat van gehoord, maar schiet niet veel op. Ze heeft het best moeilijk momenteel, maar raad van ons hoort ze niet, of wil ze niet horen… Ze heeft ook nu ook deskundige hulp en hopenlijk helpt dat. Ze wil heel misschien morgen even met de kids hier komen, maar dan zeg ik al bij voorbaat, dat we niet gaan schreeuwen tegen elkaar, waar ze kids bij zijn.
Maargoed, dit is voor ons niet de eerste keer dat we dit met haar meemaken dus… misschien komt het ooit helemaal weer goed.
Ga nu even koffie in doen hoor! ![]()
Nou ja gelukkig komt ze nog wel bij jullie…
Ik ga ook nog even voor een nieuwe bak, en dan trek ik mijn sprintje door de toko…
Goeiemorgen,
Zit ook lekker aan een bakkie.
@Marion: Heb ook gestemd hoor!!
@Roanna: Wel goed dat je dochter deskundige hulp heeft en ook dat ze tenminste nog thuis komt. Verder maar zien hoe het gaat. Veel plezier vanavond!
@Beps: Garageplaats geregeld, dus je hoeft in ieder geval niet ver te lopen.
@Bloem: Online met denny geweest, gaaaafffff
Straks ook even een bezem door de hut trekken, vanmiddag naar de kapper
hahah ik zit ook nog aan mijn bakkie, maar heb ondertussen ff de voegjes in de keuken in de bleek gezet, kan het lekker intrekken…die dingen slaan altijd geel uit…jakkie.
toos lekker naar de kapper, laat je verwennen meissie.
het is hier trouwens mega koud, alle auto zijn wit bevroren…en ik heb geen kachel aan en zit in mijn pon, dus ondertussen ijsbenen…nou ja ik loop ze wel warm.
Ik moet vanavond de buurvrouw haar haar ook verven…voor de kerst, en dan ook nog mams haar haren doen…maar dat doe ik volgende week wel…allemaal op zijn kerstbest…
Ja heb er zin in om even naar de kapper te gaan. Ik moet ook wel, ga tenslotte over 6 weken naar de zon. Nu kleuren en dan net voor we weggaan nog een keer.
Heb …alweer…koffie op.
Gaat goed vandaag ![]()
Oh ja,
moest vanmorgen ook flink krabben.
Was amper 2 graden toen ik van huis af ging.
Nu is het nog niet veel warmer hier.
Ben net buiten geweest voor een rokertje en heb 't nog steeds koud.
@Viva: Dit engeltje is alvast voor je zoon en voor jullie dat alles goed mag gaan straks in afganistan
http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley16/HOXmasImAngel001.gif
Ik ga even badderen en de hut een beetje opruimen. Tot latersssssssss:dag:
Lieve members…
Hele fijne dag nog verder. Ik ga er weer vandoor.
Tot vanavond. :dag:
@Roanna,
tot vanavond.
Veel plezier
:dag:
Bedankt allemaal voor het stemmen … jullie zijn TOPPERS!
@TRL
Met mij gaat het goed hoor! Alleen maar even moe, toch weer even omschakelen nu er weer meer gewerkt moet worden, heb tenslotte een aantal weken heel weinig gedaan achter.
Hoop dat jij je ook snel beter voelt, je hebt zoveel leuke dingen te doen het weekend. zou jammer zijn als je dan niet fit bent.
Met Nance ook alles prima. Ze heeft vanaf 14 januari vakantie en is van plan dan naar Antalya te gaan.
@Roanna
Sop ze nog even en dan straks even de bloemetjes buiten zetten … veel plezier!!!
Goed dat je dochter professionele hulp heeft ingeschakeld, soms red je het gewoon niet in je uppie. Ook goed dat ze gewoon thuis blijft komen, altijd fijner om face to face te kunnen praten, tenminste … als het zonder schreeuwen kan.
@Toos
Naar de kapper vanmiddag, lekker even wat tijd voor jezelf.
@Viva
De kleren nog niet aan en al druk aan de poets!
@Antonie
Heb mijn bakkie ook al weer op met rokertje natuurlijk. Ga er niet voor naar buiten, gewoon lekker binnen.
@Marion,
heb je al een foto uitgezocht.