grrrrrrrr…Damber niet uitgelogd…ikke een heel verhaal geplaatst…nu aan gepast door Damber…
oke, opnieuw…
Toos…lange moelijke avonddienst
Roanna…lief klein poesje met een schil op zijn koppie, en aan het vechten met stekkertjes
Bloem…een nieuwe baan…gefeliciteerd , zal weer tegenvallen…en aan de knoei met bol…en de website
Beps…grote 5 , schiet mij maar lek geen idee waar je het over hebt
Antonie…toch moeten rekenen
Mk…kleine man is een hongerwolf
Tlr…papieren op de bus
Cyn…moeilijk hoe te doen, mail, telefoon, post,…pfff… zou het toch maar gewoon via de telefoon doen het is niet anders…hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt
Kaylo…jeuk…onder de plakkers???
Marifran…iedereen verslaafd aan plaatjes
zoals gezegd ikke thuis…voel me niet lekker…maar gaat wel weer over, maar heb me toch ziekgemeld…moet kunnen 2 ziekte dagen in 3 jaar.
Hahaha jullie zijn goed bezig dames,ons in het ootje nemen;).Maar tis nu duidelijk Viva ziek thuis,Damber aan het werk,Viva,en groot gelijk hoor ziek is ziek…
Damber,werk ze.Hoop dat :wub: snel belt om de volgende date af te spreken.
misschien zie ik hem vanmiddag/ vanavond… maar dat is niet zeker… Zijn werk (het kantoor) zit tegenover de stal waar mijn verzorgpaarden staan… Het is alleen niet zeker of hij op kantoor is…
Viva en Damber: haha, en dat na al die jaren vechten en schelden die ouders met kinderen doen…
Pfff zo eerst maar ff opruimen ed… Zussie komt zo om de laatste dingen te regelen voor volgende week… Ikke de foto’s in orde maken, zij extra foto’s brengen en mn haartjes knippen! Dan mn laatste modules van de studie doen, en boodschapjes(hubbie op tijd thuis, dus lekkel saampjes…)
Vanavond mn Wii ophalen en dan naar het groepje van de kerk…
Ik weet het niet, maar als ik dit teruglees…ik HAD een vrije dag :lol:
@Viva: Knap lekker op, zo weer ff stomen onder de douche, filmpje met een bakkie water(wat dat is het lekkerst als je keellie auwie doet) en een dekentje op de bank… :kus:
Toos aan de samos en wil gaan zwemmen met dolfijnen. Denk dat Beps een safari in gedachten heeft …en niet die uit het flesje. Marifran heeft genoten van een bacardi-cola. Bloem gaat van haar laatste ‘vrije’ dagje genieten vandaag, morgen weer aan het werk. Damber wacht op een telefoontje van :wub:, ben benieuwd wanneer hij zijn handdoek voor haar in de ring gooit. Viva heeft zich ziek gemeld, lijkt op een vaatdoek volgens Damber, hoop dat het niet zo’n geblokte is. Eerst weer wat meer kleur krijgen voordat je weer aan het werk gaat. Kaylo ook nog steeds niet lekker en MK ook al snipverkouden en doorslapen zit er nog steeds niet in.