Ja een bril voor mij uitzoeken is een ware hel, ik heb eisen…wilde brede poten, en veren in die poten, nou brede poten genoeg bij de opticien, weer geen veertjes erin, dus wil ik hem niet. Ik kan niet een te fletse bril hebben, dan lijkt het of ik zo mijn houten jas aan kan trekken, dat ziet er niet uit. Ook een hele grove donkere is geen pan…nu had ik dus eindelijk wat ik wilde hebben. Is hij zoek geraakt, en daar baalde ik vreselijk van…maar gelukkig ik kan hem straks halen…
zijn jullie nu nog niet bevallen???
@ viva, goed nieuws van je bril… dan zie je het tenminste weer helemaal helder enzo ![]()
viva : zie je straks terug als een valk ! ![]()
marion : goulash was niet te vr**en hoor ! Lekkere saus met daarin klompen vet vlees ! Jakkes
! Heb dus enkel de saus met frietjes gegeten !
net hondevoer dus :disgust:
Kaylo - frietjes , altijd lekker , zeker als het Vlaamse zijn ![]()
Antonie, misschien is hondevoer nog wel lekkerder, lijkt mij ook niets lekkere saus en dan van die vette hompen erin…
Zo ik ben klaar nog 1 wasje strijken, lekker badderen, en dan op naar de supermarkt…bleh…boodschappen doen…iedere dag weer hetzelfde liedje…wat zullen we eten…en zorg maar dat het dan allemaal in huis is…doe ook maar 1x per week boodschappen. meer dan genoeg vind ik dat…
Viva - Bril weer gevonden, kan me zo voorstellen dat je blij bent.
Had zelf ook gezeur met afhalen en lang naar het goeie model gezocht.
Toen ik hem eindelijk had, hebben we snel wat foto’s gemaakt om naar mijn dochter te mailen.
Ja ! Was echt geen zicht ! Jakkes !
ikke stofzuigen…
guble guble guble… wordt tijd dat ik een kamertje voor mezelf heb… zucht… diepe zucht… nog diepere zucht…
viva : wij doen op woensdag de boodschappen en dan sta ik natuurlijk de ganse namiddag in de keuken :mad:.
Is veel werk, maar wel handig ! Gewoon uit de diepvries halen.
Niet altijd natuurlijk, zijn meestal stoofpotjes, spaghettisaus, hutsepot en van die dingen. ![]()
Groenten neem ik wel altijd vers.
bloem : wij hebben nog 2 kamers over !
50 and counting …
kaylo hihihihi, ja kijk maar uit met die nieuwe bril…als een havik…zie alles…(hoop ik dan…ach het blijft lastig…veraf geen sterkte nodig, maar om te lezen en voor dichtbij ben ik net een mol, zie dus echt niets… Dus dan maar varifocus he anders wordt je zo moe van bril op bril af…maar het blijft een onding…
Ondanks dat ik al bijna 20 jaar werk doe waar ik veel gebruik maak van een mikroscoop heb ik nog heeeel goede ogen.
Bloem nou is dat mooi Kaylo heeft nog 2 kamers over…zit je gelijk in het buitenland…hihihihi…misschien een overweging waard…hoe zit het gaan we nog bevallen, of doen jullie dat lekker als ik onder de douche sta…
Antonie…mijn collega hebben onze ogen verziekt met ons werk…de apparatuur waar we voorheen mee werkten had een laser die geen weerspiegeling kon hebben van daglicht, gevolg dat we eigenlijk altijd werkten in een schemerige kamer, en dan ook nog formulieren met rode vlakjes die niet donker ingevuld waren, dus turen wat er staat…en dan 8 uur per dag achter het beeldscherm, is niet bevordelijk voor je ogen…we zijn dan nu ook alletwee de pineut.
viva : leuke mol ben jij !
Mijn oogjes zijn nog goed, maar begin toch te merken dat, als ik met de auto rij, iets minder scherp begin te zien van ver.
Als ik een afslag moet hebben, ben ik er meestal al voorbij, voor ik hem heb kunnen lezen ! :tssk:
eerder remmen helpt ook wel :teeth:
@viva
Super dat je bril weer terecht is.
@damber
Hoe gaat ie met je super smoker?
@bep
TM naar huis, opgeruimd staat…
@kaylo
Laat die lama maar staan hoor, ik vind hem wel leuk.
@marion
De koeien gelukkig weer weg. Hoe gaat het trouwens met je pols?
@viva
Een bloedonderzoekje is toch niet teveel gevraagd zou je zeggen en nu is het te laat. Leuk zo’n huisarts.
@roanna
Wil voor iedereen cd’s branden, lief hoor.
@antonie
Schadeformulier al helemaal ingevuld?
@bloem
Halve land door en dan nog een stuk fietsen, je moet er wat voor over hebben voor zo’n oranje fiets. Ik hoop dat nu iedereen hem nu met rust laat.