TTT deel 68

ja die is lief!!!

zo goede morgen ben ikke ook
uhm… mammie had me laten uitslapen, tot ze honger had, lekker samen gegeten en toen douchen en hondjes uitlaten en aan de stoei met de blpuntcm bestelling… krijg ik ipv blof een karaoke dvd… dezelfde nummers, nu terugsturen, datebase herstellen, mail, geld terugstorten, opnieuw bestellen :retard: kost me nix extra’s maar wel een hoop moeite

uhm…
vannacht nie kunnen slapen, misschien een website bouwen… voor een bepaalde mr. morrison ofzo?? i dunno
anyway
nu dus weer weg naar t postkantoor enzo… zucht…
kom tijd tekort
nog geen banennieuws, wel weer voorgesteld op nog een nieuwe vacature, dus nog steeds afwachten…
ook niet bijgelezen, dus ben weg en tot laterzzz

Bloem: :dag:

:turkey:Crazymar: 6 december - Istanbul:TURKEY:

Seray: 15 december- Gümbet
Cristina: 18 december: back home
Filiz: 19 december - Side
Cyn: 24 december - Lauwersoog - Noord-Groningen

**2008 ***************** **

Toos : 24 januari - JAMAICA

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 10 mrt: 3 weken Egypte
Bloem: 30 mrt: Israel
Bloem: 6 april: 3 weken rondreizen door Jordanie en Syrie
Cynthia: 8 april - Maleisie
Beps & Bloem: 3 mei - Istanbul
Bloem: mei: Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray

ben er nog ff
heeft iemand firefox op de pc??
hiero niet, maar ja… www.dennymorrison.com is dus al bezet, blijkbaar… jammer…

anyway
@ cyn, jeetje he, zal wel errug moeilijk zijn, maar zo zal het elke keer zijn
misschien een ideetje om em een mail te sturen, een sms: je hebt mail en onder de mail te zetten dat ie moet seinen en dat je hem dan belt
dan hoef je het niet meteen bof te doen over de telefoon, maar dat je hem nog wel spreekt… tis gewoon moeilijK!!
sterkte

nou, jullie zijn druk geweest met de plaatjes zeg… poeheee

Nee geen pauze, kom ff :ninja: af en toe.
Gisteravond weer een extra schep pap in de fles, maar hij had toch weer trek vannacht. Vanmorgen heeft hij fruit gehad en dat vond hij ook lekker, vanaf nu dus maar dagelijks een fruithapje en natuurlijk 's avonds de pap.

hey meiden…
ikke net terug van school…gister avond een vriendin hier geweest (had er eigenlijk voor willen gaan aftellen. maar ook dat helemaal vergeten:))

@kaylo…jij hebt een heel kunstwerk dus op je rug nu :wink:

@cyn…het is niet dom meid…kan me voorstellen dat het moeilijk is!! zeker als ie dan ook nog zo lief is…sterkte ermee…

@bloem…druk met alles…!!

@viva…leuk boek aant lezen…hopelijk voel je je morgen wel weer helemaal de oude…:wink:

@marifan…haha zo te zien heb je iedereen aangestoken met de plaatjes!! vind ze trouwenswel allemaal even mooi hoor!!

hmm…sorry voor diegene wat ik vergeet…denk wel aan jullie hoor;)

Bloem: ja maar hij heeft niet altijd de beschikking over internet… Dus dat is gewoon klote… Wellicht dat ik hem gewoon een brief ga sturen… Met alles daar in uitleggen enzo…

@viva
Ziek thuis en aan het eind van het jaar lekker vrij.
Heb je er toch niet een beetje wroeging van dat de leraren straks zelf met de hand na moeten kijken, zij kunnen er natuurlijk ook niets aan doen en ze lopen het wel op.
Kan me wel voorstellen dat je het HELEMAAL hebt gehad, maar toch.

@kaylo
Een rug vol plakkers en niet douchen, ik hoop dat het iets oplevert.

@bloem
Druk, druk, druk en nog eens druk. Geen rust in het hoofd om te slapen. Pas je wel een beetje op jezelf!

@trl
Eindelijk de gegevens gekregen van askim. Nu weer 8 weken wachten, pfffff.

@cyn
Valt niet mee op zo’n boodschap door de telefoon te brengen, zeker niet als hij dan zo lief tegen je is. Maar hoe langer je het uitstelt, hoe moeilijker het wordt. Succes.

@ cyn, je kunt toch mailen en smsen dat ie toch echt ff naar t internetcafe moet gaan… zsm en je dan moet seinen zodat je em kunt bellen… een brief is meteen 3 weken onderweg en dan vraag je je elke dag af of ie em al heeft ontvangen enzo :s

@damber
Toch weer een date, heb je nog wel gevraagd wat dat nou was met dat andere meisje??

Nou dames en heer, mijn werkdag zit er voor vandaag op… ga Viva ophalen en samen ff een bakkie drinken :dag:

@Bloem
Nog steeds druk met de website en mister BOL.

@MK
Wil nog maar niet lukken met het papje! Het is een volhoudertje he?

@ marion, ja zoiets ja, die website duurt nog wel ff, maar had het idee om voor denny een website te maken, maar ja,… wanneer dan toch??
en idd die mr bolly die doet een beetje raar… lekker makkelijk shoppen en dan moet je er zelf nog weer achteraan enzo… arch!

Ikke ben ermee weg ! Vanavond spring ik nog eens binnen, t ventje naar voetbal.

En aangezien ik mij toch geen lekkere douche mag nemen (:mad:), is dat dus weer tijd gespaard ! Meer tijd voor WW ! :dag:

En nu sporen, en hopelijk geen vertragingen ! :dag:

Alles weer bijgelezen, alleen weer niet veel blijven hangen. :biggrin:

Cynthia nog steeds problemen met hoe dit u aan te pakken om het toch te willen vertellen.

Damber gaat bakkie met Viva doen.

MK’s kleine vent houd haar toch nog uit de slaap, ondanks al de lekkere extra hapjes. :biggrin:

Toos toch nu definief geboekt en kan dus beginnen met aftellen. Wij houden je wel op de hoogte hoor Toos, wanneer je moet vertrekken. Don’t worry, be happy.

Verder heel veel leuke plaatjes langs zien komen vandaag.

Bloem nog steeds druk doende met van alles en nog wat. Heel veel dus!

Antonie heeft weer last van gluurders op het werk. :ninja:

Verder reikt mijn geheugen even niet.

:dag:

@roanna
Je geheugen werkt volgens mij nog prima hoor.

en roanna
hoe is het bij jou??

maar goed, ikke ga ff wat doen… elders…

@Bloem: Goed hoor. :unibrow: Met jou dan?

Ik was ff bizzy met Lonnie om het een en ander aangesloten te krijgen. Ik lig hier zo af en toen krom van het lachen. :evil: Als we het ene aangesloten hebben, doet het andere het niet. Ik heb het over de TV-DVD-CD-BOXEN en wat al niet meer zaken. pffffffff…:rolleyes: