TTT deel 72

HA,ha,ha Wat een vies verhaal Roanna, willen wij dat wel weten ?

Drink dat spul al heel lang en merk er eigenlijk niks meer van.

Ben eigenlijk blij dat ik het niet gezien hebt, zoiets werkt toch door.
Heel lang geleden werd er een uitgebreid in beeld gebracht hoe frikadellen worden gefabriceerd, sinds dien nooit meer gegeten !!!

DJ Jean in de dop. :unibrow: Zo’n ding hebben wij hier ook nog boven staan.

@Marifran.,

die film met die frikandellen moet ik ook zien :smiley:

Antonie, erg leuk plaatje! Heb ook eens geprobeerd bewegende Avatar te zetten, maar volgens mij kan dat gewoon niet.

@Marifran: Van die drankjes weet ik het niet. Zelf geen ervaring mee, maar wel die Vital**ea. Daar kwam ik op gegeven moment behoorlijk van aan de race. Nee… dat willen we eigenlijk niet weten! :unibrow::unibrow:

Inderdaad, net als die fricandellen. Ik hoef ze ook niet meer hoor! :tongue:

Wil je niet zien hoor Antonie, was alleen maar slachtafval.

@Marifran,

ik vermoedt dat het forum bestuur *gif , bewegende plaatjes dus, uit gezet hebben.
Op elk ander forum beweegt ie wel namelijk

Ja… de ballen van een stier enzo… :eek:

Ha meiden en man,
ik ben er weer ff. Met mij gaat goed, nu 4 of 5 dagen thuis, weet het niet meer zo goed, en het is af en toe best moeilijk. We zijn ook alletwee natuurlijk 2 maanden alleen geweest, en nu weer rekening houden met elkaar, maar we gaan ervoor.

Wat denk je dan, zou ik volgende week voor het laatst werken op de lokatie waar ik vanaf 1 oktober werk, krijg ik vanmorgen een telefoontje of ik volgende week naar een andere lokatie kan waar ze een probleem hebben. En aangezien ik morgen vrij ben, was het opeens meteen m’n laatste dag hier. Raar hoor. Maar ja, we doen maar wat de baas zegt, nietwaar?
En het is maar voor een weekje, daarna “verhuisvakantie”. Morgen over 2 weken, gaat opeens wel hard. Morgen vrij om samen de zolder op te ruimen, en heeeeeel veeeeel weg te gooien. Zaterdag rijdt een vriend van ons met z’n bus even voor ons naar de stort, en maandag komen ze van de kringloop alle spullen ophalen die daar heen gaan. Dus van het weekend moet alles uitgezocht en klaargezet worden. Druk, druk…
Maar ja das goed voor een mens!!
O ja, TRL: op de valreep, maar je bent nog jarig: Van Harte Gefeliciteerd*, en ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.*

En Beps natuurlijk ook, van harte met de geboorte van je pleegdochter!!!
Bloem, druk met Denny, o,o,o, wat zal dat worden???:wub:

Verder, sorry allemaal,
lafjoeol, XXX Mar

@Marifran,

ik eet alleen kip frikandellen , zou dat minder “smerig” zijn misschien ?

Maar die getekende plaatjes bewegen hier wel

:lol: Roanna, die maken het extra pittig! En hersens (is nooit weg) en ogen maakt niet uit zolang het maar niet bedorven is hè, nou ja la ma !!

zo kom ik natuurlijk nooit vroeg naar bed!!
zit op msn met denny :smiley:

Niet meer als je ze in een Avatar zet (volgens mij)

@Miere,

wordt een flink drukke tijd voor je .
Verhuizen is nooit echt een pretje.

IK weet er alles van , ben in de afgelopen 3 jaar 4 keer verhuisd

@Miere: Wel druk dus, maar er zit weer schot in. Goed zeg! En dan ook op je werk weer naar een andere lokatie. Wel veel veranderingen dan zo aan het einde van het jaar. Nou meid, heel veel sterkte weer met alles dan … en ik zou zeggen… go for it girl! :wink:

@Bloem,

en zit ie thuis ?
Zo ja , dan ben jij voorlopig niet naar bed vanwege het tijds verschil

@Bloem: Dat meen je niet! Nu? :stuck_out_tongue:

@Marifran: Oh schei uit. Het is maar goed dat we alles niet weten hoe het klaargemaakt wordt, want dan zou je niet veel meer lusten. :lol: Yakky

Miere succes met al je bezigheden. Zolders opruimen is wel iets speciaals hoor, komen altijd veel , meestal goede, herinneringen te voorschijn.