TTT deel 68

ik ook, houd helemaal niet van koud water dus lijkt me lekker 28 graden

Maar ik ga ook mijn mandje opzoeken. Heb het eigenlijk wel gehad voor vandaag.:slapen::slapen:
Slaap lekker voor straks en vergeet het :idea: straks niet uit te doen en de kachel laag.
:dag:

@Toos,

ik heb ook een verschrikkelijke hekel aan koud water.
Zelfs als het buiten 40 graden is.
Ga daarom ook niet zomaar in de zee zwemmen…brrrrr

Weltrusten Toos

:dag: :slapen:

:dag::dag:

@ toos, owh ja de kachel, zal ik vast uitdoen

owh in eilat… ideetje!!

Ik ga er ook vandoor … bedje in .
Morgen weer (te) vroeg dag.

Weltrusten allemaal.

slaap lekkkeerrrrr

Ja, mooie tijd,

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley19/N1trusteentotmorgenHL.gif

, oh niet te lezen, dan maar gewoon,

welterusten allemaal !

hihi…
geluidjes op mn site… lekker pielen met linkjes en ditjes en datjes :smiley:

OKEY LUITJES

ikke ook richting de trappelzak
:idea: uit

:idea:

Goedenmorgen…
Ik zie dat jullie het over mijn grootste droomwens hebben gehad,

ZWEMMEN MET DOLFIJNEN!!!

Hubbie wilde me voor Harderwijk inschrijven, toen dat mogelijk werd, maar de wachtrij was toen al 2 jr… Nog steeds is het er niet van gekomen…

Rum en anderen lekkere dingen moet je drinken met wat JIJ lekker vind… wil je C light, dan dat, wil je chocomelk ook lekker, wil je de melk uit van die plastic flessen, als JIJ dat lekker vind(ik niet ik neem de gele pakken!!)

EN… ik denk dat wij eruit zijn voor volgend jaar dec… Dan zijn wij 25 jr getrouwd, en willen eruit… MAAR ikke zeg niet… verklap een klein stukje…wij gaan wss voor de grote 5!!!

Ben vrij vandaag, kom vaker langs denk ik!
:dag:

Goede morgen Beppie ,

goede morgen allemaal .

Bloem aan de wijn
Roanna kijkt naar documentaire
Heel rustig op ww
Toon niet in de rumstemming
Rum, b@cardi en nog meer alcohol… ik drink nooit alcohol… blegh
Antonie en bloem zijn 's avonds productiever… geef mij de ochtend maar hoor… sta iedere ochtend swingend op :smiley:
Zwemmen met dolfijnen… Lijkt me geweldig, ben een jaar of 2 geleden naar Egypte gegaan… bij het reisbureau zeiden ze dat ik grote kans had om daar met dolfijnen te mogen zewemmen… helaas… de dolfijnen die hiervoor in een bassain zaten… hadden ze weer bevreid… Ikke dus niet blij…
Beps; je bent er alweer vroeg bij op deze koude ochtend… Spannend hoor… volgend jaar 25 jaar getrouwd… Grote 5??? ik ben blond geboren… laten we het daar maar op houden…
Filiz; ik jump altijd onderr de douche… en blijf altijd staan… mits Viva er een fles schoonmaakmiddel in heeft gegooid, maar deze nog niet heeft weggespoeld :smiley: :smiley:
Bloem; Date zit op boksen, hij keek even hoe hij zat met zijn trainingen en gaat mij dan belllen :wub::wub:

Nou ikke weer aan het werk… :dag:

Viva blijft lekker thuis… heeft zich ziekgemeld… ze heeft ook nog steeds de kleur van een vatendoek

Morgen Antonie en Damber
Werk ze…

Ohh wat een dag… ben nu al helemaal hyper… komt doordat ik met mn plannetjes bezig ben… Hieperdepiep hier!!!

@Damber,

goede morgen en beterschap.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/computers/169.gif

S’morgens,

Bloem,bedankt,weet nu welke Rene bedoelt wordt :smiley:
Beps,ikke ook niet weten wat de grote 5 is…:redface:Nog een tipje misschien.
Damber,lekker thuis gebleven,maar wel vroeg op…
Viva,hoe is tie,ook thuis of toch naar het werk gegaan.
Mk,vanacht wel door kunnen slapen?

Fijne dag allemaal en voor de zieken beterschap

Damber en Viva,kunnen jullie elkaar lekker verzorgen