Naar wat was je aan het zien ? Niet dat ik curieus ben hoor ! ![]()
Ik was Spooks aan het kijken.
Kan nu eindelijk aan 6e seizoen beginnen
ben idd elders aan het gluren
maar
kaylo goe gedaaannnn
antonie : fotootje staat erop, kan je lekker beginnen raden ! :teeth:
Ben er nu echt mee weg hoor !
Kom morgen wel eens langs (als ik tijd heb of course !). Lekker VRIJ !!! ![]()
Voor alle lieve schatten hier : nog een hƩƩl leuke avond en droom ze !!! :slapen:
bloemmie : thanks ! :kus:
weltrusten
:slapen:
Zal zo eens een lange lijst met plaatsnamen neerzetten,
heb je flink wat na te kijkenn op je vrije dag ![]()
Tāis stil in de tent hier
Ga er uit;morgen huis aan huis en kerstkaartenā¦
Nou Antonie, daar zullen we eens even wat aan doen dan. Wat wil ik je dat ik vertel? Ik heb daarnet naar een reportage zitten kijken hoe die zogenaamde yoghurtjes gemaakt wordt. Daar zitten beestjes in (bacterien) die uit poep gehaald worden en daar krijgen wij dan weerstand van. Hoe vind je dat? :redface:
Wat wil je dat ik vertel dan? :lol:
Interessante informatie Roanna ![]()
@Roanna,
welke yoghurtjes we nu NIET meer moeten eten zou je kunnen vertellen bijvoorbeeld.
Was dat het spul uit de kleine flesjes? Naam begint met de Y?
Nou, dat zal je gek vinden, maar een tijdje terug was ik dus aan de race⦠en⦠ja, ja, je raad het al⦠daarvan dus⦠waarschijnlijk! :unibrow:
Dus wil je afvallen⦠neem gerust Vitalin** en het vliegt eraf en krijgt het er niet meer op. ![]()
@Marion: Ja he! :unibrow:
DAn heb ik geen probleem.
Ik eet af en toe die kleine bakjes van die duitse supermarkten.
Drinkyoghurt helemaal al niet.
Ook. Ze lieten zien dat ze dan die poep in poedervorm op een lab hadden en die worden dan toegevoegd aan die drankjes en yoghurtjes en dan komen er bepaalde bacterien in je darmflora ( flesjes dunne darm en bekertjes in dikke darm) en dan zou je weerstand opbouwen.
Voor diegene die moeilijk gaan, wordt het vergemakkelijkt en voor hen die juist dun afgaan wordt het dikker. Nouja zeg!
Bij mij bleef het maar doorgaan . Moet er wel bij zeggen, dat ik het zoān 6 weken achter elkaar iedere dag gebruikte.
@Dus je bepaald hardstikke veel voor een klein flesje met poep erin :tssk:
Leuke avatar Antonie. Was jij dat toen je klein was? :teeth:
@Roanna,
zo ben ik ooit begonnen ja ![]()
Foto had eigenlijk horen te bewegen, maar dat doet ie hier niet