TTT deel 68

Roanna - Je zoon zou gisteren langskomen, is het hem ook niet gelukt dan ??

@Marifran: Ja, dat is/was in orde hoor. Moest alleen nog de afstandbedieng van de mediabox activeren en dat is ook hem niet gelukt. Heeft iets met het type-tv-toestel te maken en daar kwamen we niet uit. Hij doet het verder wel, alleen het volume moet je met tv-afstandbediening regelen en dan moet eigenlijk niet.

Ik bel van de week nog een keer met de helpdesk en komen we er niet uit… dan inpakken en wegwezen weer met dat ding. :unibrow:

Maar doordat alles nu van de plaats is geweest, zitten waarschijnlijk de andere stekkers niet meer op de juiste plaats van de andere apparatuur. Kun je het nog volgen? :question: En daar waren we zojuist mee bezig. Maargoed, dat zal wel weer goed komen.

Roanne - Zie het helemaal voor me, het barst hier ook van de snoeren , hier achter de compu en beneden bij de geluidsspullen, :confused:

Gelukkig snapt Hubs het wel. Ik mag nergens aankomen , dan snap je het zeker wel :storm:

Roanna,wat een gedoe allemaal om tv te kunnen kijken he,ik heb die mediabox ook tenminste als die van u*c is,heb hem aangesloten,2 weken kunnen kijken via dat ding en toen niet meer aan kunnen krijgen,dus maar weer via de kabel.Moet hem nog steeds terug sturen

Nou, ik mag er normaal ook niet aankomen hoor wat betrefd video en audio gebeuren, maar nu moest ik wel ff ergens mee helpen.

Enneh,… van PC’s enzo heeft hij echt geen verstand, maar dat komt ook dat hem dat niet boeit, zeg maar.

Nou, ga ff met eten bezig. Jullie ook allemaal … eet smakelijk zo. :vak02:

@TRL: Ja, die bedoel ik ook. Wij hebben dan ook de de allernieuwste met DVR.
Momenteel werkt het dan nog, op die volumeknop na dan, maar ik weet ook niet zeker of ik het wel wil houden.

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley10/EMOHA2laughing007HL.gif

Roanna - Mutsje gescoord ?

ola ben ik weer

@ roanna, hihi… zie het helemaal voor me, dat het in jullie huishouden soms een gepuzzel is, maar je komt er wel… op je eigen manier…

en mensen, 'k heb werk! donderdag beginnen. bedrijf in O. lekker makkelijk op de fiets de komende maand en daarna… tja, nog ff kijken,.
moet data-entree doen in exel voor een internationaal bedrijf. heb de site vh bedrijf, maar zegt me niet zoveel
morgen naar UB en dan meer info over uren, tijden, hoe lang en vooral €€€
anyway, donderdag beginnen,… ff kijken wat t is…

Bloem: :kus: super :thumbsup:

Ben alweer een half uur thuis.

Zie dat het hier plaatjes dag is :smiley:

-Roanna in gevecht is met de mediabox

-Bloem om Firefox gebruikers vroeg …ben ik dus .

-Kaylo zit vol met plakkertjes

-Cynthia moet eerdaags een ernstig verhaal gaan vertellen maar wacht eerst op de zomercatalogus

-Viva was/is een beetje ziek en gaat nu met Damber aan de koffie of andersom.

Dat was wat ik als recentste heb gelezen cq heb kunnen onthouden in eerste instantie
Had onder het lezen nog telefoon gehad daarom waarschijnlijk de helft kwijt,
kan ik dadelijk na het eten weeeer terug gaan lezen :smiley:

Meiden (en anthonie) ik ben weg!!!

Tot morgen!

:dag:

@ antonie, het is je vergeven, hoe is het met jou dan?
hoe gaat het met je vrouw? hebben jullie veel contact? spreek je NL met haar… om te oefenen enzo?

als je firefox hebt, wil je dan ff kijken op www.dennymorrison.com kan em niet openen en ff in pm vertellen wat je ziet?

@bloem…goed nieuws!! :smiley: proficiat met de nieuwe baan!!

@cyn…tot morgen

Bloem,lekker een baantje,kunnen de eurootjes weer aangevuld worden…

Cyn,wel thuis.

Antonie,druk geweest op het werk.Niet kunnen bijlezen

@Bloem: Nou, da’s wel weer ff geweldig dan he. Ben je in ieder geval financiel weer ff onder de pannen, zeg maar. Super hoor! :kus:

Gaan zo ff weg naar een cursus/workshop van onze autodealer over:
ken je auto. Lijkt ons wel interresant. Nouja? Mmmmmmmm!!!

Laterssssssss :dag:

Roanna,veel plezier en succes met onder de motorkap kijken…altijd makkelijk als je weet wat wat is

Idd hele week druk op het werk.
We zitten ergens in een eindfase van een bepaalde ontwerp
en nu komen de mensen die die ontwerpen in massa productie
moeten/willen maken kijken hoe wij het doen .
Aangezien het dit keer een project is waar ik grootdeel aan heb meegewerkt
zitten ze de hele dag op mijn vingers te kijken.
Plus dat ik moet uitleggen in het engels waar ik mee bezig ben,
alsof ik dat zelf wel weet :smiley:

In de rust en pauze tijden heb je dan weer mijn collega’s , bekend verhaal inmiddels.

Net ff cdtje gebrand van Rene froger,de nederlandstalige kan ik vast oefenen voor de 15de:biggrin:

@ trl lekker meezingen!!

Jaaaa ikke thuis, gegeten… Nu op naar de koffie!

Wel bijgelezen…verder niets gedaan
Tot straks…