TTT deel 72

@Marion,

nee, het was een stuk rustiger op straat deze morgen

:hihi:
Vond m ook leuk, ipv de rolator, lator…later etc!

Marion,hoe gaat het met jouw??Ik was niet van plan om ziek te worden heb aardig wat te doen in het weekend.Morgen naar Rene en zondag de topper in de Arena die ik niet wil missen…Dus ziek worden kan nu ff niet.
En hoe gaat het met Nance?

@Trlover,

druk weekend jij.

Als zondag de wedstrijd tenminste doorgaat.
Volgens nieuws wil de politie staken en geen politie, geen topper

Zie net,gister ook al trouwens.
Dat er extra belasting komt op tickets .
[EMAIL=“C@rend@n”]C@rend@n gaat protesteren.
Hoop dat het iets opleverd anders wordt het een stuk duurder om naar turkije te kunnen

Antonie,van wat ik gehoord heb vanmorgen gaat het in Amsterdam gewoon door.Cohen heeft een goed gesprek gehad met de politie,dus…

Ook goedemorgen.

Wat zijn er weer vroege vogels op het forum. Ik zit ook nog ff aan mijn 1e bakkie en ff hier lezen. Ik ga zo ff soppen en dan werken en dan vanmiddag van het werk gelijk door naar de stad met de collega’s, om even wat te drinken en dan tegen de avond even met z’n allen uit eten.

Maken er geen latertje van, omdat we dit zelf moeten betalen, maar binnenkort komen er ook nog 2 potjes vrij van de werkgevers, dus dan laten we ons alsnog wel een keer gaan. :biggrin:

@Beps: Is dat zo? Moesten jullie daarom lachen? Nou, het was echt op tv gister. Bij de RVU en dat is een progamma van de keuringsdienst van waren en die waren aan het uitzoeken, of dat alles waar is, wat die reklame belooft en zodoende mochten ze een kijkje ( Nederland niet) in de keuken (Finland wel) nemen en toen werd dat uitlegd.

@Viva: Ik denk dat alle moeders zou zouden reageren hoor. Maar je weet het… je hebt ook ons nog om het even kwijt te kunnen/willen toch! :wink:

Misschien kom ik na het soppen nog ff kijken en anders iedereen een fijne werkdag nog en de anderen ook …lekker relaxen.

Tot vanavond laat. :dag:

@Roanna,

veel plezier vanavond.

We zijn je later dan nog wel, als je nog recht kunt typen :smiley:

Zo het 1ste uur om, ruim, en nog maar 3 gesprekjes… zo kom ik die 4 uur wel door. Nog 15 min onderbreking…

Ik heb ook bijna het eerste uur erop zitten.
Daarin al pauze gehad.
Nu nog een uurtje of vijf volhouden.

Als het zo, hier aanwezig zijn dus, verder kan heb ik er geen problemen mee :smiley:

Een vraagje!
Ik sprak gisteren iemand hier uit het dorp. Hij probeert, met anderen, een project te realiseren dat heet De Spil. Ze hebben zich aangemeld bij de Stichting Green Wish en zijn nu genomineerd voor ondersteuning door deze stichting.

In het kort het initiatief:
Omschrijving
Een project om mensen met afstand tot de arbeidsmarkt werkgelegenheid of een leertraject te bieden op een kwekerij. Bij de kwekerij zijn ook andere faciliteiten als een horecagelegenheid, kinderboerderij etc. aanwezig. Het hele complex wordt samen met de cliënten duurzaam gebouwd en onderhouden.
Motivatie
Mensen bij elkaar brengen op een duurzame manier.
Benodigdheden
Hulp bij opzetten van het project, projectvoorstel, juridische en financiële expertise.
Initiatiefnemer
Green Wish,

Omdat dit project onder andere ook bestemd is voor mensen met een stoornis in het autistisch spectrum vroeg hij mij te stemmen. En ook om het project bij zoveel mogelijk mensen bekend te maken. Dus bij deze!!

Als jullie willen stemmen …

Ga dan naar
http://www.greenwish.nl
Click op het blokje stem op jouw favoriete Greenwish initiatief
En stem op De Spil

Bedankt alvast!

@Marion,

ik heb gestemd.

Spil staat op eerste plaats met 88 nu.
De nummer twee heeft er 69.
Nummer drie is heel ver weg

Ook mijn stem,… en ik zal proberen thuis ook te stemmen vaak werkt dit op ip-adres hihi!!

Goedemorgen allen…

Marion, heb gestemd voor de Spil natuurlijk.
antonie…rustig aan
Beps …aan de eerste pauze
Roanna. aan de poest, daarna werken, en dan uit gezellie.
Voor de rest niets om op te reageren…ik zo de toko ff gladtrekken…wel relaxed dan, …en dan zie ik wel weer…

@Marion: Ikke ook ff gestemd hoor. Ik vind het zowiezo een mooi project.

De rest… jullie gaan weer lekker daar op het werk he? Even werken en dan al weer kijken wanneer je pauze hebt.

@Viva: Ook ff aan de poets. Ik heb even weer de badkamer met alles erin en op gesopt. Viva, zullen we dan even ons 2e kopje indoen, of ben jij al verder dan het 2e bakkie? :slight_smile:

Hihi, nog 1 uur en 45 min en dan WEEKENDDDD

Nee Roanna ik schenk net mijn 2e bakkie in…kerstkransje erbij voor jou???

Beps jij ook een bakkie??? gohs dat schiet al op hoor…voor jou bijna weekend…

Roanna, nog iets van je dochter gehoord??

Viva ik ook. Ja, doe maar. Lekker. Mogen het er ook 2 zijn, want dat zijn nou net die koekjes, die ik zo lekker vind. :wink: