En we worden er natuurlijk ook niet jonger op !
@Viva,
is slecht ja zolang achter een beeldscherm en dan ook nog in het donker.
Ik ga regelmatig een stukje lopen…
:(:mad::biggrin::retard::crybaby::tssk::D:o:frown::eek:
Hihihi !!! Deze was ik vergeten erbij te zetten !
Goedemiddag… zo… ben even uitgebabbeld…
Heb geloof ik geen stem meer over… maar heb alleen maar lieve mensen gesproken.
Super smoker is even wennen… alleen ik rook er niet minder door… Viva zei dat ze had gelezen dat er mensen zijn die 's morgens aan de super smoker lurken… en dan 's avonds pas weer… heb tussen vanmorgen en nu toch weer 2 sigaretten gerookt… gaat dus niet helemaal op… of ik moet me 's morgens kapot lurken aan dat ding hihi
Heb alles keurig netjes bijgelezen… maar m’n pauze zit er weer op … dus ga weer aan de slag… vanmiddag/ -avond paarden pesten… dus tot vanavond
@ damber, misschien is het ff een kwestie van wennen??
enneuhm… begin je je ma nu thuis ook viva te noemen ? :unibrow:
@ mk ik hoop het ook!
@ kaylo, thanks but no thanks…
ik heb trouwens morgen een soort van sollicitatie gesprekje… ben benieuwd… wel vroeg opstaan, beetje jammer, maar goed…![]()
heb een fiets morgen, dusseuhm…kan er op de fiets naartoe…
Bloemmie nee hoor thuis ben ik gewoon mama voor Damer…die blijft trouwens dat gewoon zeggen hoor mama…haar broer zegt altijd mam…hihihihi…en mijn schoondochter noemt mij gewoon bij mijn naam.
beeldscherm héél slecht voor je ogen ja. Ganse dag werken en dan 's avonds nog zitten kletsen hier ! ![]()
ja erg he…we hebben ook geen beeldschermpauze ofzo op het werk, gewoon van begin tot eind achter die pc…we krijgen van de werkgever dan ook wel een bril hoor, tja daar schiet je dus weinig mee op…
ik ga nu douchen…de bevalling die laat nogal op zich wachten…dus beval dan maar zonder mij hoor…maar anders is mijn hele dag weg…
bloem : vroeg opstaan; je moet er iets voor over hebben hé ? Sta elke dag om 5 u op ! :disgust:
Ik ga er eentje roken. Bevalling blijft precies uit ?
Niemand weeën ?
@ kaylo, i know, maar als je heel de dag te tijd hebt, waarom dan zo vroeg eh? maar goed, moet kunnen voor een keertje, ga ik wel meteen langs het ziekenhuis enzo
was morgen toch van plan rondje uitzendburo te doen…
@ mk, hoe bevalt je ‘vrije’ dag…? druk met de kiddo’s?
Kan nooit lang meer duren Antonie,
Toen ik voor de eerste keer een leesbril ging kopen vroeg die hittepetit :
Hoe oud bent u, okay
dat is dan +1 voor 40 jr, +1,5 voor 45, +2 voor 50, sloeg toch nergens op!
@bloem
Ze slapen nu beiden, dus ik ff tijd voor de pc.
Vanmorgen naar een vriendin voor een bakkie, hij gaat lekker zeg maar.
@ mk ,lekker aan het rond prutsen enzo
hoe gaat het nu met de voedingen? afbouwen of nog voille bak melk van mammie?
ik ga strax in de trein lekker lezen in dat boek dat ik gewonnen had met de foto’s van ww!! ![]()
bloem : gelijk heb je hoor ! Als het niet hoeft, blijf je maar lekker liggen ! Daarom kan ik ervan genieten als ik dagje thuis ben. En weekend natuurlijk ! ![]()