TTT deel 66!!!

Voor ons kan de winter weer komen.

We zagen van de week de mannen van de gemeente bomen kappen op een parkeerterrein. vraagt mijn man of hij de stammen mag ophalen voor de open haard.
Zeggen ze nog ja ook.
Zijn we 3x op en neer gereden met de personenauto, stammetjes en dikke takken in kofferbak en achterbank geladen. Voor de deur gestort en weer met de kruiwagen naar de achtertuin versleept.

Zo blijven we lekker warm, van het sjouwen en straks van het stoken.

@Viva, akelig verhaal, geeft maar weer aan hoe oplettend en assertief je zelf moet zijn.

Marifan, wat een mazzel zeg…nou dat kun je hier wel vergeten hoor… Moet je eens hout gaan kopen voor de haard, zo goedkoop is dat niet…

Marion, jij zit dus in een westernfilm…fijn dat ze komen buurten die koeien…hihihihi…

:lol::lol:Marion, die koeien, zie het helemaal voor me …

Ikke op een K*Tplekje weer achter de TM!!

:dag:

Arme Beps…balen weer die MT op je lip…dus dat wordt af en toe:ninja:

Zo ikke weer aan de gang…peukie en koffie op dus de bel gaat weer…tot straks:teeth:

Beps moet je dan alleen maar werken, zelfs geen Potter lezen :wasted:

viva : geen leuk nieuws voor je oom

marifran : lekker warm stoken. En nog gratis ook ! :teeth:

En internet hier is weer lekker TRAAG !!!

marion : koeien melken misschien ? :stuck_out_tongue:

Goedemorgen allen.

@Viva: Wat moet ik me hierbij voorstellen? De bel is overgegaan, dus je dag indeling gaat vandaag via de kookwekker? :unibrow: :unibrow: Om zo laat een bakkie, om zo laat een peukie en om zo laat even ww-en? Geniet van je vrije dag hoor meid! :wink:

@Marion: Glurende koeien? Hi, hi.

@Marifran: Komt in orde hoor! La ma weten!

@Beps: Ohhhhhhh jammmer he? :finger: Kun je 'm nie wegskuppen dan? Zeg gewoon dat er op die andere afdeling herrie is en hij/zij daar nodig is. :unibrow:

Roanna : La ma weten ? Hihi !

Zou misschien beter mijn avatar veranderen ? Diegenen die er later zijn bijgekomen denken straks nog dat ikke hem ben :unibrow:

Maar k mag nie van Toos ! :crybaby:

Viva - of was het de melkboer weer ?

Ga weer even op stap voor de paspoort pasfoto.
Heb het idee dat tie pas 2 jaar oud is … helpp !!

Kaylo hij of zij is toch zo leuk …

Een aandoenlijk, nieuwsgierig, beetje dom blondje , maar het is jouw ding mag je zelf weten of je hem weghaalt of erop laat staan

@Kaylo: Van mij mag hij ook wel blijven staan hoor. Ik vind het wel wat hebben op dit forum! :unibrow:

Maargoed, ik ga ook nog even wat doen hier en dan weer op naar werk.

Werkse allen nog en voor de thuisblijvers… fijne dag . :dag: